Jos miehetkin kerran ajavat partansa päivittäin miksi naiset
eivät voi pitää alapäästään yhtä hyvää huolta?? Olen meinaan nähnyt jos jonkin moista sänkeä ja villimetsää naisilla .
M26
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"]
No minä naisena käytän päivittäin kasvojen puhdistusainetta, kasvovettä ja 2-3 eri voidetta kasvoille. Menisikö se tasan tuon parranajon vaivan kanssa.
[/quote]Ei menisi. Pillu on ajeltava myös päivittäin ennenkuin lähdetään kylille ja toreille.
[/quote]
Siis miksi? Teetkö sä jotain pöksytarkastuksia kaikille vastaantuleville naisille vai?
Sorry, mä mieluummin haisen normaalilta ja olen terve, kuin karvatupen- ja emätintulehduksen kourissa tämän tästä. Koskaan ei oo mies kieltäytyny jos hommiin ollaan rupeamassa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:19"]Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio. [/quote] Olen tohtori. Ajelen karvani. Muut tehkööt kuten lystäävät. N30
[/quote]Tuskin olet.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:19"]
Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio.
[/quote]
Hyi, joudutko näkemään työssäsi vieraiden ihmisten pilluja. Sairasta...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:51"]Miksi aina näitä vastakkainasetteluja? Jos mies ajaa parran, naisenkin pitäisi ajaa jotakin?Miksi? Jos nainen vuotaa joka kuukausi verta, mitä miehen pitäisi vuotaa? Jos nainen synnyttää ,mitä miehen pitäisi tehdä siitä edestä? hoitaa vuva yksin? Miksi naisen pitäisi tehdä jotakin vain sen takia,että miehet tekee jotakin. Tai päinvastoin.Ei kukaan pakota miestäkään ajamaan partaansa.Minun puolesta jokainen mies saa kulkea sellaisella naamalla kuin haluaa. Jos sinä ajat jokapäivä partasi,se on sinun valinta. EI koko maailman naisten tarvitse tehdä jotakin typerää siitä edestä.
[/quote] kyllä me rumemman sukupuolenkin edustajat verta vähintään kerran kuussa vuodatamme, ainakin mopo iässä :د)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:51"]Miksi aina näitä vastakkainasetteluja? Jos mies ajaa parran, naisenkin pitäisi ajaa jotakin?Miksi? Jos nainen vuotaa joka kuukausi verta, mitä miehen pitäisi vuotaa? Jos nainen synnyttää ,mitä miehen pitäisi tehdä siitä edestä? hoitaa vuva yksin? Miksi naisen pitäisi tehdä jotakin vain sen takia,että miehet tekee jotakin. Tai päinvastoin.Ei kukaan pakota miestäkään ajamaan partaansa.Minun puolesta jokainen mies saa kulkea sellaisella naamalla kuin haluaa. Jos sinä ajat jokapäivä partasi,se on sinun valinta. EI koko maailman naisten tarvitse tehdä jotakin typerää siitä edestä.
[/quote] kyllä me rumemman sukupuolenkin edustajat verta vähintään kerran kuussa vuodatamme, ainakin mopo iässä :د)
[/quote]kun kaadumme
Miesten ihohan on paksumpaa kuin naisten. Sen lisäksi alapään iho on tietenkin herkempää kuin kasvojen iho, joten noiden vertailu nyt on täysin dilleä touhua.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:19"]
Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio.
[/quote]
Hmm, hyvä tietää. Taas syy suosia alemman tutkinnon naisia, siis.
Mä olen nähnyt jos jonkinlaista sänkeä ja villimetsää miehillä ihan leukaperissäkin, alapäästä puhumattakaan. Jotenkin luulisin, että suht tasoissa näissä jutuissa ollaan.
Eiköhän tuo iho ole täysin erilaista kasvoissa kuin alapäässä. Yläpää ehkä kestää joka päiväisen hinkkaamisen, mutta ei puhettakaan että alkaisin joka päivä höyläillä ja sheivailla alakertaa. Johan siinä on joka paikka verillä ja tulehtuneena!
Posliini on sitä paitsi aikuisella ihmisellä aivan naurettavan näköinen. Riittää että paikat on trimmattu ja siistitty eikä karvat rehota polvissa asti.