Diagnosoikaa, olenko psykopaatti?
Olen nyt 20-vuotias mies. En ole koskaan suudellut naista, en myöskään miestä. Tämän lasken vahvuudekseni. En ole riippuvainen ihmisistä. Olen vapaa ja riippumaton, en biologisten halujen orja. Teen mitä tahdon. Myöskään lait eivät sido minua. Olen tehnyt myös rikoksia.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:52"]Sosiopaatti vähintäänkin, psykopaatiksi en vielä tuon perusteella laskisi. [/quote] Psykopatia on synnynnäistä. Sosiopaatti on psykopatiaa joka syntyy ympäristön vaikutuksesta, eli ei ole synnynnäistä.
[/quote]
Taas tietämätön nainen yrittää päteä ja puhuu puuta heinää. Sosiopatia ja psykopatia ovat vaihtoehtoisia käsitteitä yhdelle ja samalle ilmiölle. Niillä ei ole mitään terminologista eroa. Tyhmä nainen.
[/quote]
No, ainakin kriminologiassa käsitteillä on juuri tuo ero, jonka "tyhmä nainen" selitti. Alibi- ja Seiska-lehdessä varmaan käsitteet, kuten sinä niiden väität olevan?
Mä en viitti haukkua sua ap, kun sitten sä meet ammuskelemaan johonkin kouluun. Pelaat nyt vaan niitä kivoja tietokonepelejä, jookos. Tilaa pizza.
Teepä PCL-r-testi (psychopathy check list revised) ja kerro paljon saat pisteitä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:21"]No, ainakin kriminologiassa käsitteillä on juuri tuo ero, jonka "tyhmä nainen" selitti. Alibi- ja Seiska-lehdessä varmaan käsitteet, kuten sinä niiden väität olevan?[/quote]
En tiedä, kun en lue Seiskaa (palstamammojen lempilukemisto) enkä Alibia. Minun tietämykseni psykopatian ja sosiopatian käsitteistä ja niiden synonyymiudesta on psykologian opinnoista ja oppikirjoista.
Jos tällä palstalla yhden asian oppii, niin sen, että naisella ei ole minkäänlaisia, ei vähäisimpiäkään, estoja esittää tietävänsä jotakin asiaa silloinkin, kun nainen ei oikeasti tiedä siitä yhtään mitään, eikä ole koskaan tiennytkään. Eikä mitään itsekriittisyyden kykyä olla pitämättä ehdottoman itsepäisenä kiinni väärästä kannastaan, vaikka mitenkään ei pystyisi sitä perustelemaan eikä oikeasti asiasta tiedä.
Palsta on aivan katkeamatonta naisten höpötystä siitä, miten eri asiat ovat, ja jatkuvasti tulee vastaan oman lukeneisuuden ja osaamisalueiden pohjalta se ilmiö, että sen höpötyksen "näin asiat ovat" takana näillä palstamammoilla ei oikeasti ole juuri mitään oikeaa tietoa, perehtyneisyyttä tai lukeneisuutta. Pelkkää voimakasta tunneperäistä kuvittelua ja uskoa ja "tiedon" esittämistä, jonka lähteet eivät tosiaankaan lehtien lööppien muistelua kummoisempia ole. Harhaisille ja virheellisille käsityksille rakentuneita käsityksiä maailmasta. Usein myös ihan lonkalta. Eikä kykyä nähdä niiden tietorakennelmien onttoutta ja oman tietomäärän tosiasiallista olemattomuutta. Naisille niin tavanomaista onttoa ja teennäistä typeryyttä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:13"]Jos edes mietit oletko psykopaatti. Et ole psykopaatti
Psykopaatit eivät edes tajua olevansa psykopaatteja
[/quote] Kyllä osa tajuaa, ei kaikki. Siis nämä tunteettomimmat kyllä tajuaa, kun se manipulointi on niin suoraviivaista. Ne ketkä ei syyllisty rikoksiin ja pysyy kaidalla tiellä ne ei välttämättä sitä tajua. Rikosmaailmassa psykopatia on kriminaaleille tuttu ilmiö.
Oon tavannut pari ihmistä, jotka ovat myöntäneet olevansa psykopaatteja. Ja tilanne on ollut sinänsä hullu, olen kertonut, että tiedän yhden psykopaatin ja toisen kertoo suoraan kelle kerron, että epäilee olevansa myös psykopaatti. Ja manipuloi samaan aikaan minua. Tuntui olevan monilla näillä psykopaateilla tuo, että yritetään käyttää he to hyväksi ihmisen emotionaalista eåätasapainoa, ja saada ihminen sekaisin, kun siihen on mahdollisuus. Ja näistä ketkä olen tavannut niin yksi sanoi, että saa pidettyä piirteensä kurissa , mutta seurana hänen seurassa en viettäisi aikaa, juuri tämän syyn vuoksi. Psykopaatti on petollinen, johon ei ikinä kannata luottaa ja kylmät väreet nousee sellaisten seurassa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:21"]No, ainakin kriminologiassa käsitteillä on juuri tuo ero, jonka "tyhmä nainen" selitti. Alibi- ja Seiska-lehdessä varmaan käsitteet, kuten sinä niiden väität olevan?[/quote]
En tiedä, kun en lue Seiskaa (palstamammojen lempilukemisto) enkä Alibia. Minun tietämykseni psykopatian ja sosiopatian käsitteistä ja niiden synonyymiudesta on psykologian opinnoista ja oppikirjoista.
Jos tällä palstalla yhden asian oppii, niin sen, että naisella ei ole minkäänlaisia, ei vähäisimpiäkään, estoja esittää tietävänsä jotakin asiaa silloinkin, kun nainen ei oikeasti tiedä siitä yhtään mitään, eikä ole koskaan tiennytkään. Eikä mitään itsekriittisyyden kykyä olla pitämättä ehdottoman itsepäisenä kiinni väärästä kannastaan, vaikka mitenkään ei pystyisi sitä perustelemaan eikä oikeasti asiasta tiedä.
Palsta on aivan katkeamatonta naisten höpötystä siitä, miten eri asiat ovat, ja jatkuvasti tulee vastaan oman lukeneisuuden ja osaamisalueiden pohjalta se ilmiö, että sen höpötyksen "näin asiat ovat" takana näillä palstamammoilla ei oikeasti ole juuri mitään oikeaa tietoa, perehtyneisyyttä tai lukeneisuutta. Pelkkää voimakasta tunneperäistä kuvittelua ja uskoa ja "tiedon" esittämistä, jonka lähteet eivät tosiaankaan lehtien lööppien muistelua kummoisempia ole. Harhaisille ja virheellisille käsityksille rakentuneita käsityksiä maailmasta. Usein myös ihan lonkalta. Eikä kykyä nähdä niiden tietorakennelmien onttoutta ja oman tietomäärän tosiasiallista olemattomuutta. Naisille niin tavanomaista onttoa ja teennäistä typeryyttä.
[/quote]
Tiesitkö, että miehetkin lukevat tätä palstaa, ja kirjoittavat tänne?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:45"]Olen nyt 20-vuotias mies. En ole koskaan suudellut naista, en myöskään miestä. Tämän lasken vahvuudekseni. En ole riippuvainen ihmisistä. Olen vapaa ja riippumaton, en biologisten halujen orja. Teen mitä tahdon. Myöskään lait eivät sido minua. Olen tehnyt myös rikoksia.
[/quote]
Haluaisitko alistaa ja raiskata minua, kiihoyuin kovin jo.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:52"]Sosiopaatti vähintäänkin, psykopaatiksi en vielä tuon perusteella laskisi. [/quote] Psykopatia on synnynnäistä. Sosiopaatti on psykopatiaa joka syntyy ympäristön vaikutuksesta, eli ei ole synnynnäistä.
[/quote]
Taas tietämätön nainen yrittää päteä ja puhuu puuta heinää. Sosiopatia ja psykopatia ovat vaihtoehtoisia käsitteitä yhdelle ja samalle ilmiölle. Niillä ei ole mitään terminologista eroa. Tyhmä nainen.
[/quote]
Todellakin on eroa, nimikin sen jo kertoo. Sosiopaatti on esimerkiksi jengipomo tai mafioso, joka lahtaa vihollisia, mutta pitää huolta perheestään. On siis sisäistänyt kulttuurin, jonka mukaan toimii. Psykopaatti taas on ihan vaan sekopää, johon ei voi luottaa kukaan.