Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle kiihdyttää unelma-aivopesua

Vierailija
25.08.2015 |

Jokaisessa A-ohjelmassa toitotetaan kuinka ihania kaikki Suomeen pyrkivät ovat ja kuinka suomalainen on hirviö kun ei anna heille sitä mitä he haluavat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi äsken Ajankohtaisessa kakkosessa päiviteltiin sitä, miksi paperittomat eivät saa (veronmaksajien kustantamaa) hoitoa. No ehkä siksi, että heidän ei ylipäätään pitäisi olla täällä.

Vierailija
2/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa joka päivä kuulla olevansa rasisti vain sen takia että olen sattunut syntymään Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap kiihdyttää persu-aivopesua.

Vierailija
4/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:22"]

Viimeksi äsken Ajankohtaisessa kakkosessa päiviteltiin sitä, miksi paperittomat eivät saa (veronmaksajien kustantamaa) hoitoa. No ehkä siksi, että heidän ei ylipäätään pitäisi olla täällä.

[/quote]

Kyllä ne Helsingissä saavat ja Helsinkiläiset veronmaksajat maksavat. Minusta ihan ok. päätös. Ymmärrän kyllä myös lakimuutoksen pelkääjiä, että jos lakia edistettäisiin niin Pietarin alueelta tänne muuttaisi 50 000 hiv-positiivista terveyspalvelupakolaista ilmaisen hoidon perässä.

Siitä huolimatta olen sitä mieltä että kaikki maassa oleilevat (myös laittomat) raskaana olevat naiset pitäisi saada neuvolan piiriin jo ennen synnytystä.

Vierailija
5/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet Ylen kanavalla YHTÄÄN ohjelmaa, joka käsittelisi maahanmuuton ongelmia, edes jollain tavalla? Mä en muista nähneeni. Kyllähän se jotain kertoo, ettei aiheeseen uskalleta puuttua millään tavalla. Jokainen kuitenkin varmasti myöntää sen, että ongelmia on.

Vierailija
6/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan höpöhöpöä koko yle ja uutisointi pakolaisista. Ne on ongelma eikä se muuta sitä miksikään vaikka miten valehtelee itselleen ja julkisesti. Minä kuva ei siitä parane eikä kirkastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi