Jo vuodesta 1996
Olen saurannut palstaa jo ennen ensimmäisen lapseni syntymää viime vuosituhannella. Minua ei haittaa edes perseiset kädet niin paljon kuin tämän palstan kuihtuminen propagandistiseksi hallituspuolueen trolliarmeijan näyttämöksi. Vaihtakaa edes vuorosanoja. Näkemiin :)
Kommentit (17)
Palsta syntyi kyllä vasta vuonna 1997.
Niin totta. Terv. Kokkariäiti, joka roikkui täällä jo "isien palstan" aikaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:42"]
Palsta syntyi kyllä vasta vuonna 1997.
[/quote]
näsäviisas! Oliko pakko tulla pätemään?
Muistan vielä kun vuonna kivi ja kanto nimimerkki siivekas tai siiveton tai mikä se nyt olikaan päätti laittaa joka päivä yhden, siis YHDEN vammaisia koskevan aloituksen ja kaikkia ärsytti hirveästi :). Kukaan ei olisi voinut kuvitellakaan että muutaman vuoden sisään täällä kiihotetaan eri kansanryhmiä vastaan päivittäin kymmenillä ja taas kymmenillä törkyviesteillä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:43"]Niin totta. Terv. Kokkariäiti, joka roikkui täällä jo "isien palstan" aikaan.
[/quote]
Isien palstalla minäkin kirjoittelin. M40
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:43"]
Niin totta. Terv. Kokkariäiti, joka roikkui täällä jo "isien palstan" aikaan.
[/quote]
Niin, se isien palsta aloitti vuonna 1997.
Voisko joku ystävällinen dino hakea archive.org:sta vanhimman AV-sivun? Mobiilina ko. sivu ei hae mitään :(
Mitääh? Onks tää paikka muka jo niin vanha? :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:16"]Mitääh? Onks tää paikka muka jo niin vanha? :D
[/quote]
Joo, on. SMP ei trollannut täällä.
Essi Ovaskan opinnäytetyön mukaan palsta aloitti vasta 1998.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/75998/Opinnaytetyo_EssiOvaska.pdf?sequence=1
Miltä tuntuu itsestä? Onko ylpeä olo, 20 vuotta palstailua?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:41"]
Miltä tuntuu itsestä? Onko ylpeä olo, 20 vuotta palstailua?
[/quote]
20 vuotta palstailua palstalla joka on ollut olemassa jossain muodossa vasta vuodesta 1998 alkaen? Tuohon on aikaa vielä vähän yli 2 vuotta.
Vuosia sitten tämä palsta oli täynnä *monivammainen jaakkima panee pikkusiskoaan armon vuonna 1704*
että semmosta
No ei kai täällä hullukaan ole ollut 18:a vuotta putkeen. Tulin verestämään vanhoja muistoja.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:20"]Olen saurannut palstaa jo ennen ensimmäisen lapseni syntymää viime vuosituhannella. Minua ei haittaa edes perseiset kädet niin paljon kuin tämän palstan kuihtuminen propagandistiseksi hallituspuolueen trolliarmeijan näyttämöksi. Vaihtakaa edes vuorosanoja. Näkemiin :)
[/quote]
ASIAAAAA. T. Toinen palstadino.