Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän on miessairaanhoitajan markkina-arvo

Vierailija
25.08.2015 |

Naisillahan hoitsu on yksi parhaimpia ammatteja tässä mielessä ja lääkäri taas miesten ehkä se kaikista parhain. Onko mieshoitsukin tavoiteltu kumppani vai kummajainen kuten nainen perinteisellä miesten alalla?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se oli ammatti, joka nostaisi arvoa ylöspäin, mutta ei riitä yksin vielä ihastumaan. Luonne yms. on tärkein. Mutta jos jaksta hoivailla ja ajatella mua kotonakin niin sehän olis vain plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiihota edes lääkärit saati sitten miespuoliset hoitsut. Ne näkevät töissään tarpeeksi nuorta lihaa, tissejä ja pyllyjä alastomana. Olen sen verran mustasukkaista tyyppiä etten todellakaan halua mieheni näkevän muita naisia alastomana kuin minut. Oman kokemukseni mukaan kyseisen alan tyypit ovat myös melko pervoja ja todellakin hyödyntävät "työsuhde-etua", jossa pääsee tekosyillä riisumaan nuoria naisia ja tarkastamaan samalla minkälaiset tissit.

Sinulla on tosi outo käsitys sairaalamaailmasta. Olet pihalla kuin lumiukkoa.

Vierailija
24/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai tosissasi kysy?

Vierailija
25/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos mulle tulee omaishoitajan tarvetta voisin mies hoitsun ottaa miehekseni.

On se kyllä niin poissulkeva ammatinvalinta miespuoliselle henkilölle, että en osaisi oikein mieheksi edes sanoa.

En usko että pääsisin tästä asiasta yli vaikka tää hoitsu olisi muuten minun toiveuni.

Onneksi aikuiset ihmiset ajattelevat itsenäisesti ja varmaan jostain löytyy, joku joka pitää hoitajanammattia kaikin tavoin positiivisenä vaihtoehtona miehelle.

Vierailija
26/37 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:25"]

Naisten alalla työskentelevä mies ei todellakaan ole sellainen miehinen mies, josta naisten pöksyt kostuvat ja jollaisen he haluavat pariutuvan kanssaan. Eli vastauksena kysymykseesi: miessairaanhoitajan markkina-arvo on surkea. Tosin ei aivan samalla lailla pohjanoteeraus kuin vaikkapa mieskätilön.

Noh noh. Ajattele nyt miestä jolla on vatsaa katsoa päivästä toiseen äärimmilleen venyviä pimppejä, verta ja whatnot. Normaalin miehen ei tarvitse kun vilkaista synnyttävän naisen alapäätä ja menee halut kuukausiksi.

Ja ikää oli? useat sairaanhoitajat eivät ole kertaakaan katsellee pimppejä. Mieti vaikka anestesia-  tai diabetes- hoitajat ym. Tietosi ovat präisin alakoululaisten keskusteluista.

Mieshoitajat ovat parasta a-luokkaa ihmisinä. tietävät muutakin kuin lähipizzerian puh, numeron.

Vierailija
27/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea minun silmissä. Kykenevä keskustellen selvittämään asioita, empaattinen ja monenlaista nähnyt.

Vierailija
29/37 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v nainen, ja jouduin leikkauksen jälkeen kuntoutuksen takia kunnan sairaalaan. Siellä oli nuoria miehiä hoitajina. Minusta he eivät olleet hyviä hoitsuja ainakaan, ei osanneet eikä tehneet yhtä paljon kuin naishoitajat.

Eipä varmaan siviilikään sujunut sen paremmin. Ehkä olivat oppineet luistamaan, kun naiset teki niidenkin edestä.

Vierailija
30/37 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
31/37 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki mieshoitajat ovat naimisissa

Vierailija
32/37 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono siinä tapauksessa, että hokee markkina-arvojuttuja.

Vierailija
33/37 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huono siinä tapauksessa, että hokee markkina-arvojuttuja.

Miten niin?

Vierailija
34/37 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:56"]Laita autiolle saarelle kymmenen naista ja alkoholisoitunut läskipena Kihniöstä, niin ne naiset alkaa kilpailla siitä penasta. Sama markkinateoria pätee sairaalamaailmassakin. Hoitsumies on kuin kukko kanalassa.

tää niin ei pidä paikkaansa. Meidän naisvaltaswlla tyloaikalla on yks mies eikä kukaan oo soitä kiinnostunu! Yyyyyöööök

Mitä tulee mieshoitsuihin niin kyllä kiitos. Utan hyvä ammatti miehelle.

Miespuolisena lähihoitajana mulla on sellainen kokemus että aika rauhassa on naisilta saanut olla työpaikalla.

Luulen että jos miehellä ei ole muutenkaan vientiä niin naisvaltainen työpaikkakaan ei sitä paranna.

Nykyään kun on tinderit ym niin naisten miesvalikoima on rajaton eikä kiinnostusta siihen työpaikan tavismieheen ole kun voi valikoida sieltä niitä 190cm lentokapteenimiesmalleja.

Vierailija
36/37 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme