Ristiäiset seurakunnan tiloissa pitäneet
Mitä maksoi lysti? Mielenkiinnosta kysyn, koska en oikein tiedä onko meidän seurakunnassa jotenkin erityisen kallista. Meillä siis paikan vuokra ja pöytäliinat yhteensä n. 160 e.
Kommentit (24)
Meillä vaihtelee sen mukaan, minkä tilan haluaa ja onko seurakunnan jäsen.
Suurin osa tiloista on ilmaisia, mutta siivouksesta pitää maksaa erikseen, samoin keittiön käytöstä, pöytäliinoista, astioista jne. Eli jos järjestää päivällä kokouksen, jonne tuo itse tarjottavat, ei tarvitse maksaa mitään, mutta jos haluaa koko paketin, maksaa 30 - 300 e vähän sen mukaan, minkä tilan haluaa. Seurakunnan kesäkodin tilojen vuokraaminen on tuo kallein, siihen sisältyy rantasauna.
Kannattaa muistaa, että se tila ei ole seurakunnalle itselleen ilmainen. Vuokra on kyllä aika kohtuullinen jos vertaa sitä vastaaviin maksullisiin juhlatiloihin. Meillä saa esim. ilmaisen parkkipaikan osana vuokraa.
Tila ilmainen mutta pöytäliinavuokra piti maksaa 10€/ liina
Porissa on ilmainen, sisältää astiat, pöytäliinat, tilan ja siivouksen. Siis tiskata pitää itse, mutta ei tarvi mitään lattioita pestä.
Porissa ristiäiset ja hautajaiset seurakunnan tiloissa on ilmaiset, muut juhlat maksaa!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:41"]Meillä oli ilmaista ja saatiin kaikki astiat ja kahvinkeitin ja jääkaappi käyttöön.
[/quote]
Sama. Ainoastaan kukat piti tuoda itse paikalle ja tietysti tarjottavat. Ja tietenkin piti itse siistiä paikat ja tiskata ym ennen lähtöä mutta sehän lienee päivänselvää.