Mulla on niin yksinäinen olo. Kysyin pojaltanikin että ehtisikö hän illalla tulla käymään...
Ei kuulema ehdi, kun on luvannut mennä juhlimaan kavereiden kanssa. Eikä siinä mitään, pitää pojan saada pitää hauskaa eikä sen tarvitse mun seuraherrana roikkua. On vaan niin yksinäinen olo, kun ei ole ketään kenen kanssa olla ja jutella.
Kommentit (14)
Mulla on perhe.
Lapset vielä kotona.
Ei meilläkään ketään käy.
Mä taas olen työviikon päätteeksi niin puhki, että en edes jaksaisi lähteä käymään kenenkään luona.
Yksinäisyys on kurjaa :( Tsemppiä!
Sellainen tuli mieleen, että nyt ois paljon vapaaehtoishommia tarjolla, riippuu tietysti siitä missä asut/riittääkö terveys. Niissä voi hyvällä tuurilla tutustua ihmisiin ja ainakin tulee hyvä mieli siihen käytetystä ajasta.
Perustakaa kerho yksinäisille.
Yksinäinen haluaa siistiä seuraa .Katsomme tv tä tänään kello 19-21 baarissa ja jutellaan. Tutustutaan.
Jatkoon voi mennä , katsotaan miten toimii!
Etsi itsellesi muita keski-ikäisiä naisia kaveriksi ja lähteekä porukalla bilettämään!
Eikö sinulla ole yhtäkään ystävää jolle soittaa? Missä miehesi on?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen työviikon päätteeksi niin puhki, että en edes jaksaisi lähteä käymään kenenkään luona.
Mulla sama monta vuotta. Sippi. Sitten, kun tulee olo, että olis kiva tavata joku, niin ei olekaan sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole yhtäkään ystävää jolle soittaa? Missä miehesi on?
Ei ole ystävää, ei miestä. Yksi lapsi on, mutta silläkin on oma elämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on kurjaa :( Tsemppiä!
Sellainen tuli mieleen, että nyt ois paljon vapaaehtoishommia tarjolla, riippuu tietysti siitä missä asut/riittääkö terveys. Niissä voi hyvällä tuurilla tutustua ihmisiin ja ainakin tulee hyvä mieli siihen käytetystä ajasta.
Nimen omaan vapaaehtoistyö.Koulutavat siihen niin Punanen risti, diakonisalaitos,kirkko. Jos ei jaksa siihen voi yksinäinen edellä mainitusta paikoista,pyytää ystävän.Unohtamatta Helsinki Mission! Lisäksi eri sairaalat palvelutalot,koulutaa myös ystäviä yksinäiselle.Kukaan ei kotoa tule yksinäistä hakemaan kuitenkaan.Voit myös selata alueesi asukastalot, diakonisalaitos mitä tarjottavaa heillä on.Sukupuoleen Ikään katsomatta on aktivitettia.Muita yksinäisiä,jotka löytäneet toisena.
Samoin, yksinäinen 😟. Ei ole kavereita, eikä yksin tule lähdettyä mihinkään, eikä kyllä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama monta vuotta. Sippi. Sitten, kun tulee olo, että olis kiva tavata joku, niin ei olekaan sellaista.
Mä pidän säännöllisesti yhteyttä pariin ystävääni, jotka ovat tässä suhteessa samanlaisia kuin minä. Eli meidän ystävyytemme ei katkea, vaikka ei tavattaisikaan. Toista heistä olen tavannut viimeksi 4 vuotta sitten ja just hiljattain juteltiin, että olisi kyllä ihana tavatakin pitkästä aikaa. Hänellä vaan liikuntakyky mennyt niin huonoksi, että ei uskalla lähteä julkisilla yhtään minnekään. Joten ehkä, kun nämä liukkaat kelit päättyvät, menen käymään hänen luonaan.
Et ole ainoa.
Ei minunkaan luona käy ketään.