Miten päästä vauva.fi -riippuvuudesta?
Siinähän se, ensimmäisellä kotimaisella. Ihmisen kysymys.
Kommentit (11)
En tiedä. Itse en ole onnistunut mitenkään, vaikka olen yrittänyt. Eivätkä ne harvat, jotka ovat siinä onnistuneet, mahda olla kertomassa vinkkejä täällä. Täältä voi saada siis vain huonoja vinkkejä. Sellaisia joiden avulla ei onnistu.
No tätä olen pohdiskellut nyt nelisen vuotta. Mitään hyötyähän täällä pyörimisestä ei ole. Blokkerisovellus voi auttaa, jos malttaa pitää sen.
Sähköttömälle mökille muutamaksi kuukaudeksi.
Kerran onnistuin neljä päivää, mutta vierotusoireet oli järkyttävät. Päänsärkyä, ahdistusta, pahoinvointia ja tärinää.
Sitten en enää jaksanut ja luovutin.
En tiedä. Kunpa en olisi ikinä eksynyt tänne. Tulee paha olo sialuun näistä jutuista täällä, mutta pakko silti kytätä joka päivä.
Teen parin viikon pyrähdyksiä. Sitten vuosi ilman. Elämä on parempaa, sisäinen maailma rauhallisempi ja kevyempi olla ilman av:ta. Saan enemmän aikaiseksi.
Trollaus on jotenkin niin hyvää, parempaa kuin seksi
Tämä palsta aiheuttaa peräsuolenlaskeumaa
Aikansa kutakin ja riippuvuudessa selkeä sääntö: pitää olla vain yksi sivusto ja yksi välilehti kerrallaan auki, ei niin että sinulla on ylis, s24, vauva ja sitten vielä FB ja IG ja X aina auki.
Mäkin pääsin irti suomi24-riippuvuudesta ihan vaan kun en enää siellä sivulla käy. Moni ääliö ja trolli tosin sieltä tuli perässäni tänne, sori siitä.
-winner-
Ei tästä pääse. Ken tänne klikkaa, saa kaiken toivon heittää. Haudassa sitten ollaan ilman.
t. mamma jo vuodesta 2008