Vantaan raiskausyritys
Aika kammottava juttu. Olen itse ennen asunut tuolla Simonkylässä ja lenkkeillyt usein niillä purtseilla. Onko tekijää saatu vielä kiinni?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:56"]
Se oli lyhyt suomalaismies. Tapaus unohtuneet viikossa kun ei saa rasistit bensaa liekkeihin. Se siitä naisten suojelusta...
[/quote]Poliisit kyllä tutkii ja selvittää samalla tavalla vaikka tekijä olisi vinkuintiaani, joten älä huoli.
Se oli lyhyt suomalaismies. Tapaus unohtuneet viikossa kun ei saa rasistit bensaa liekkeihin. Se siitä naisten suojelusta...
[/quote]
Jos se oli suomalainen, niin se oli pelkkä yksittäistapaus. Täytyy muistaa, että ulkkiksetkin raiskaa. Ja 99,9 % raiskauksista tapahtuu ulkkisten kotona, eikä niistä tehdä poliisille ilmoitusta.
Kuvauksen perusteella (vaalea) tuo vaikuttaa kyllä tulleen jostakin päin itä-eurooppaa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"]
Onko MV lehti uutisoinut tästä vielä?
[/quote]En tiedä, mutta tapaus on uutisoitu lähes kymmenessä nettilehdessä, lisäksi paikkakunnalla kova poru, että saataisiin tämä kiinni, asun aika lähellä ja tosi harvinaista että täällä tuollaista sattuu.
Oliko suomalainen? Huomasin jossain että "vaaleat hiukset" mutta eipä se mitään kerro..
Milloin tämmöinen on tapahtunut? Olisiko kellään laittaa linkkiä uutiseen? En ole nimittäin missään nähnyt mainintaa asiasta.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]
Milloin tämmöinen on tapahtunut? Olisiko kellään laittaa linkkiä uutiseen? En ole nimittäin missään nähnyt mainintaa asiasta.
[/quote]Et ole, minä taas olen lukenut vaikka mistä, ehkä hengaat täällä liikaa, lue joskus muutakin kun seiskaa ja vauvalehteä. Google on myös keksitty, ihan vinkkinä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"]
[/quote]Et ole, minä taas olen lukenut vaikka mistä, ehkä hengaat täällä liikaa, lue joskus muutakin kun seiskaa ja vauvalehteä. Google on myös keksitty, ihan vinkkinä.
[/quote]
Et sitten voinut ensimmäistäkään lähdettä laittaa vaan vittuilla vaan piti.
[/quote]
Sunnuntaina tapahtunut.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305980123996
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/105987-poliisi-tutkii-raiskauksen-yritysta-naitko-tallaista-miesta
Tein aiheesta aloituksen silloin, eikä KUKAAN kommentoinut siihen MITÄÄN, vaikka todella moni sen luki. Jännä juttu!
[/quote]
Painu oikesti.......
Pitääkö tännekin selittää miksi kantiksen tekemä raiskaus tai sen yritys ei herätä maahanmuuttopoliittista keskustelumyrskyä?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Juuri näin :( Jos olisi ollut ulkomaalaisen näköinen olisi tämäkin palsta taas revennyt liitoksistaan.
[/quote]
Höpsöä edes ajatella, että rasistit muka naisten turvallisuudesta olisivat kiinnostuneita :D Kaikkea sitä.
[/quote]
No hyvä et te ootte! Eiku.... te olette ihan samanalaisia. Ei tapahtunut kiinnosta pätkääkään ja täällä muista ulisette.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:50"]
Yksi rasisti jopa toivoi että naiset raiskataan.
[/quote]
Kuka?
[/quote]
Missä luki, että oli suomalainen? Ei missään.
Jos olisi ollut epäilyskin siitä että kyseessä on ulkomaalainen (tähän riittäisi ruskettunut iho ja mustat hiukset, koska kellään kantasuomalaisellahan ei näitä ominaisuuksia mitenkään voi olla) palstalle olisi floodattu monta kymmentä aloitusta. Nyt ei hommalaisia kiinnosta.
Ajattelin täsmälleen samaa, että nyt ei persuja kiinnostakaan kun ei tummapintainen tämä yrittäjä.
Ei oo saatu, tuntomerkit ei kovin kummoiset joten menee hetki ennenku saadaan kiinni. Täytyy aika sekasin olla ku tollasta keskellä päivää tekee, mitä jos sen aikomus oli tappaa toi nainen eikä raiskata, mulla kävi tuollanen heti mielessä.