Totaalinen vihervasuri-hiljaisuus "rasisti"-Saulin kommentista
Kukaan ei pöyristy, marsseja ei puuhailla, YLE:ssä ei aiota järjestää keskustelutilaisuutta, HS ei ruikuta, Tuomioja eikä muut ole älähtäneet ollenkaan eikä ei ole antaneet mitään lausuntoa
Menikö suvakeilla jauhot suuhun? Sihisikö Unelma-pallosta ilmat pihalle??
Kommentit (109)
Luin ketjun alkua ja aattelin et onko tää joku vitsi, ihan "pieni" ero Salen puheilla ja sillä sonnalla mitä täältäkin saa lukea joka ikinen päivä, johtuisko hiljaisuus ihan siitä? Mutta jos jotkut nyt haluaa ajatella meidän ns. punavihreiden pahoittaneen mielensä niin sovitaan vaikka näin... Voi että, taas itkettää :(
Pakonomaisesti ja rutiinilla spämmäävältä wt-hommarasistilta mennyt ohi tämäkin:
"
Suomalainen demokratia, oikeusjärjestys ja yhteisöllinen eheys luovat peruspuitteet hyvälle elämälle. Niitä pidämme arvossa ja ne luovat pelisäännöt yhdessä elämiselle. Arvostamme myös suomalaista elämäntapaa, ja haluan muistuttaa, että siihen on aina kuulunut tilan antaminen erilaisuudelle ja toisenlaiselle tapakulttuurille. Tapojen ja kulttuurin kenttä on yhteisten pelisääntöjen puitteissa avoin ja rikas; ei toisiaan rajoittava vaan toisilleen antava.
Yhteiskunnan eheys ei tarkoita samankaltaistamista, vaan toinen toisensa ymmärtämistä ja kunnioittamista. Jos niin menettelee, on oikeutettu odottamaan vastavuoroisuutta.
Ikävä kyllä olemme nähneet paljon muunlaista tapahtuvan, Suomessakin. Voin vain toistaa joskus aiemmin sanomani: ”Jos demokratiassa ajaa asiaansa väkivaltaa käyttämällä – oli kyse sitten sanoista tai teoista – se on väkivaltaa kaikkia kohtaan.”
Toivon, että ”Meillä on unelma” -tapahtuma osaltaan johdattelee maahanmuuttokeskustelua oikeaan suuntaan. Kaipaamme kiihkotonta ja asiassa pysyvää keskustelua niistä vaikeuksista, joita kohtaavat sekä maahanmuuttajat että vastaanottajat.
Suomessa on aina osattu puhaltaa yhteen hiileen ja uskon, että meillä on tämä taito edelleen tallella.
Sauli Niinistö
Tasavallan presidentti"
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:21"]
Missä nyt mokuttaja suvakkien puolustajat? Kaunialassakin hiljaista. Ei löydy veteraaneistakaan puhtia vihervasemmistolaisten lavastamaan mamut isänmaan asialla kuvista lässyttämiseen.
[/quote]
Veteraanit voisivat muuttaa pysyvästi somaliaan ihastelemaan kuinka siellä ollaan isän maan asialla.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:54"]
Taitaa olla nykyään vihervasemmiston kannattajat ja muu suvaitsevaisto niin häpeissään etteivät uskalla enää naamaansa näyttää. Järjestelmällisesti ovat tuhonneet maatamme ja syöttäneet valheitansa kansalle, mediaa myöten. Nyt onneksi valtion ylin johto puuttui tähän kusetukseen. Hyvä Sauli!
[/quote]
En ole mistään häpeissäni. Miksi minun pitäisi hävetä? Kukaan ei varmasti ole ollut sitä mieltä, että pakolaisia saa tulla ovista ja ikkunoista. Ei varmasti, jos niin luulet niin sen olet omassa päässäsi keksinyt. Toisaalta en ole pakoilaisia vastaankaan enkä ainakaan monikulttuurisuutta, niin kuin persut. Sitä vastaan ei ole Saulikaanm josta ärähti jokin aikaa sitten.
[/quote]
Huoh. Näköjään olet itse vastaavasti kehitellyt omassa päässäsi "totuuksia" persuista. Itse olen persu ja olen alusta asti ollut samaa mieltä kuin Sauli. Maahanmuuton pitää olla kontrolloitua. Me persut olemme sitä mieltä, että maahanmuutto on ok, kunhan suomalainen veronmaksaja ei joudu sitä rahoittamaan. Mutta hyysärilogiikalla me olemme rasisteja ja juntteja. Tosi turhauttavaa.
"Elämme nyt niin karussa maailmassa, että meillä ei ole mahdollisuutta antaa kovin paljon tilaa sellaisille ihmisille, jotka tulevat vain hakemaan itselleen parempaa tulevaisuutta, mikä sinänsä on inhimillinen pyrkimys" Sauli
Olin hyvin iloinen Saulin kommenteista. Mutta en olekaan vihervasu. Hyvä, että presidenttimme on järjissään ja realisti.
Äänestin vihreitä ja olen ollut alusta asti juuri sitä mieltä, mitä Niinistö puhui. On tyhmyyttä jättää riskit tunnistamatta pelkästään sen takia, että haluaa auttaa. Pakolaisvirta on ongelma, eikä sitä ratkaista pelkästään ottamalla kaikki vastaan. Asia vaatii myös muita toimenpiteitä.
Taitaa olla nykyään vihervasemmiston kannattajat ja muu suvaitsevaisto niin häpeissään etteivät uskalla enää naamaansa näyttää. Järjestelmällisesti ovat tuhonneet maatamme ja syöttäneet valheitansa kansalle, mediaa myöten. Nyt onneksi valtion ylin johto puuttui tähän kusetukseen. Hyvä Sauli!
No mitä, asiallinen kommentti Saulilta. Ei kai kukaan sitä voi kiistää.
Mistä siinä olisi pitänyt olla eri mieltä? Järkevä kommentti. Sauli ei ole monikulttuurisuutta vastaan =) =)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:54"]
[/quote]
En ole mistään häpeissäni. Miksi minun pitäisi hävetä? Kukaan ei varmasti ole ollut sitä mieltä, että pakolaisia saa tulla ovista ja ikkunoista. Ei varmasti, jos niin luulet niin sen olet omassa päässäsi keksinyt. Toisaalta en ole pakoilaisia vastaankaan enkä ainakaan monikulttuurisuutta, niin kuin persut. Sitä vastaan ei ole Saulikaanm josta ärähti jokin aikaa sitten.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:55"]
No mitä, asiallinen kommentti Saulilta. Ei kai kukaan sitä voi kiistää.
[/quote]
Ja olen siis vasemmistolainen
Kaikki vihervasurit ovat nyt todella häpeissään ja vain selittelevät vaikeana. Jos saman asian olisi sanonut persu niin pöyristyminen olisi ollut maan laajuista.
Suvakkien totaalinen variseminen kokoon on tapahtunut.
Siinä ei ollut mitään vouhkattavaa. Niinistö ei ollut rasistinen, hän esitti ihmisten auttamista rauhaan pyrkimällä. Hän ei haukkunut ketään (esim. elintasosurffariksi). Hän puhui asiallisesti maahanmuutosta, ilman mielikuvien luomista. T. Vassari
Ihmettelen tätä vihervasemmisto-niputtamista. Itse ainakin ajattelen omilla aivoillani ja valitsin äänestin puolueista omasta mielestäni pienimmän pahan. Ei siis puoluetta, jonka agendaan uskon sokeasti ja ehdoitta. Ilmeisesti hommaporukka ei siis viitsi tehdä muuta kuin seurata johtajaa, koska luulevat että muutkin ovat tällä tavalla niputettavissa tyhmäksi massaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:01"]
Siinä ei ollut mitään vouhkattavaa. Niinistö ei ollut rasistinen, hän esitti ihmisten auttamista rauhaan pyrkimällä. Hän ei haukkunut ketään (esim. elintasosurffariksi). Hän puhui asiallisesti maahanmuutosta, ilman mielikuvien luomista. T. Vassari
[/quote]
Niinistö sanoi: elintasopakolainen. Suuri ero?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:00"]Kaikki vihervasurit ovat nyt todella häpeissään ja vain selittelevät vaikeana. Jos saman asian olisi sanonut persu niin pöyristyminen olisi ollut maan laajuista.
Suvakkien totaalinen variseminen kokoon on tapahtunut.
[/quote]
Älä huoli ei me olla häpeissään. Saahaan olla tyytyväisiä että meillä on presidentti joka osaa puhua asioista ilman rasistista tubaa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 07:55"]No mitä, asiallinen kommentti Saulilta. Ei kai kukaan sitä voi kiistää.
[/quote]
Aina kun joku muu on tuota sanonut on pelkät aloitukset täällä poistuneet ja haukuttu rasistiksi ja kouluttamattomaksi junteiksi ja tied mitä. Mutta hyvä jos olitte alusta asti samaa mieltä ei tarvi siitäkään enää tapella jos kaikki ovat asiasta yhtä mieltä.
Muistakaa äänestää persuja myös seuraavissa vaaleissa, niin saatte lisää pakolaisia kauhisteltavaksenne.
Sauli ja saulin kommentit.. Sauli on ollut itse luomassa tätä(kin) ongelmaa.