Oletteko lukeneet kirjan Psykopaatit ympärilläni?
Kommentit (9)
Olen. Ei siinä mitään. Ihan normi meno.
Kirjan opetus oli se, että psykopaatti kerää ympärilleen toisia psykopaatteja. Verratkaa vaikka Putiniin ja hänen hallintoonsa.
Putinilla on ympärilään lähinnä ex-KGB-miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjan opetus oli se, että psykopaatti kerää ympärilleen toisia psykopaatteja. Verratkaa vaikka Putiniin ja hänen hallintoonsa.
Näinhän se on. Huvittaa nämä idioottien ja narsistien etsijät, kun kannattaisi vilkaista sinne peiliin.
Olen tehnyt yhteistyötä pappien kanssa, joten myös psyko/sosiopatian konkreettiset ilmeentymät ovat minulle valitettavan tuttuja. Sudet lampaiden vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt yhteistyötä pappien kanssa, joten myös psyko/sosiopatian konkreettiset ilmeentymät ovat minulle valitettavan tuttuja. Sudet lampaiden vaatteissa.
Tietäisittepä kuinka vapaaehtoistyöntekijöitä kohdellaan kirkossa ja mitä papit heistä pohjimmiltaan ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisittepä kuinka vapaaehtoistyöntekijöitä kohdellaan kirkossa ja mitä papit heistä pohjimmiltaan ajattelevat.
Tiedetäänhän me mitä pappis-sääty ajattelee muista ihmisistä, ilmaista työvoimaa ja alempaa kastia.
En ole lukenut. Kun haluan jutella psykopaattien kanssa, avaan tämän palstan.
Kyllä. Kaikenlaista hullua sitä pyöriikkin ympärillä. Ei uskoisi.