Mitä mieltä miehestä, jolla on lapsia 5 eri naisen kanssa eikä ole yhteydessä heihin?
Mitä mieltä miehestä, jolla on lapsia 5 eri naisen kanssa eikä ole yhteydessä heihin?
Mies on 25 vuotias
Lapsilla on noin parin vuoden ikäero.
Kommentit (29)
Ai jos on vaikka luovuttanu siemennestettä?
ihan on tehty panemalla.
Komea mies, soittaa kitaraa.
Vierailija kirjoitti:
ihan on tehty panemalla.
Kuulostaa saaliilta sellaisille, jotka siitä tykkäävät. Minä en.
Sanoisin että mies on työtön, koska elarit.
"Parin vuoden ikäero" Siis aloitti 15v kyläsonnina.
Missäs vanhemmat olivat kun eivät ole opettaneet perusasioita.
"Se joka hässii, se maksaa"
En arvostaisi enkä antaisi tyttäreni seurustella moisen häntäheikin kanssa!
Pariutunut tyhmien naisten kanssa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan on tehty panemalla.
Mistä sinä tykkäät? kerro pleese+
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Vierailija kirjoitti:
"Parin vuoden ikäero" Siis aloitti 15v kyläsonnina.
Missäs vanhemmat olivat kun eivät ole opettaneet perusasioita.
"Se joka hässii, se maksaa"
En arvostaisi enkä antaisi tyttäreni seurustella moisen häntäheikin kanssa!
Nuori komea poika saa kun vain kerran tyttöäs vilkaisee...sorry siitä:)
Vierailija kirjoitti:
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.
No ainakaan tyyppi ei vih aa naisia vauviksella.
Vierailija kirjoitti:
Kilttien, liian joustavien, liian ymmärtäväisten naisten. Todennäköisesti mies on ”maailma on kohdellut minua väärin”-tyyppi. ”Ihan kohta”-tyyppi, jokainen kuitenkaan tee mitä puhuu. Ehkä uskoo itsekin puheisiinsa. Mitäs muut sanoo analyysistäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttien, liian joustavien, liian ymmärtäväisten naisten. Todennäköisesti mies on ”maailma on kohdellut minua väärin”-tyyppi. ”Ihan kohta”-tyyppi, jokainen kuitenkaan tee mitä puhuu. Ehkä uskoo itsekin puheisiinsa. Mitäs muut sanoo analyysistäni?
Mistä puheen ollen, ne naiset voisi olla aika catch (jos myös pitäisivät naisista)…
Ketä kiinnostaa? Hankkikaa oma elämä.
Vaikuttaa sellaiseslta ei aviomies ainesta olevalta tyypiltä.
Minä kiertäisin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan on tehty panemalla.
Mistä sinä tykkäät? kerro pleese+
Perhekeskeisistä miehistä, jotka tuntevat syvästi, sitoutuvat 100 %:sti ja joiden vakaus muistuttaa peruskalliota. Tietävät, mitä haluavat, ja tekevät kaikkensa saavuttaakseen sen. Ovat sinut itsensä kanssa, eli heidän itsetuntonsa ei ole riippuvainen muilta saadun huomion määrästä ja laadusta.
Ja rumpaleista. :)
Kuulostaa melko normaalilta suomimeiningiltä, meinaan näitä monien kanssa naineita on yllättävän paljon ja yksiavioisuus suurempi yllätys (positiivinen) olisi. Se on se maailman meno semmoinen ja vastuuttomuus näkee näissäkin esimerkeissä, minkäs sille voi, kun vauvat ja lapset on niin ihania (naisten mielestä)
Ei tuollainen ole edes isä. Se on dna:n lahjoittaja. Isä ois tekemisissä ja kasvattaisi niitä. Tuo on kävelevä siittiölinko ja isoimman luokan luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen ole edes isä. Se on dna:n lahjoittaja. Isä ois tekemisissä ja kasvattaisi niitä. Tuo on kävelevä siittiölinko ja isoimman luokan luuseri.
Sehän se riittääkin nykyajan naisille, että mies on dna lahjoittaja vain. Muuten sitten tyydytään yyhoona kasvattamaan. Ja mitä paremmat dna, niin sitä enemmän niitä lapsia saa n u s s i t t u a eri naisten kanssa. Eihän se välttämättä tarkoita vastuullisuutta ja velvollisuuksien hoitamista, mutta sitä nää naiset ei tainnut miehessä etsiäkään.
Ovatko siittiösolut kulkeneet naisiin jotakin muuta kautta kuin "sitä tavallisinta"? Lahjoittajalla täysin mahdollista.
Jos on ihan itse "omalla putkellaan" ne perille vienyt, niin ihmettelen. En haluaisi itse olla sellaisen miehen kanssa läheisissä tekemisissä.