Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen pappi ja petän vaimoani

Vierailija
25.08.2015 |

Aina kun tulee tilaisuus

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pappi, eikä sinulla ole vaimoa.

Vierailija
2/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan et lapsiin sekaannu niin kuin papit yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Varmaan myös poltat tupakkaa, juot viinaa ja kerrot kaksimielisiä vitsejä.

Vierailija
4/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut joku kriisi
en polta. Mutta juon. Ap.

Vierailija
5/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etunimesi Lasse?

Vierailija
6/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiiän ihan oikeasti erään pappina toimineen miehen joka silloista vaimoaan petti, ja jäi kiinni. Sillä on blogikin. Tai ainakin oli. Vaimolla siis, purki asiasta tuntojaan. Mua ainakin itketti lukea niitä juttuja.

Vierailija
7/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin on laita, niin paljastit, ettet ole ainakaan uskova pappi, vaan mikäpä lienöökään leipäpappi, jolle Raamatun Sana ei ole tärkeä.

Vierailija
8/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä me papitkin ollaan.
Ei Lasse. Mutta melkein.

Vierailija
9/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se pettäjäpiispa?

Vierailija
10/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piispa
Kolme lasta ja hyvä vaimo.

Vierailija
11/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi joka on itsekin tehnyt syntiä, on pappina parempi kuin täydellinen ja synnitön henkilö. Ymmärtää paremmin meidän tavallisten ihmisten elämää.

Vierailija
12/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppe?

Vierailija
13/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle 40. En sekaannu alaikäisiin. 18v täytyy olla.

Vierailija
14/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntinen pappi

Vierailija
15/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:44"]

Oletko se pettäjäpiispa?

[/quote]Pettäjäpiispa erotettiin piispanvirasta ja valittiin eduskuntaan. Ehkä se onkin oikeampi paikka häikäilemättömälle vaimonsa pettäjälle.

Vierailija
16/19 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä olen nuoriso pappi mutta rippikoulun leireillä kun ei saa kasseja oikein tyhjennettyä vaimoon niin olen saanut tyydytystä joltain isosista (yli 16v ovat siis) .

t. Pappi

Vierailija
17/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ensimmäinen pettävä pappi, etkä viimeinen.

Se vaan teidän ammatissa tuppaa olemaan sellainen juttu, että siitä kun jää kiinni, niin ihmiset eivät ole niin anteeksiantavaisia. Yksi haureus per pappi, se tekee papista inhimillisen.

Vierailija
18/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:44"]

Oletko se pettäjäpiispa?

[/quote]Pettäjäpiispa erotettiin piispanvirasta ja valittiin eduskuntaan. Ehkä se onkin oikeampi paikka häikäilemättömälle vaimonsa pettäjälle.

[/quote]https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilkka_Kantola

Vierailija
19/19 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:33"]

Ei yllätä. Varmaan myös poltat tupakkaa, juot viinaa ja kerrot kaksimielisiä vitsejä.

[/quote]

En mä viinaa juo. Ehtoollisviinien jämät kuuluu työsuhdeetuihin. Niissäkin on tekemistä kun avataan viinipullot etukäteen herran optimisteina kirkon penkkipaikkaluvun mukaan ja ehtoollisella käy keskimäärin kymmenen muoria. Jää noita avattuja pulloja sitten ihan riittäväsi papille, kanttorille ja suntiolle, usein myös haudankaivajat ovat messissä juomassa siunattua viiniä. Eihän sitä toki viemäriin sovi kaataa. Tää työsuhde etu on säädetty ihan kirkkolaissa, joten pakko hoitaa velvollisuus.

Siggen poltan jos fiilis on hyvä ja kanttori vetäisee uruilla jonkun rock klassikon. Juhlapyhinä kuubalaisen. Jotenkin kiihottaa mielikuva kuubattaren hikistä, rehevää, ruskeaa reittä vasten hierotun sikaarin täyteläisestä muodosta ja aromista. Kirkonmenojen jälkeen saa pastorska kyytiä isän meidän hengessä.

Siitä sittten virkistyneenä kipin kapin hautajaisiin leskiä lohduttamaan tai häihin morsiusparille silmää iskemään aammenen päälle, kun antaa luvan suudella.

Ei hullumpi työ kun tältä kantilta tarkastelee. Onneksi poliisitkin nostaa vaan kättä lippaan kun pikku hiprakassa posket punaisina kiirehtii tilaisuudesta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi