Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyttäytyy ilkeästi?

Vierailija
26.08.2015 |

Miksi joillain (yleensä hyvän näköisillä/korkea statuksisilla/itseään älykkäänä pitävillä) miehillä on tapana käyttäytyä kohtuuttoman ilkeästi minua kohtaan? Esimerkiksi huomautella asioista, pilkata ja haastaa riitaa. Nämä miehet vielä itse tekevät aloitteet näiden törkeyksien suhteen ja nyjäisevät asiansa vaikka tikusta. En ole itse mitenkään provosoiva vaan luonteeltani kiltti ja myötäilevä vieraassa seurassa ja yritän käyttäytyä aina mahdollisimman ystävällisesti ja avuliaasti muita kohtaan. Ulkonäössänikään ei ole mitään provosoivaa, olen ihan normaali hoikka parikymppinen nainen ja kasvoiltani kauniiksi kehuttu. Miksi jotkut miehet siis käyttäytyvät niin huomiota herättävän töykeästi minua kohtaan vaikka en ole omalla käytökselläni antanut mitään aihetta siijen? Kiltit ja muuten hyvätapaiset miehet kyllä pitävät minusta kovastikin...

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeästi ja ylimielisesti käyttäytyviä naisia löytyy yhtä lailla.

Ylitsevuotava itsevarmuus yhdistettynä (kuitenkin) heikkoon itsetuntoon. Itselläni - ja varmaan monella muullakin - onneksi toisin päin.

Vierailija
42/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:05"]Oletko korkea-arvoisessa työssä, keskivertoblondia fiksumpi? Näillä miehillä on todennäköisesti vaan huono itsetunto ja koittavat pönkittää sitä yrittämällä saada sut näyttämään huonommalta kuin he itse. Olet ehkä heidän mielestään jotenkin turhan hyvä ihminen, jätä ihan omaan arvoonsa nuo.
[/quote]

En ole töissä, mutta melko korkea arvoista alaa opiskelen yliopistossa, en kuitenkaan ihan yhtä korkeaa kuin tämä pilkkaaja.

Yritän jättää omaan arvoonsa mutta vähän aina harmittaa että on ihmisiä jotka suorastaan haluavat tuoda negatiivisuutta tähän maailmaan...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa muutama esimerkki, muuten on vaikea päätellä ovatko nuo miehet sinulle oikeasti tylyjä, vai tulkitsetko vain ihan väärin... Olen huomannut että monet (mielestään) kauniit naiset pitävät ihan neutraaliutta tylyytenä. Ts. ovat tottuneet siihen että äijät on mielin kielin, ja sitten kun joku suhtautuukin vain neutraalisti, niin häntä pidetään tosi töykeänä.

Vierailija
44/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vielä mielenkiintoinen lisämauste oli että pilkkojen lomassa tämä mies tarjosi mulle shotin kun itsekin otti. En jostain syystä (humalassa) älynnyt kieltäytyä ja sehän oli taas uusi tilaisuus pilkata minua miksi syön suolat kädeltä niin ja niin ja miksi syön sitruunan ihan väärin.
En oikeasti käsitä tuota käytöstä, vaikka yleensä olen hyvä huomaamaan pienistäkin nyansseista viihtyvätkö ihmiset aidoati seurassani vai ovatko vain kohteliaita. Tämä mies kuitenkin hakeutui seuraani, mutta käyttäytyi niin korostetun vihamielisesti, että en yhtään tiennyt mitä hänellä todella oli mielessään (viihtyikö kanssani kuitenkin, vai inhosiko vaan jostain syystä niin paljon että oli pakko yrittää saada minutkin tajuamaan kuinka ikävä ihminen olen).
Ja miksi tämä nyt erikoisesti kiinnostaa johtuu siitä, että mies oli osa kaveriporukkaa eikä mikään tuikituntematon. Itselläni kun on aina ollut oletuksena, että kavereiden kavereille tehdään aina tervetullut olo porukassa..
Ap

Vierailija
45/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:17"]Annapa muutama esimerkki, muuten on vaikea päätellä ovatko nuo miehet sinulle oikeasti tylyjä, vai tulkitsetko vain ihan väärin... Olen huomannut että monet (mielestään) kauniit naiset pitävät ihan neutraaliutta tylyytenä. Ts. ovat tottuneet siihen että äijät on mielin kielin, ja sitten kun joku suhtautuukin vain neutraalisti, niin häntä pidetään tosi töykeänä.
[/quote]

