Onko enää ihmisiä, jotka EIVÄT harrasta mitään liikuntaa?
Nyt on niin kova fitness- ja kehonmuokkausbuumi, että uskaltaako kukaan enää jäädä sohvalle makaamaan? Jos uskallat, miksi?
Kommentit (26)
Koiran kanssa lenkkeilly riittää liikunnaksi
Määrittele "harrasta liikuntaa". Jos tarkoitat ohjattua maksullista liikuntaa niin en harrasta.
Toki käyn metsällä, kalastan (soudan), marjastan. Omakotitalon isossa pihassa ja puutarhassa riittää tekemistä.
Miksi moni mieltää liikunnaksi pelkän salilla käynnin tai ryhmäjumpat? Reipas kävely ja järvessä tai meressä uiminenkin on liikuntaa. Minä en harrasta liikuntaa, liikun vain huvikseni paljon. Se on eri asia kuin harrastus.
En harrasta. Tosin minullapa on lonkat, polvet ja jalat kunnossa, ei ole tullut niitä salilta niin kätevästi saatavia kulumia ja sijoiltaanmenoja. Juostessa kuluttaa aika äkkiä nivelensä entisiksi.
Mä en harrasta mitään. Mulla kyllä on koira ja sitä pitää tottakai ulkoiluttaa mut en laske sitä harrastukseksi.
Mulla on kaksi entistä koulukaveria jotka eivät liiku ollenkaan. Painoa n. 130 kiloa molemmilla. Muut ystäväni ja tuttuni harrastavat eri liikuntalajeja.