Suhteessa ei intohimoa
En ole tuntenut miestäni kohtaan mitään vetoa n. kahteen vuoteen. Annan seksiä velvollisuudesta. Käytännön elämä toimii hyvin, mutta intohimo on kadonnut. Onko normaalia vai pitäisikö harkita eroa? Muut miehet kiinnostavat minua.
Kommentit (9)
On se normaalia pitkissä suhteissa. Oletko keskustellut asiasta miehesi kanssa?
Ansaitset parempaa. Maailmassa on monia miehiä, jotka sopivat seksuaalisesti paremmin ja oikeisiin ei koskaan tule kyllästymään.
Yksinkertainen ? Miten tällainen asia voi olla muka yksinkertainen? Olen sanonut miehelleni tahdon ja vannonut juhlivaan. ja meillä on yhteinen lapsikin. Ap
Riippuu muista tunteista. Jos niitä ei ole niin kannattaa erota. Jos "vain" intohimo puuttuu, niin syy kannattaa selvittää. Onko traumaperäistä, sairaus vai jäänyt vain arjen jalkoihin? Sen voi elvyttää, joskus tarvitaan useampi yritys, mutta on täysin mahdollista jos jaksaa yrittää. Ensin vaan pitää hakea apua aiheuttajaan. Jos ajatus on vastenmielinen niin ei kannata toistakaan pitää turhaan kahleissa.
Ap, voin tavallaan samaistua tilanteeseesi. Meillä miehen kanssa sujuu arki ihan hyvin jne., mutta en vaan tunne enää sitä halua toista kohtaan. Välillä mietin eroa ja välillä taas sitä, että vaadinko vain liikaa parisuhteelta ja että tällaista sen kuuluukin olla. Tunnen huonoa omaatuntoa näistä ajatuksista ja siitä, että vaikka minulla on hyvä mies niin sellaiset intohimon tuntemukset ovat kadonneet johonkin.
avioliitto ei oo minkään arvoinen asia, joten jätä se ja ettikää molemmille uudet leikkikaverit.
Kuinka yksinkertainen pitää olla kysyäkseen tällaista. Eroa miehestäsi, hän ansaitsee parempaa.