En viitsi liian tarkkaan kertoa etten paljastu, mutta huomautella kaikkea "sä oot ihan pihalla/miten meni noin niinkun omasta mielestä/ethän sä ees osaa näitä laulun sanoja/miten sä juot tota drinkkiä noin/miks sä jotain tollasta oot tilannut" yms sellaisella halveksuvalla puhetyylillä höystettynä. Ja tunnistan kyllä että ei vitsillä heittänyt.

Vierailija
46/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtelen koko ajan tuon ap merkinnän, mutta tunnistatte varmasti vastaukseni..

Ap

Vierailija
47/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan kuullut "negaamisesta"? http://keskustelu.suomi24.fi/t/4483737/negaus

Tai sitten ko. mies (ilmeisesti näitä olikin sitten vain yksi, eikä mitään "miehet" yleisesti) ei vaan tykkää sinusta. Katsos kun niinkin voi käydä, vaikka olisit kuinka nätti ja fiksu...

Vierailija
48/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä tapauksestani ei saa enempää irti niin onko jollain teistä ollut samanlaista ongelmaa ja oletko saanut syytä selville? Voikohan tätä jotenkin ehkäistä, esim käyttäytymällä rempseän miehekkäästi tai jotenkin muuten että kävisi ilmi etten mitään romanttista seuraa vailla ole, vaan pitämässä ihan vaan hauskaa kavereiden kanssa?

Vierailija
49/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:40"]Et ole koskaan kuullut "negaamisesta"? http://keskustelu.suomi24.fi/t/4483737/negaus

Tai sitten ko. mies (ilmeisesti näitä olikin sitten vain yksi, eikä mitään "miehet" yleisesti) ei vaan tykkää sinusta. Katsos kun niinkin voi käydä, vaikka olisit kuinka nätti ja fiksu...
[/quote]

Tällä kertaa oli vain yksi, mutta aikaisempiakin kokemuksia pari, minkä vuoksi käytin miehestä monikkoa. Täytyy lukaista tuo linkki.

Vierailija
50/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa negaamisessa on pointtina? Jos muka toimii naisiin, niin mä olen varmaankin sitten mies. Offtopic

Vierailija
51/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko miehet yleisesti ottaen ilkeämpiä,kuin naiset onko kyse suoruudesta.En ole koskaan elämässäni kuullut naisilta samanlaista,ivaa ja pilkaamista kuin miehiltä.Jo yläasteelta lähtien minua on kiusattu ylipainosta.Painoin siihen aikaan n.65 kg ja olin 160 cm pitkä.Ja tätä pilkkaa ja ivaamista miesten osalta on jatkunut ihan näihin päiviin asti asti.Pari viikonloppua sitten,kaksi miestä baarissa kehui minua ja ystävääni läskeiksi,ja aivan meidän kuultemme? Täh! Siis miksi? Kukaan nainen ei ole koskaan mulle sanonut näin.Miksi pitää ylipäätään tietoisesti loukata ketään? Olen itse ystävällinen ja huomaavainen muita kohtaan.Vai ovatko miehet tosiaan niin suoria puheissaan,etteivät ajattele että se voi loukata.Laihaa voi sanoa laudaksi,ja läskiä läskiksi ja idiootti ei tiedä olevansa idiootti,jollei sitä hänelle sano.

Vierailija
52/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä todellakaan toimi myöskään muhun jos tuosta on kyse. Onpas loukkaavaa edes ajatella että naiset olisi niin paljon miestä tyhmempiä, että tuollainen peli toimisi. Mut se sai vaan vetäytymään ja jatkossakin suhtaudun varmaan etäisen viileästi ko. mieheen jos jossain tavataan.
-se ap joka unohti taas allekirjoituksensa parista aikaisemmasta vastauksesta.

