Kirkkonummella osa vanhemmista ei enää anna tyttöjensä kulkea yksin
Näistä suunnitelmista pitäisi saada tietää etukäteen, kun nuo keskukset laskevat asuntojen hintoja. Tuossa haastateltu kertoo muuttaneensa alueelle vasta kuukausi sitten. Varmaan nyt v*tuttaa. Olisi saanut ostettua asunnon nyt selvästi halvemmalla.
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:26"]
Onko tää paras paikka koko planeetalla tulla laittomasti asumaan?
[/quote]
On. Vielä joku vuosi sitten maahanmuuttopolitiikassa oli järkeä, mutta sitten piti ottaa länsinaapurista mallia kun EU käski. Nyt Ruotsi on pikku hiljaa palaamassa Suomen entiseen malliin ja Suomi jatkaa Ruotsin mallilla. Siinä syy miks laittomia tulee tänne.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:36"]
Näistä suunnitelmista pitäisi saada tietää etukäteen, kun nuo keskukset laskevat asuntojen hintoja. Tuossa haastateltu kertoo muuttaneensa alueelle vasta kuukausi sitten. Varmaan nyt v*tuttaa. Olisi saanut ostettua asunnon nyt selvästi halvemmalla. http://www.hs.fi/kaupunki/a1440468141971
[/quote]
Eikä saa asuntoaan enää ikinä myytyä.
[/quote]voihan sen nyt myydä noille uussuomalaisille
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:36"]
"Minulla on Irakissa viisi lasta ja vaimo. Nuorin lapseni syntyi vain 13 päivää ennen kuin lähdin. Haluaisin aloittaa Suomessa uuden elämän ja saada perheeni tänne", hän sanoo.
Nuin sieltä tulee heti 1+5 ja sama varmaan melkein jokaisella 15k ihmisellä = 6x15= 90k
~90 000 mamua, tuosta 15 000 laittomasta turvapaikanhakijasta! Onnea Suomi.
[/quote]
Mutta sieltähän olisi siis tulossa nainen ja kourallinen lapsia. Eikös nämä ole juuri niitä, joiden perään palstalla itketään?
[/quote]
Toivottavasti on edes 5 tyttölasta.
että nyt tulleiden joukossa on erityisen paljon korkeasti koulutettua väkeä.
– On lääkäreitä ja insinöörejä ja muutenkin kielitaitoista porukkaa. Mitä olen henkilökunnan kanssa jutellut niin noin puolet heistä on todella koulutettua porukkaa,
"Minulla on Irakissa viisi lasta ja vaimo. Nuorin lapseni syntyi vain 13 päivää ennen kuin lähdin. Haluaisin aloittaa Suomessa uuden elämän ja saada perheeni tänne", hän sanoo.
Nuin sieltä tulee heti 1+5 ja sama varmaan melkein jokaisella 15k ihmisellä = 6x15= 90k
[/quote]
Kuinkahan monta perhettä on ilman toimeentuloa vai miten he voivat olla sitten kauhean köyhiä, jos isä voi kustantaa kuukausien seikkailun Eurooppaan ilman toimeentuloa itselleen tai perheelleen. Kyllä siis niin ottaa aivoon tämä turvahakupelleily ja mitään ei vieläkään asialle tehdä. Ei voi olla koko maapallon sossu!! Juuri luki sopivasti mtv.fi korotuksista lasten kerhomaksuihin. Kyllä lämmittää taas veronmaksajan mieltä!!
Kylässä 600 asukasta, sinne laitetaan 250 nuorta arabi miestä toimettomana. Pidän suorastaan ihmeenä jos ei jollekin teinille gangbangiä anneta tämän vuoden aikana. Eli se perus juttu, ensikisi tutustutaan, sitten juotetaan humalaan ja sitten joukolla kimppuun.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:41"]Sama juttu on kohta ympäri Suomea. Miksi ihmeessä niissä keskuksissa ei voi olla alusta alkaen selkeitä päivärytmejä taloustöineen, siivouksineen ja kielenopiskeluineen? Ei tarvitsisi äijien miettiä, kenen pihassa saa käydä, jos siellä olisi herätys klo 7.00, aamupala (ja osa porukkaa heräisi jo 6.00 sen tekemään), 8.00 - 11.00 suomen kielen opiskelua ja vähän kulttuuria siihen vierelle, klo 11-13 lounastauko (osa porukkaa ei osallistu aamun opetukseen vaan tekee ruokaa), lounastauon aikana hoidetaan tiskit ja siivousporukka siivoaa, klo 13 - 14 opetellaan kotiaskareita tai vaikka lukemaan, 14 - 16 urheilua, 16.30 syömään jne. Porukka olisi jaettu työvuoroihin ja jokaisella olisi tekemistä! [/quote] Loistava ehdotus! Aamusta iltaan ohjattua/aikataulutettua ohjelmaa niin niistä ehkä olisi meille jotain hyötyäkin!
