Jos miehetkin kerran ajavat partansa päivittäin miksi naiset
eivät voi pitää alapäästään yhtä hyvää huolta?? Olen meinaan nähnyt jos jonkin moista sänkeä ja villimetsää naisilla .
M26
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:01"]
eivät voi pitää alapäästään yhtä hyvää huolta?? Olen meinaan nähnyt jos jonkin moista sänkeä ja villimetsää naisilla .
M26
[/quote]Ajeletko sinä alapääsi joka päivä?
Eivät miehetkään ajele sukuelintensä ympärillä olevaa karvoitusta. Karvoituksella siellä sitäpaitsi on aivan selkeä suojaava tarkoituksensa -erityisesti naisella.Tarpeetonta ja aivan turhaa touhua siis koko moinen 'sheivaaminen'.Ei aikuisen naisen tarvitse esittää mitään esipuberteetissään olevaa pikkutyttöä.
Parranajoa taas voi verrata hiusten leikkuuseen ja eihän parturikaan mistään ihmisten sukuelinkarvoituksista huolehdi,parroista ja viiksistä tarvittaessa kylläkin.
Parrankasvunsa joka mies huolehtii ja huolittelee niinkuin parhaaksi katsoo.
Kuka mitenkin.
Itse en itselläni pidä parrasta ollenkaan ,joten ajan kasvoni joka aamu ensin kaksikkoterällä ja tarkistusajon vielä 'ladyshave' -kolmikkoterällä.
Muut hoitakoot karvankasvunsa tai partansa niinkuin lystäävät, heistä huolehtiminen ja huolenpitäminen kun ei minulle kuulu. m26
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"]
No minä naisena käytän päivittäin kasvojen puhdistusainetta, kasvovettä ja 2-3 eri voidetta kasvoille. Menisikö se tasan tuon parranajon vaivan kanssa.
[/quote]Ei menisi. Pillu on ajeltava myös päivittäin ennenkuin lähdetään kylille ja toreille.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:19"]
Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio.
[/quote]Eli sinulla on posliini, kun olet vain AMK:n (sairaanhoitajan jatkokurssi kätilöksi) käynyt?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:27"]Olen korkeasti koulutettu ja EN ajele alapäätäni. Olenko poikkeava? [/quote] Et, vaan nimenomaan kouluttamattomien karvattomuus pistää silmiin selkeästi. Kätilö
[/quote]Kätilö nyt vetääpi karvattoman korvilleen ja on siellä hiljaa.
Kaikki miehet ei aja partaansa päivittäin, omakin säännöllisen epäsäännöllisesti.. Kuten minäkin alapääni :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:26"]
Kaikki miehet ei aja partaansa päivittäin, omakin säännöllisen epäsäännöllisesti.. Kuten minäkin alapääni :)
[/quote]Etkö häpeä kadulla kulkiessasi että hetkenä minä hyvänsä voivat ohikulkijat saada vihiä sänkisestä pillustasi?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:26"]
[/quote]Etkö häpeä kadulla kulkiessasi että hetkenä minä hyvänsä voivat ohikulkijat saada vihiä sänkisestä pillustasi?
[/quote]
Jos jotakin niin hirveesti mun karvat kiinnostaa niin omapa on ongelmansa ;) eikä oo tapana haahuilla ilman vaatteita pitkin kyliä, toisin kun eräillä...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:22"]
Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio.
[/quote]Eli sinulla on posliini, kun olet vain AMK:n (sairaanhoitajan jatkokurssi kätilöksi) käynyt?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Amk ei ole alempi tutkinto, vaan nimensä mukaan korkeakoulu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:22"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Amk ei ole alempi tutkinto, vaan nimensä mukaan korkeakoulu.
[/quote]Silti siellä koulutetaan ajelemaan pillunkarvat.
[/quote]
ahaa..tulee jotenki sellainen tunne, että pitäisikö tämä ymmärtää niin, että tuo poslariksi ajelu on eninmmäkseen wt- porukan touhuja? eipä jotenki yllätä:) minulla ylempi amk ja siistityt "paikat". ei siis poslari.
Musta on kiva, kun mies ei aja partaansa ihan joka päivä. Näyttää seksikkäältä ja tuntuu siellä siistityssä alapäässä mukavalta, kun kutittaa.
Moni mies ei aja partaansa. Joten en minäkään ajele alapään karvoja.
Ap:lla on täysi oikeus vaatia seksikumppaneiltaan täydellistä karvanpoistoa ja vaikka violettia naamaa ja jatkuvaa päälläseisontaa.
Minulla on tietenkin vastaavasti oikeus olla päästämättä häntä lähellekään itseäni. Eiköhän ap jostain löydä sen parinsa jonka kanssa voivat päivittäin vertailla sänkiä, ei haittaa minua yhtään.
Aja itse ihokarvat pois, jos häiritsee. Minä annan olla.
Jaa itse olen mies ja en todellakaan aja päivittäin. Joskus kerran viikossa ehkä jos pitää "siistiltä" näyttää jossain.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:51"]
Neuvolan papereista selviää, ne faksataan sairaalan ennen ultraa.
[/quote]
Ei mulla kyllä neuvolan papereissakaan lue mitään koska en laittanut mitään niihin. Minun koulutukseni/ammattini ei terveydenhuollolle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:19"]Olen kätilö ja poikkeusetta nuorella alemmalla tutkinnolla varustetulla on poslari ja korkeakoulutetuilla siistitty versio.
[/quote]
Olen tohtori. Ajelen karvani. Muut tehkööt kuten lystäävät.
N30
Mieheni ajaa kerran viikossa parran. Ei kaikki miehetkään joka päivä ajele :)
Neuvolan papereista selviää, ne faksataan sairaalan ennen ultraa.