Vierailija
53/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:26"]

Ai niin, vielä mielenkiintoinen lisämauste oli että pilkkojen lomassa tämä mies tarjosi mulle shotin kun itsekin otti. En jostain syystä (humalassa) älynnyt kieltäytyä ja sehän oli taas uusi tilaisuus pilkata minua miksi syön suolat kädeltä niin ja niin ja miksi syön sitruunan ihan väärin. En oikeasti käsitä tuota käytöstä, vaikka yleensä olen hyvä huomaamaan pienistäkin nyansseista viihtyvätkö ihmiset aidoati seurassani vai ovatko vain kohteliaita. Tämä mies kuitenkin hakeutui seuraani, mutta käyttäytyi niin korostetun vihamielisesti, että en yhtään tiennyt mitä hänellä todella oli mielessään (viihtyikö kanssani kuitenkin, vai inhosiko vaan jostain syystä niin paljon että oli pakko yrittää saada minutkin tajuamaan kuinka ikävä ihminen olen). Ja miksi tämä nyt erikoisesti kiinnostaa johtuu siitä, että mies oli osa kaveriporukkaa eikä mikään tuikituntematon. Itselläni kun on aina ollut oletuksena, että kavereiden kavereille tehdään aina tervetullut olo porukassa.. Ap

[/quote]

Ettet vain sekoittanut miehen käytöstä ns. "leikkimieliseen vittuiluun"? Tyyliin itse ainakin saattaisin heittää jotain tyyliin "Miten meni noin omasta mielestä tuo tequila" jos huomaan että vedät sen jotenkin ihmeellisesti :D

Vierailija
54/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:26"]

Ai niin, vielä mielenkiintoinen lisämauste oli että pilkkojen lomassa tämä mies tarjosi mulle shotin kun itsekin otti. En jostain syystä (humalassa) älynnyt kieltäytyä ja sehän oli taas uusi tilaisuus pilkata minua miksi syön suolat kädeltä niin ja niin ja miksi syön sitruunan ihan väärin. En oikeasti käsitä tuota käytöstä, vaikka yleensä olen hyvä huomaamaan pienistäkin nyansseista viihtyvätkö ihmiset aidoati seurassani vai ovatko vain kohteliaita. Tämä mies kuitenkin hakeutui seuraani, mutta käyttäytyi niin korostetun vihamielisesti, että en yhtään tiennyt mitä hänellä todella oli mielessään (viihtyikö kanssani kuitenkin, vai inhosiko vaan jostain syystä niin paljon että oli pakko yrittää saada minutkin tajuamaan kuinka ikävä ihminen olen). Ja miksi tämä nyt erikoisesti kiinnostaa johtuu siitä, että mies oli osa kaveriporukkaa eikä mikään tuikituntematon. Itselläni kun on aina ollut oletuksena, että kavereiden kavereille tehdään aina tervetullut olo porukassa.. Ap

[/quote]

Ettet vain sekoittanut miehen käytöstä ns. "leikkimieliseen vittuiluun"? Tyyliin itse ainakin saattaisin heittää jotain tyyliin "Miten meni noin omasta mielestä tuo tequila" jos huomaan että vedät sen jotenkin ihmeellisesti :D
[/quote]

Huomaan kyllä milloin ihmiset vitsailevat ja milloin haluavat vain mollata, kyllä munkin kaveripiirissä on tapana "pilkata" toisiamme, mutta siihen kuuluu edes hymy, tai muuta keskustelua tueksi. Eiliseltä mieheltä sain loppuiltaa kohden kiihtyvällä tahdilla silkkaa vittuilua, ei muuta kontaktia.
Ja en siis oikeasti käyttäytynyt huomiota herättävän omituisesti eilen, vaan tämä mies todella nyhjäisi ihan tyhjästä asiansa esim sitruunaa en syönyt täsmälleen yhtä paljon kuin hän itse vaan jätin lihat yms ihan normaalia mihin kukaan normaali ihminen ei edes kiinnitä mitään huomiota.

Ap

Vierailija
55/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä, että osa ihmisistä nyt vain on kusipäitä? Herää todellisuuteen. Ilkeitä ihmisiä on ollut kautta historian ja tulee aina olemaan. Ei niihin kannata tuhlata yhtään aikaa, eläkööt omaa elämäänsä, ei mua kiinnosta sellaisten touhuja pähkäillä.