[/quote]Eikä olisi aikaa tapella.
[/quote]Mitä ne siellä jumppasalissa koko ajan siivoais?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:41"]että nyt tulleiden joukossa on erityisen paljon korkeasti koulutettua väkeä.
– On lääkäreitä ja insinöörejä ja muutenkin kielitaitoista porukkaa. Mitä olen henkilökunnan kanssa jutellut niin noin puolet heistä on todella koulutettua porukkaa,
[/quote]
Toivottavasti he ovat muistaneet ottaa tutkintopaperit mukaan tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:41"]
että nyt tulleiden joukossa on erityisen paljon korkeasti koulutettua väkeä. – On lääkäreitä ja insinöörejä ja muutenkin kielitaitoista porukkaa. Mitä olen henkilökunnan kanssa jutellut niin noin puolet heistä on todella koulutettua porukkaa,
[/quote]
Vahinko vain että paperit ovat mystisesti kadonneet matkalla Euroopan halki tänne piskuiseen Suomeen....
että nyt tulleiden joukossa on erityisen paljon korkeasti koulutettua väkeä. – On lääkäreitä ja insinöörejä ja muutenkin kielitaitoista porukkaa. Mitä olen henkilökunnan kanssa jutellut niin noin puolet heistä on todella koulutettua porukkaa,
[/quote]
Onko näillä lääkäreillä paperit mukana todisteena. Kuka tahansa voi satuilla mitä tahansa. Toisekseen, jossain syyriassa lääkärikoulutus ei ole edes samaa tasoa, joten niillä papruilla ei tee mitään.
[/quote]Eikös ne aina ole, niitä kuuluisia huippu/moniosaajia. Karl Fazereita jne..
[/quote]
Jotkut insinöörinpaprut kehitysmaavaltiosta on sama kuin uudelleenkoulutukseen tai työttömäksi. Kaikenmaailman kolmannen maailman pakolaisinsinöörejä on EU-alue pullollaan surkeissa hommissa ja työttöminä.
[/quote]
No ihan varmasti! Vaan annas kun arvaan että tutkintotodistukset on "hukassa".
[/quote]
...tutkintotodistukset ovat vain jääneet kotimaahan.
Kai tämä on joku ihmiskoe. Katsotaan mitä pojankoltiaiset keksivät :D
200 mustaa miestä. Ei pelkoa että jää kiinni mistään
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:43"]
[/quote]
Onko näillä lääkäreillä paperit mukana todisteena. Kuka tahansa voi satuilla mitä tahansa. Toisekseen, jossain syyriassa lääkärikoulutus ei ole edes samaa tasoa, joten niillä papruilla ei tee mitään.
[/quote]
Tulisivat edes Syyriasta missä kai nyt pitäisi olla se oikea konflikti ja oikeita pakolaisia EIKÄ Albaniasta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:43"]
[/quote]
[/quote]Suomessa voi olla lääkäri ilman papereitakin.
Hyi, sinä razzisti! ! Kirkkonummella vaan tarjotaan pullaa ja p*llua pakolaisille koska meillä on unelma.
Minä oikeesti pelkään mihin tämä hallitsematon mamujen vyöry muslimimaista, yhdistettynä hyysäykseen ja omien arvojemme ja kulttuurimme väheksymiseen oikein johtaa :((
Jos maamme päättäjillä olisi oikeasti selkärankaa ja johtajuutta, peli pantaisiin nyt poikki (vrt Slovakia, Australia jne.). Paukkuja lisää auttamiseen kriisipesäkkeissä.
[/quote]
Mutta sieltähän olisi siis tulossa nainen ja kourallinen lapsia. Eikös nämä ole juuri niitä, joiden perään palstalla itketään?