Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyttäytyy ilkeästi?

Vierailija
26.08.2015 |

Miksi joillain (yleensä hyvän näköisillä/korkea statuksisilla/itseään älykkäänä pitävillä) miehillä on tapana käyttäytyä kohtuuttoman ilkeästi minua kohtaan? Esimerkiksi huomautella asioista, pilkata ja haastaa riitaa. Nämä miehet vielä itse tekevät aloitteet näiden törkeyksien suhteen ja nyjäisevät asiansa vaikka tikusta. En ole itse mitenkään provosoiva vaan luonteeltani kiltti ja myötäilevä vieraassa seurassa ja yritän käyttäytyä aina mahdollisimman ystävällisesti ja avuliaasti muita kohtaan. Ulkonäössänikään ei ole mitään provosoivaa, olen ihan normaali hoikka parikymppinen nainen ja kasvoiltani kauniiksi kehuttu. Miksi jotkut miehet siis käyttäytyvät niin huomiota herättävän töykeästi minua kohtaan vaikka en ole omalla käytökselläni antanut mitään aihetta siijen? Kiltit ja muuten hyvätapaiset miehet kyllä pitävät minusta kovastikin...

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:41"]

Puhu mitä puhut, käytäntö todistaa toisin.

[/quote]

Kyllä ne perheenisät ja oikeasti terveissä & kukoistavissa parisuhteissa olevat miehet ovat juuri niitä herrasmiehiä: koulutettuja, älykkäitä ja mielenkiintoisia. Sellaisen miehen kanssa eläminen on nautinto! Näin ainakin omissa piireissä, joka koostuu aikuisista ja koulutetuista, elämässään menestyneistä ihmisistä :)

Eli uudelleen: todella surullista miten pohjalla osa miehistä on. Olen itsekin toki joutunut nuorempana antamaan pakkeja näille ala-arvoisille miehille (usein vain amiskoulutus taustalla...), jotka yrittivät negaamista saadakseen seksiä. En tiedä voiko sen surullisemmaksi miehen toiminta enää iskemisessä muuttua. Fiksut naiset saadaan iskettyä fiksuilla tavoilla.

Vierailija
22/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:17"]

Miesten keskuudessa on nyt vallalla joku muka hyväksi havaittu metodi, että kuvaamallasi töykeydrllä isketään naisia parhaiten. Tämän pitäisi vielä kaikkeon parhaiten toimia ksuniisiin ja älykkäisiin naisiin. Mikä saisi miehet tajuamaan, että teoria ei toimi, vasn päinvastoin tekee miehet erittäin vastenmielisiksi!

[/quote]

Valitettavasti tuo metodi uppoaa moniin huonoitsetuntoisiin naisiin. Halutaan hoivata paha poika kuntoon omalla hellällä rakkaudella. *yöks*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu vastaavassa tilanteessa. Oltiin kaverin kaa baarissa ja meidän seuraan liittyi pari tuntematonta miestä. Toinen heistä oli alusta asti minua kohtaan vähättelevä ja ilkeä. Hän mollasi kaikkea mitä sanoin tai tein eikä hän edes puhunut suoraan minulle vaan kaverilleni. Eikä se todellakaan ollut mielestäni mitään läpänheittoa vaan todella ilkeää ja loukkaavaa. Koomisinta tässä on että jälkeenpäin tämä kusipää pyysi minua kahville. En mennyt.

Vierailija
24/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:58"]

Valitettavasti tuo metodi uppoaa moniin huonoitsetuntoisiin naisiin. Halutaan hoivata paha poika kuntoon omalla hellällä rakkaudella. *yöks*

[/quote]

Väärin.

Se miksi toimii naiselle on se, että miehen kritiikki ja väheksyntä tuntuvat "tutuilta" ja vahvistavat jo naisen olemassa olevaa huonoa minäkuvaa. Jos itsetunto on pohjalukemissa oma vaikutus muihin on kys. olevan naisen mielestä mahdotonta, joten ajatuksena ei ole korjata toista rakkaudela vaan ajatus, että on että pakko ottaa se mies, joka edes haukkuu kun muutakaan ei tule saamaan.

Vierailija
25/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:02"]Oon ollu vastaavassa tilanteessa. Oltiin kaverin kaa baarissa ja meidän seuraan liittyi pari tuntematonta miestä. Toinen heistä oli alusta asti minua kohtaan vähättelevä ja ilkeä. Hän mollasi kaikkea mitä sanoin tai tein eikä hän edes puhunut suoraan minulle vaan kaverilleni. Eikä se todellakaan ollut mielestäni mitään läpänheittoa vaan todella ilkeää ja loukkaavaa. Koomisinta tässä on että jälkeenpäin tämä kusipää pyysi minua kahville. En mennyt.
[/quote]

Kuulostaa ihan samanoloiselta kuin tämä minunkin kokemus. Vielä hassumpaa on se että tämä oli jo toinen kerta kun nähtiin ja ensimmäisellä kerralla näimme vaan pikaisesti ja mies oli ihan normaali. Lisäksi alkuillasta mies oli taas ihan normaali, välillä yritti olla kyllä huonohkolla menestyksellä nokkela. Loppuillasta alkoi se vittuileminen.
Alan tosiaan kääntymään siihen, että vällyjen väliin taisi haluta mutta ei ehkä halunnut "menettää kasvpjaan" kaveriporukan edessä jos olisin (olisin kyllä) kieltäytynyt. Jos tuolla etukäteen vittuilulla voi varmistaa ettei itse ainakaan vaikuta mitenkään säälittävältä tai vonkaajalta?
Ap

Vierailija
26/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, musta sun on nyt turha murehtia sitä, miksi joku on kusipää sulle. Pohdi ennemmin sitä, miten ensi kerralla toimit tuollaisten miesten kanssa, ts. annatko kenenkään enää puhua itsellesi töykeästi.
Itse vastaisin miehelle samaan tyyliin takaisin (ihailevan kommenttiin esim. "No ei näytä menevän vahvasti sullakaan") tai sitten tarttuisiin ilkeisiin kommentteihin tyyliin: "onko sulla tapana olla ihmisiä kohtaan ilkeä" tai "mikä saa sut sanomaan mulle noin rumasti" jne,.. Ja siis kommentoisin napakasti takaisin ehdottomasti silloinkin, kun muu porukka on kuuloetäisyydellä.

Vierailija
27/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihailevan kommenttiin, piti lukea *ivailevaan kommenttiin t.65

Vierailija
28/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:13"]

Mies oli osa kaveriporukkaa, kaverini kaveri. Siksi kuuntelin koko illan niitä juttuja, mutta käyttäydyin ihan normaalisti siitä huolimatta. Ap

[/quote]

Ei silti tarvitse kuunnella mitä tahansa. Olisit vaihtanut paikkaa. Mä en suostu tuollaiseen.

Vierailija
29/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:14"]Ap, musta sun on nyt turha murehtia sitä, miksi joku on kusipää sulle. Pohdi ennemmin sitä, miten ensi kerralla toimit tuollaisten miesten kanssa, ts. annatko kenenkään enää puhua itsellesi töykeästi.
Itse vastaisin miehelle samaan tyyliin takaisin (ihailevan kommenttiin esim. "No ei näytä menevän vahvasti sullakaan") tai sitten tarttuisiin ilkeisiin kommentteihin tyyliin: "onko sulla tapana olla ihmisiä kohtaan ilkeä" tai "mikä saa sut sanomaan mulle noin rumasti" jne,.. Ja siis kommentoisin napakasti takaisin ehdottomasti silloinkin, kun muu porukka on kuuloetäisyydellä.

[/quote]
En minä nyt tätä asiaa murehdi, vaikka on ehkä siltä vaikuttanut :) ihan siis vaan puhtaasta uteliaisuudesta pohdin mikä tuollaiseen käytökseen on motiivi, kun mua kiinnostaa myös psykologia.
Vinkkisi ovat hyviä, mutta en halua aiheuttaa riitaa kaveriporukassa. Mieluummin jätän miehen jatkossa hyvin niukalle huomiolle, se saa ehkä miehen miettimään ihan omassa rauhassaan mikä on mennyt pieleen kun porukan "alfauros" jää vaille huomiota.

Vierailija
30/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 68 siis taas ap

Vierailija
31/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai käännettyä tämänkin näköjään itsetuntoaan hiveleväksi sänkyyn haluamiseksi. Kaikki ei vaan voi tykätä susta, hyväksy se jo.

Vierailija
32/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:40"]

Ap sai käännettyä tämänkin näköjään itsetuntoaan hiveleväksi sänkyyn haluamiseksi. Kaikki ei vaan voi tykätä susta, hyväksy se jo.

[/quote]

Pidän kaikkea kyllä mahdollisena, tuli vaan niin paljon noita "negaus" yms kommentteja, olen ehkä sosiaalisesti helposti vietävissä siis. Voi se tietysti olla niin kuin sanot, ettei hän sitten yksinkertaisesti vaan pitänyt minusta. Mielestäni vaan vähän hassua kun en ole tehnyt tai sanonut mitään erikoista aikaisemmin, niin miksi pitää monta kertaa tulla mulla vihjailemaan siitä (ettei pidä), kun vaihtoehtoisesti voisi ignoorata mut ihan täysin ja olla muiden kanssa. Itse kun en siis mitään jutun juurta siinä aloittanut kertaakaan, reagoin vain hänen lähestymiseen.

Vierailija
33/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:40"]

[/quote]

Pidän kaikkea kyllä mahdollisena, tuli vaan niin paljon noita "negaus" yms kommentteja, olen ehkä sosiaalisesti helposti vietävissä siis. Voi se tietysti olla niin kuin sanot, ettei hän sitten yksinkertaisesti vaan pitänyt minusta. Mielestäni vaan vähän hassua kun en ole tehnyt tai sanonut mitään erikoista aikaisemmin, niin miksi pitää monta kertaa tulla mulla vihjailemaan siitä (ettei pidä), kun vaihtoehtoisesti voisi ignoorata mut ihan täysin ja olla muiden kanssa. Itse kun en siis mitään jutun juurta siinä aloittanut kertaakaan, reagoin vain hänen lähestymiseen.

[/quote]

Ja Ap siis taas. En ikinä muista, kun yleensä tyydyn kirjoittamisen sijaan pelkkään lueskeluun...

Vierailija
34/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis voisi olla "päähenkilönä" kuka tahansa muukin kuin minä. En ole kiinnostunut siitä miksi joku ei pitäisi minusta, ei kaikista tarvitse pitää. Tämän miehen kaltaisten ihmisten käytös vaan aiheuttaa hämmennystä.

Ap

Vierailija
35/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ettei vaan olisi niin, että heppu on tottunut saamaan naisten huomion ja olet tiedostamattasi antanut pakit tälle hepulle. Se on käynyt hepun itsetunnolle ja on nyt sitten "iholla" koko ajan. 

Näitä on tullut vuosien varrella vastaan. Jotkut miehet kuvittelevat oikeasti olevansa näitä "luojan lahja naisille" ja sitten, kun ei olekaan saanut haluamaansa huomiota niin johan alkaa naljailu. 

Mieti valmiiksi nasevia vastauksia tälle sankarille ja pistä jauhot suuhun maireasti hymyille :D

Vierailija
36/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee jälleen offtopiciksi, mutta teille jotka nielette nämä PUA- ja Redpill-iskemisperiaatteet ja filosofian niiden takana: tulkaa sieltä foorumeilta ja muutenkin internetistä ihan tosielämään, älkääkä edes lukeko taktiikoista joita toteutatte, niin näette miten pihalla ootte. Faktoja ei pidä vääntää sopimaan teoriaan vaan päinvastoin eli kone kiinni viikoksi, pariksi murut <3

Vierailija
37/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat varmistaa ettet vahingossakaan kuvittele heidän haluavan sinusta mitään muuta kuin korkeintaan satunnaista seksiä.

Vierailija
38/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko korkea-arvoisessa työssä, keskivertoblondia fiksumpi? Näillä miehillä on todennäköisesti vaan huono itsetunto ja koittavat pönkittää sitä yrittämällä saada sut näyttämään huonommalta kuin he itse. Olet ehkä heidän mielestään jotenkin turhan hyvä ihminen, jätä ihan omaan arvoonsa nuo.

Vierailija
39/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:05"]Haluavat varmistaa ettet vahingossakaan kuvittele heidän haluavan sinusta mitään muuta kuin korkeintaan satunnaista seksiä.
[/quote]

Voi hyvinkin pitää paikkaansa. Mielestäni vaan aivan turhaa, koska itse en ota mitään kontaktia enää sen jälkeen kun olen ensimmäisen alentavan kommentin/käytöksen huomannut. Näitä pilkkoja vaan satelee silti tasaisin väliajoin tällaiselta mieheltä illan mittaan...

Vierailija
40/73 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:05"]Haluavat varmistaa ettet vahingossakaan kuvittele heidän haluavan sinusta mitään muuta kuin korkeintaan satunnaista seksiä. [/quote] Voi hyvinkin pitää paikkaansa. Mielestäni vaan aivan turhaa, koska itse en ota mitään kontaktia enää sen jälkeen kun olen ensimmäisen alentavan kommentin/käytöksen huomannut. Näitä pilkkoja vaan satelee silti tasaisin väliajoin tällaiselta mieheltä illan mittaan...

[/quote]

Ihan samapa se heille on. Kyllä he saavat kuitenkin jonkun muun naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi