Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi että suomalaiset ovat taviksia

Vierailija
26.08.2015 |

Olin tuossa äsken ulkona ja vastaan tuli kaksi isoa ryhmää. Toisessa oli pelkästään ulkomaalaisia ja toisessa pelkästään suomalaisia. Ulkomaalaiset olivat keskimäärin suorastaan hämmästyttävän hyvännäköisiä terävine kasvonpiirteineen, suorine nenineen ja isoine silmineen ja pukeutuivat hyvin, mutta suomalaisista ei saanut oikein mitään irti. Perunan muotoiset naamat ja pukeutuminen sellaista "toivottavasti en näissä vaatteissa erotu massasta". Parastahan tässä on se, että itsekin olen samanlainen. :( 

Olen kyllä huomannut, että suomalainen nuoriso on alkanut petrata. Monet teinit pukeutuvat jo varsin kivasti. Ei ole varmaankaan itsetunto-ongelmia samalla tavalla kuin meillä 80-luvun kasvateilla. Uskaltavat laittaa huomion kiinnittävät vaatteet päälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
2/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin ulkuna monta ulkomaalaista, ehkä selitys on että olen nyt ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:47"]

Hanki elämä.

[/quote]

Tai vielä parempi. Lopeta se.

Vierailija
4/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:58"]

Minäkin näin ulkuna monta ulkomaalaista, ehkä selitys on että olen nyt ulkomailla.

[/quote]

Manailevatkohan paikalliset siellä, että vitsi kun me ulkomailaiset ollaan taviksia.

Vierailija
5/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:59"]

Manailevatkohan paikalliset siellä, että vitsi kun me ulkomailaiset ollaan taviksia.

[/quote]

Ei, oman kansan häpeäminen on suomalaisten leipälaji. Häpeäminen tekee meidät onnellisiksi.

Vierailija
6/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun olet tarpeeksi itsevarma, voit lakata täysin miettimästä miltä näytät muiden mielestä. Kulkea vaikka niissä mukavissa verkkareissa ja valkoisessa t-paidassa. Vaikka suomiverkkareissa ja ainoissa, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä taviksia on lähinnä Suomessa, taitaa tavallisuus olla kansainvälisesti melko harvinaista

Vierailija
8/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tai sitten ne ulkomaalaiset ihastelee että ompas näillä suomalaisilla kaunis vaalea iho eikä tällaista paksua oliivinväristä ihoa, vaaleat hiukset eikä tummia, siniset silmät eikä ruskeita.

Tai sit vaan ihan sama.

Vierailija
9/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja sanoi suunnilleen niin, että tavallinen on hyvä, tavallinen riittää.

Vierailija
10/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ulkomaille lähtevät itsevarmat ihmiset ja itsevarmuuteen vaikuttaa erittäin paljon mm. oma ulkonäkö. Ulkomaalaiset Suomessa ovat siksi keskimäärin selvästi paremman näköisiä, mitä keskivertoihminen heidän lähtömaassaan oikeasti on.

Vierailija
11/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:47"]

Hanki elämä.

[/quote]

Tai vielä parempi. Lopeta se.
[/quote]
Miten joku voi edes leikillään kehottaa toista itsemurhaan?

Vierailija
12/12 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis on jokainen joka ei ole julkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan