Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaapäivä = siivouspäivä

Vierailija
26.08.2015 |

Rasittavaa :( Kuusi työpäivää putkeen takana ja tänään vapaa.. Milläs alkaa päivä! No siivoamisella tietenkin.
Toisaalta nautin että saan kodin taas puhtaaksi, mutta ärsyttää kun ei saa rentoutua. Mieskin lomalla ja ei oo viitsinyt yleistä siisteystasoa pitää yllä, kerran taisi imuroida viikon aikana.

Onko muilla tätä että vapaat menee tälläiseen? Työpäivien jälkeen ei vaan jaksa puunata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivät menevät minullakin siivoukseen. Joskus puhtaan kodin kunniaksi ostan kukkia pölydälle ja nautin.

Jostakin joskus luin, että siivous on ilon tuontia kotiin.

Vierailija
2/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se elämä on, mun kohokohtia on vapaat viikonloput lapsen kanssa. Muksukin iloitsee kun ei tarvitse mennä päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mene.

Meillä on koti karsittu täysin tarpeettomasti tavarasta, siistin kodin ylläpitoon ei mene kauaa aikaa.

Joka arkipäivälle on pieni työ, minkä teen sinä päivänä ja kerran kuussa käytän yhden päivän, yleensä se on ollut perjantai-ilta, kun siivoan yhden huoneen hyvin.

Tavarat omille paikoilleen aina ennen nukkumaanmenoa, ei ole moisia ongelmia.

Vierailija
4/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minun vapaapäivät sisältää siivousta ja pyykinpesua, miehellä mitä nyt haluakaan harrastaa.

Vierailija
5/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla koko vapaapäivä mene siivoukseen, mutta kyllä mä vapaapäivinä siivoan. Ja ihan lapseton sinkku olen. En koe tarvitsevani terapiaa tämän johdosta....

Vierailija
6/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:06"]

Ei todellakaan mene.

Meillä on koti karsittu täysin tarpeettomasti tavarasta, siistin kodin ylläpitoon ei mene kauaa aikaa.

Joka arkipäivälle on pieni työ, minkä teen sinä päivänä ja kerran kuussa käytän yhden päivän, yleensä se on ollut perjantai-ilta, kun siivoan yhden huoneen hyvin.

[/quote]

Vaikka joka päivä siistinkin keittiön, imuroin vähintään keittiön + eteisen, pyöritän koneellisen pyykkiä, ripustan sen ja viikkaan edellisen pois niin silti sitä sotua ja järjestelemistä vain jostain tulee. 

Vierailija
7/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:11"]

Ei mulla koko vapaapäivä mene siivoukseen, mutta kyllä mä vapaapäivinä siivoan. Ja ihan lapseton sinkku olen. En koe tarvitsevani terapiaa tämän johdosta....

[/quote]

Sinkun kotityöt on murto-osan perheellisen kotitöistä, joten ne kyllä tekee hetkessä.

Vierailija
8/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:06"]

Ei todellakaan mene.

[/quote]

Vaikka joka päivä siistinkin keittiön, imuroin vähintään keittiön + eteisen, pyöritän koneellisen pyykkiä, ripustan sen ja viikkaan edellisen pois niin silti sitä sotua ja järjestelemistä vain jostain tulee. 

[/quote]

Sulla on liikaa tavaraa ja/tai tavaroille ei ole luonnollisia, helppoja paikkoja. Mun täytyy kompata edellistä kirjoittajaa, myös mun kodinhoitoon kuluva aika väheni ratkaisevasti, kun tei asunnossa rajun karsinnan ja aloin säilyttää kamoja KonMarin tyylliin.

Vierailija
9/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo tainnut kukaan imuroida kuukauteen. On meillä silti ihan siistiä, vähän villakoiria, ei muuta.

Vierailija
10/10 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Sinkun kotityöt on murto-osan perheellisen kotitöistä, joten ne kyllä tekee hetkessä.

[/quote]
No joo mut perheellisen kotitöitä on myös tekemässä moni ihminen lisää. Mutta tottahan se on, että lapset sotkee enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi