Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää ihmisiä, jotka EIVÄT harrasta mitään liikuntaa?

Vierailija
25.08.2015 |

Nyt on niin kova fitness- ja kehonmuokkausbuumi, että uskaltaako kukaan enää jäädä sohvalle makaamaan? Jos uskallat, miksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi entistä koulukaveria jotka eivät liiku ollenkaan. Painoa n. 130 kiloa molemmilla. Muut ystäväni ja tuttuni harrastavat eri liikuntalajeja.

Vierailija
22/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa lenkkeilly riittää liikunnaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "harrasta liikuntaa". Jos tarkoitat ohjattua maksullista liikuntaa niin en harrasta.

Toki käyn metsällä, kalastan (soudan), marjastan. Omakotitalon isossa pihassa ja puutarhassa riittää tekemistä.

Vierailija
24/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moni mieltää liikunnaksi pelkän salilla käynnin tai ryhmäjumpat? Reipas kävely ja järvessä tai meressä uiminenkin on liikuntaa. Minä en harrasta liikuntaa, liikun vain huvikseni paljon. Se on eri asia kuin harrastus. 

Vierailija
25/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta. Tosin minullapa on lonkat, polvet ja jalat kunnossa, ei ole tullut niitä salilta niin kätevästi saatavia kulumia ja sijoiltaanmenoja. Juostessa kuluttaa aika äkkiä nivelensä entisiksi.

Vierailija
26/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta mitään. Mulla kyllä on koira ja sitä pitää tottakai ulkoiluttaa mut en laske sitä harrastukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme