Ikä kysymys
Miten suhtauduisitte "vanhempana" naisena 17 vuotiaasen poikaan? Siis ihan näin onko ok tapailla, seksisuhdetta pitää tai jos esim tulee iskemään? Suojaikärajahan on 16 mutta tuntuu että 17vuotiasta pidetään aika nuorena Ja vanhemmalla siis ihan kuka vaan yli 17v voi vastata :)
Kommentit (7)
Olen 49, joten 17 olisi ihan liian nuori! Lapsiahan senikäiset ovat, itsellänikin voisi olla paljon vanhempi lapsi. Ensimmäinen poikaystäväni oli 17, mutta olin silloin itse 15-vuotias. Nykyään olen ihastunut työkaveriini, joka on noin 35, ja sekin ikäero tuntuu aika isolta, vaikka hän on ihan aikuinen mies.
2.Täh?
3. Niin siis vanhemmalla tarkoitin myös 20-30 ja miksei vanhempiakin mutta jos parisuhteeseen niin sitten mielellään 25 tai alle. Kaikilta kanteilta siis pohdin eli jos joku 49v puuma niin sitteehkä seksisuhde ennemmin..
Kiitoksia vastauksista valottaa kuiten hieman tilannetta :)
En lähtisi mukaan, mihinkään. Oma "suojaikäraja" on 18 :D olen 22-vuotias.
En lähtisi. Koska ei ole 18. Muutoin voisin ehkä ottaa sinut tyydyttämään minua mieheni katsellessa sivusta. Mutta eipä sellaiseen monellakaan miehellä rohkeus riitä.
Vaimo 36
En voisi suhtautua 17-vuotiaaseen mieheen minkäänlaisena potentiaalisena seksikumppanina. Olen 38 nuorempiin miehiin kallellaan oleva nainen ja ehdoton alaikäraja puuhasteluihin olisi varmaan 23. Sekin tuntuisi jo vähän rajulta. Kummipoikani on 22 ja varmaan se ikäraja kulkee siinä hänen rinnallaan ainakin vielä jonkin aikaa, hänen kaverinsa ikätovereineen ovat mielessäni "sakkolihaa" ainakin käytännön tasolla, vaikka nyt tietysti olenkin ne hänen kaverinsa jo noteerannut. No KUKA voi olla huomaamatta noita hemmetin sporttisia, timmejä, ihanasti itseään täynnä olevia nuorukaisia ja niiden ruskettuneita pintoja, syötävän suloisia niskoja, vahvoja lihaksia, viipyileviä, arvostelevia ja hyväksyviä katseita ja ääneen lausumattomia lupauksia kyltymättömyydestä ja jaksamisesta läpi yön!?
Anteeksi, poistun ovuloimaan.
Nuoret miehet 20+ on upeaa katsottavaa. Silmäniloa.
Alle tuon... noup. Ei kiinnosta
Rouva 40+
No siis suhtauduisin ihan sii s yhtä kännisesti kuin sinäkin. Hyi helvetti, häpeä. Jos mies vastaavassa tilanteessa "käyttäisi lasta" hyväkseen, olisi hän tottakai periferiassa.