Vierailija
56/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:44"]

Mikä tossa negaamisessa on pointtina? Jos muka toimii naisiin, niin mä olen varmaankin sitten mies. Offtopic

[/quote]

Se, että kun kaunis nainen on tottunut miesten nöyristelyyn ja mielin kielin olemiseen, niin pieni töykeys herättää huomiota ja saa naisen hieman epävarmaksi. Silloin nainen alkaa mahdollisesti todistella "hyvyyttään" ja haluaa vakuuttaa tämän epätavallisesti käyttäytyvän miehen ihanuudestaan, sen sijaan että miehen pitäisi vakuuttaa nainen omasta hyvyydestään.

Huomatkaa, että tuota taktiikka on tarkoitus tosiaan käyttää vain niihin kauneimpiin naisiin, jotka on tottuneet siihen että miehet nuolee maan heidän jalkojensa alta. Ei sen ole tarkoituskaan toimia "peruspirkkoihin" jotka eivät moista odota, ja ottavat tylytyksen vain loukkauksena.

Vierailija
57/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää että miehet käyttäytyvät ilkeästi. Ihan samalla lailla myös osa naisista käyttäytyy. Osa ihmisistä vain on sellaisia joilla ei ole käytöstapoja

Vierailija
58/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:09"]

Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä, että osa ihmisistä nyt vain on kusipäitä? Herää todellisuuteen. Ilkeitä ihmisiä on ollut kautta historian ja tulee aina olemaan. Ei niihin kannata tuhlata yhtään aikaa, eläkööt omaa elämäänsä, ei mua kiinnosta sellaisten touhuja pähkäillä.

[/quote]

Niinpä. Ilmeisesti ap on tosiaan tottunut siihen että kaikki mielistelee häntä ja on ihan ihastuksissaan. Nyt on eka kerta ikinä kun joku on hänelle töykeä? Voi että jos me "tavisnaiset" alettaisiin ihmetellä sitä miksi joku on meille epäystävällinen, niin ei tässä muuta ehtisi tekemäänkään... 

Vierailija
59/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:09"]Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä, että osa ihmisistä nyt vain on kusipäitä? Herää todellisuuteen. Ilkeitä ihmisiä on ollut kautta historian ja tulee aina olemaan. Ei niihin kannata tuhlata yhtään aikaa, eläkööt omaa elämäänsä, ei mua kiinnosta sellaisten touhuja pähkäillä.
[/quote]

Ei tule yllätyksenä, mutta kiinnostaa mistä se kusipäisyys kumpuaa. Kaikelle kun on yleensä syynsä, vaikka sitä ei itse tiedostaisikaan. Ja siksi kiinnostaa kun olen vain persoonaltani utelias enkä itse missään tilanteessa koe tarpeekseni käyttäytyä alentavasti muita kohtaan.
Ap

Vierailija
60/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:26"]Ai niin, vielä mielenkiintoinen lisämauste oli että pilkkojen lomassa tämä mies tarjosi mulle shotin kun itsekin otti. En jostain syystä (humalassa) älynnyt kieltäytyä ja sehän oli taas uusi tilaisuus pilkata minua miksi syön suolat kädeltä niin ja niin ja miksi syön sitruunan ihan väärin.
En oikeasti käsitä tuota käytöstä, vaikka yleensä olen hyvä huomaamaan pienistäkin nyansseista viihtyvätkö ihmiset aidoati seurassani vai ovatko vain kohteliaita. Tämä mies kuitenkin hakeutui seuraani, mutta käyttäytyi niin korostetun vihamielisesti, että en yhtään tiennyt mitä hänellä todella oli mielessään (viihtyikö kanssani kuitenkin, vai inhosiko vaan jostain syystä niin paljon että oli pakko yrittää saada minutkin tajuamaan kuinka ikävä ihminen olen).
Ja miksi tämä nyt erikoisesti kiinnostaa johtuu siitä, että mies oli osa kaveriporukkaa eikä mikään tuikituntematon. Itselläni kun on aina ollut oletuksena, että kavereiden kavereille tehdään aina tervetullut olo porukassa..
Ap
[/quote] Vaikuttaa siltä, että mies on lukenut jonkin pelimiehen humpuukikäsikirjan. Tuollaista käytöstä kutsutaan negaamiseksi (googlaa). Itse vaihdan aina seuraa baarissa, jos joku juntti luulee, että tuollaisella käytöksellä heruu pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän