Parikymppiset miehet on sata kertaa parempa sängyssä kuin 35+-vuotiaat
Nuoret miehet on oikeasti aina niin ihania sngyssä; osaavat ottaa naisen huomioon ihan eri tavalla, antavat suuseksiä siitä nauttien, halailevat ja pussailevat paljon. Vanhemmat miehet on itsekkäitä ja tylsää jyystöä aina koko touhu. Sen lisäks nuoret miehet ovat komeita ja hyväkuntoisia, rakastan teitä nuoret miehet!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:51"]Nuoret miehet on oikeasti aina niin ihania sngyssä; osaavat ottaa naisen huomioon ihan eri tavalla, antavat suuseksiä siitä nauttien, halailevat ja pussailevat paljon. Vanhemmat miehet on itsekkäitä ja tylsää jyystöä aina koko touhu. Sen lisäks nuoret miehet ovat komeita ja hyväkuntoisia, rakastan teitä nuoret miehet!
[/quote]
Hoh hoijaa. Aika säälittävä yritys.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:51"]Nuoret miehet on oikeasti aina niin ihania sngyssä; osaavat ottaa naisen huomioon ihan eri tavalla, antavat suuseksiä siitä nauttien, halailevat ja pussailevat paljon. Vanhemmat miehet on itsekkäitä ja tylsää jyystöä aina koko touhu. Sen lisäks nuoret miehet ovat komeita ja hyväkuntoisia, rakastan teitä nuoret miehet!
[/quote]
Reality check. Me ei rakasteta sua jos oot yli 28.
T. Nuoret miehet
[/quote]
Flippasit sitten kunnolla? Mikä hätänä.
[/quote]
Jaa no mun mies on kyllä Siinain nyt 35-vuotiaana sata kertaa parempi sängyssä kuin oli 20-vuotiaana. On 15v ehtinyt opetella miten minut parhaiten tyydyttää ja innolla onkin opetellut ;) Nyt myös osaa eri tavalla nauttia siitä että minäkin nautin.
Mutta sä ehkä puhuitkin irtosuhteista...
Nuoret miehet ovat myös erittäin innokkaita. Vähän liikaakin. Mutta hauskaa vaihtelua.
T. N32
Tuo on niin totta! Itse olen kiinnostunut pelkästään itseäni vähintään 10 vuotta nuoremmista miehistä. Sakkoraja on itselleni se alin raja ja pakko myöntää, että teinipojat on nykyään tosi herkkuja. Laittomuuksiin en aio ryhtyä. Itse olen nelikymppinen nainen.
Kyllä mä ainakin olen 100 kertaa parempi nyt kuin parikymppisenä. Hyödyn siitä korjaa oma vaimo.
T: mies 37v
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:39"]
Kyllä mä ainakin olen 100 kertaa parempi nyt kuin parikymppisenä. Hyödyn siitä korjaa oma vaimo. T: mies 37v
[/quote]
Niinpä. Se sun tylsä vaimo on ainoa nainen, joka jaksaa sietää sitä sun tylsää seksiä. Mietipä miksi... ;)
Että oikein sata kertaa :) Ainaski, jos ei jopa tsiljuuna kertaa.
M35v
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:51"]Nuoret miehet on oikeasti aina niin ihania sngyssä; osaavat ottaa naisen huomioon ihan eri tavalla, antavat suuseksiä siitä nauttien, halailevat ja pussailevat paljon. Vanhemmat miehet on itsekkäitä ja tylsää jyystöä aina koko touhu. Sen lisäks nuoret miehet ovat komeita ja hyväkuntoisia, rakastan teitä nuoret miehet! [/quote] Jaa no mun mies on kyllä Siinain nyt 35-vuotiaana sata kertaa parempi sängyssä kuin oli 20-vuotiaana. On 15v ehtinyt opetella miten minut parhaiten tyydyttää ja innolla onkin opetellut ;) Nyt myös osaa eri tavalla nauttia siitä että minäkin nautin. Mutta sä ehkä puhuitkin irtosuhteista...
[/quote]
Siinain?
Mikä vitun hörhöuskis olet?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:39"]
Kyllä mä ainakin olen 100 kertaa parempi nyt kuin parikymppisenä. Hyödyn siitä korjaa oma vaimo. T: mies 37v
[/quote]
Niinpä. Se sun tylsä vaimo on ainoa nainen, joka jaksaa sietää sitä sun tylsää seksiä. Mietipä miksi... ;)
[/quote]
Luule mitä luulet. *jaksuhali* :)
Onneksi ei meidän yli kolmevitosten tarvitse kaikkia tämän maan naisia pystyä tyydyttämään, yhdessäkin on hommaa ihan tarpeeksi :) Ja onneksi kelvataan oikein hyvin vaikka tälläisiä ikäloppuja olemme :D
M35v
Miten ne miehet mahtuu sinne sänkyyn? Onko se sänky valtavan iso, jossa on ontelorakenteet avattavilla luukuilla, joista miehet pääsevät sinne? Ymmärtäisin, jos sanottaisiin sängyllä, eli sängyn päällä, mutta sängyssä? Siis sängyn sisässä. :O
Ou vau. Pitäiskö meidän 35+ miesten nyt hermostua tuosta sun aloituksestasi ja ryhtyä riitelemään kanssasi? Ootas kun mietin hmmmmmmmmm. Joo, en taida viitsiä. Parempi onni ensi kerralla.
Minä olen nuori mies, hieman yli parikymppinen, mutta enpä ole koskaan ollut sängyssä mitenkään muuten kun itseni kanssa vain nukkumassa. Taitoni tuskin ovat siis mitenkään loistavat, tosin tuskin ne ovat yhtään tämän paremmat sitten vanhemmalla iälläkään, jos naisettomuuteni jatkuu.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 02:03"]
Minä olen nuori mies, hieman yli parikymppinen, mutta enpä ole koskaan ollut sängyssä mitenkään muuten kun itseni kanssa vain nukkumassa. Taitoni tuskin ovat siis mitenkään loistavat, tosin tuskin ne ovat yhtään tämän paremmat sitten vanhemmalla iälläkään, jos naisettomuuteni jatkuu.
[/quote]Kyllä sinä kerkeät, olet vielä niin nuori. Tossa iässä moni mies on henkiseltä kehitykseltä vielä lapsen tasolla.
No itse ainakin iän myötä tullut paremmaksi myös petipuuhissa, muutenkin naisten kanssa oleminen on luontevampaa, kun jo kokemusta. En usko, että kokemuksesta haittaa on vaan päinvastoin, varmasti naisilla sama homma.