Miksi tapailemani mies pahastui, kun valitsin mieluummin sitoutumiskykyisen miehen?
Tapailin puolisen vuotta miestä, joka ei ollut sitoutumishaluinen. Hän ei halunnut tapailun millään lailla rajoittavan elämäänsä, eikä oikein osannut sanoa tulevasta mitään. Halusi kuitenkin jatkaa tapailua. Ei halunnut rajoittaa itseään eikä minua. Tiesin haluavani perheen, mutta hän ei tiennyt haluaako enää enempää lapsia (hänellä oli jo aiemmasta liitosta lapsia ja ei ollut erityisen kiinnostunut heistä).
Tulin lopulta siihen tulokseen, että en jaksa tuollaista eikä mies vaikuttanut erityisen hyvältä isältä. Lopetimme tapailun ja jokin aika tämän jälkeen tapasin mieheni, joka oli sitoutumiskykyinen, rauhallinen ja tasapainoinen. Menimme naimisiin ja olemme nykyisin vanhempia. Tuo tapailemani mies pahastui tästä, miksi? Jos hän ei halunnut sitoutua, niin miksi pahastua jos minä halusin?
Kommentit (18)
Mitä väliä enää? Pahastui kun nainen valitsi mieluummin jonkun muun, eikö jokainen vähän pahastuisi. Ego sai kolauksen. Ei ole sinun ongelmasi.
Miksi mietit jotain vuosien takaista tapailumiestä?
Mitä väliä sinulle on mitä ex-mies ajattelee ?
Näillä alkaa myöhemmin selittelyt kuinka minä olisin kun olisin saanut aikaa dipa daapa...
Umohda se ja elä omaa elämääsi.
Minä dumppasin samanlaisen miehen, mutta pahastumisen sijaan mies vainosi yli puoli vuotta.
Ollaan tuon tapailemani miehen kanssa kollegoita, joten ollaan yhä tekemisissä. On vaikuttanut työn tekemiseen, kun löysin nykyisen mieheni ja perustin perheen.
Ap
olis halunnut sut mut ilman mitään sitoutumuksia
Ihmetten sun motiiviasi pähkäillä vanhan panon tuntemuksia. Mitä väliä sen ajatuksilla on sun elämääsi? Mua ei ainakaan kiinnosta kissan vertaa, mitä exien päässä liikkuu.
Mitä jos kysyisit siltä mieheltä? Vai oletatko että hän on täällä?
Sitä miestä harmittaa seksin loppuminen.
No vituttaahan se, kun hyvä ja säännöllinen pano poistuu kuvioista.
Joo, alemman tason miehet heivataan. Katselin häntä liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sinulle on mitä ex-mies ajattelee ?
Mikä ex, jos on vain tapailtu. Naisille seksisuhdemieskin on ex. Muutaman kerran tapailukin on parisuhde :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, alemman tason miehet heivataan. Katselin häntä liian pitkään.
Katselit.
Ihmisiä on ilmeisesti kiva roikuttaa löysässä hirressä.
Hänellä on narsistisia piirteitä. Ei kypsä tasapainoinen ihminen tee noin.
Miksi sä pidät siihen vielä yhteyttä?