Gallup: Mitä kuukautissuojaa käytät?
Itse käytän siteitä (libresse ja vuokkoset) ja tamponeja (tampax).
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:50"]Ja saisko viellä tietää monellako tipalla, kun kiinnostaa niin vietävästi
[/quote]
Voisitko vastata galluppiin?
Ostatteko itse rättinne, vai ostatatteko ja maksatatte miehellänne? Kun ette osaa itse aikuisina menkkoihinne varaututa?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:50"]Ja saisko viellä tietää monellako tipalla, kun kiinnostaa niin vietävästi
[/quote]
Voisitko vastata galluppiin?
[/quote]
Lotus-emboa käytän
Libressen pinkkejä siivellisiä siteitä ja keltaisia tamponeja.
Kuukuppia. Helppo ja tulee halvaksi, eikä tartte varautua kuukautisiin. Riittää että ottaa kupin kaapista ja alkaa käyttää. Joskus käytän runsaimpina päivinä sidettä lisäksi, jos sattuu ohivuotoja.
Yleensä kuukuppia, joskus menkkojen alussa kun en jaksa ruveta desinfioimaan sitä, käytän ekana päivänä tamponia+sidettä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:56"]
Libressen pinkkejä siivellisiä siteitä ja keltaisia tamponeja.
[/quote]
Sama! Enimmäkseen tamponit käytössä, joskus side.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:05"]
Yleensä kuukuppia, joskus menkkojen alussa kun en jaksa ruveta desinfioimaan sitä, käytän ekana päivänä tamponia+sidettä.
[/quote]
Ot: Mä desinfioin aina menkkojen loputtua, niin sitten se on taas seuraavaa kertaa varten valmis. Ainuttakaan tamponia en oo sisälleni tunkenut niiden vuosien aikana, kun oon ollut kuukupin käyttäjä.
Kuppia kallistelen. Hätävarana laukuissa saattaa olla jotain vanhoja tamponeja vuosien takaa. Yleensä ostin Pirkkaa.
Mikä tahansa tamponimerkki käy, mielellään ilman asetinta. Normal ja mini. En ole käyttänyt siteitä vuosiin.
Ja saisko viellä tietää monellako tipalla, kun kiinnostaa niin vietävästi