AARGH! kusitulehdus js pitää pidätellä 3 h!
Vein lapset tarhaan, soitin töihin että en tule tänään ja nyt makaan sohvalla kupla ottassa!
Kommentit (11)
Jos on tosi pahat oireet, otetaan näyte lyhyemmälläkin rakkoajalla. Se pitää vain sanoa näytettä viedessä.
Toisaalta jos selvät oireet, miksi sinun pitää viedä näyte? Nykyään hoidetaan oireiden perusteella perusterveiltä aikuisilta
Kun itse tunnistaa oireet ja on ennenkin kärsinyt samasta, saa lääkkeen ilman odotteluja.
Ei pidä pidätellä. En ole ikinä pystynyt pidättelemään kuin max. puoli tuntia ja jokaikinen kerta on näyte pystytty tutkimaan ja bakteerit sieltä löydetty.
Mistä te sen pissatulehduksen oikein saatte? Mulla ei ole ikinä ollut sitä, ei edes lapsena. :o
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:06"]Jos on tosi pahat oireet, otetaan näyte lyhyemmälläkin rakkoajalla. Se pitää vain sanoa näytettä viedessä.
Toisaalta jos selvät oireet, miksi sinun pitää viedä näyte? Nykyään hoidetaan oireiden perusteella perusterveiltä aikuisilta
[/quote]
koska selkää särkee ja minulla on lämpöä
ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:38"]Mistä te sen pissatulehduksen oikein saatte? Mulla ei ole ikinä ollut sitä, ei edes lapsena. :o
[/quote]
Lapsilla se ei olekaan kovin yleinen vaiva. Minä sain yhteen aikaan seksistä. Silloisella poikakaverilla oli tiukka esinahka, eli bakteereja siellä alla. Minulla oli vti suunnilleen 2 kk välein. Erosta nyt 17 vuotta, eikä ole ollut kertaakaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:38"]Mistä te sen pissatulehduksen oikein saatte? Mulla ei ole ikinä ollut sitä, ei edes lapsena. :o
[/quote]
En tiedä
ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:38"]Mistä te sen pissatulehduksen oikein saatte? Mulla ei ole ikinä ollut sitä, ei edes lapsena. :o
[/quote]
Lapsilla se ei olekaan kovin yleinen vaiva. Minä sain yhteen aikaan seksistä. Silloisella poikakaverilla oli tiukka esinahka, eli bakteereja siellä alla. Minulla oli vti suunnilleen 2 kk välein. Erosta nyt 17 vuotta, eikä ole ollut kertaakaan.
[/quote]
Okei. Kiitos asiallisesta vastauksesta mä nimittäin ihan oikeasti aivan vilpittömästi tätä kysyin.
Tulin labraan, en nimittäin pysty enää YHTÄÄN pidättämään !
Saavat kunnon näytteen tai eivät..
ap
Miksi pitää pidätellä?