Kenen keksintö on yleiset sähköpotkulaudat?
Eihän niistä ole isossa kuvassa haittaa, kansanterveydellisestikin, kun lapset tekee matkat niillä kävelyn sijaan ja läsöt aikuisetkin...
Kommentit (13)
Ruotsalaisten keksintö. Lähtivät tappituntumalla Vikingin terminaalista Tukhomassa.
Luuletko että jotain yrittäjää kiinnostaa?? Tärkeintä on VOITON MAKSIMOINTI
Kuin haittaa taisi jäädä sana pois..
no just ajattelin että on nuo saatanan keksintö kyllä tai vähintäänkin pirun. Mulla on vauva mahassa ja on siinä opettaminen että ihmisen pitää liikkua! Eikä vaan seiskoskella. Ja noillahan se ulkoilu sitten hoituukin 😂 huh
Vierailija kirjoitti:
Kuin haittaa taisi jäädä sana pois..
no just ajattelin että on nuo saatanan keksintö kyllä tai vähintäänkin pirun. Mulla on vauva mahassa ja on siinä opettaminen että ihmisen pitää liikkua! Eikä vaan seiskoskella. Ja noillahan se ulkoilu sitten hoituukin 😂 huh
Juu jäi pois mutta tajuaa noinkin :)
Markkinatalouden. Markkinataloudessa rikastuu toisten tarpeiden täyttämisestä. Ei sillä, että odottaa muiden täyttävän juuri minun narsistiset ja nirsot tarpeeni.
Kolmannen kerran, kun multakin se pyörä varastettiin siirryin heidän asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
James Potkukelkan.
Tuskin tunnet koko miestä.
Kickbike downhill 81 km/h - oma versio (youtube.com)
Vierailija kirjoitti:
Markkinatalouden. Markkinataloudessa rikastuu toisten tarpeiden täyttämisestä. Ei sillä, että odottaa muiden täyttävän juuri minun narsistiset ja nirsot tarpeeni.
Kolmannen kerran, kun multakin se pyörä varastettiin siirryin heidän asiakkaaksi.
Ehkä meidänkin pitäisi ostaa joku iso citymaasturi ja jyrätä sillä joku lapsi suojatiellä.
Segway oli joskus iso juttu ja siitä sitten iteroitui tämä tavisversio.
Mitä tapahtuu Amerikassa tulee 5 vuoden päästä Suomeen.
Eihän rahanteossa kukaan mieti muiden terveyttä, korkeintaan sitä onko laillista. Samalla tavalla voisi kysyä kuka keksi alkoholin, tupakan, makeiset jne. Ja ei, en ole sähköpotkulautaa edes kokeillut eikä muitakaan mainitsemiani kulu paljon, tupakkaa ei yhtään.
Mitäs jos haiseva perskarva huolehtisit vaikka ihan omista asioistasi. Itse käytän näitä lähinnä nopeisiin siirtymiin, sellaisiin, joihin ei kävellen ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos haiseva perskarva huolehtisit vaikka ihan omista asioistasi. Itse käytän näitä lähinnä nopeisiin siirtymiin, sellaisiin, joihin ei kävellen ehdi.
Niin ennen vanhaan nämä siirtymät mentiin juoksemalla.
Mun. Mun keksintö.
So?