Millaiset aukioloajat sinä haluaisit marketeille?
Kommentit (56)
Lähikauppamme Prisma on auki ark. 8 - 21, riittää mulle.
Lauantai-iltoina olisi aikaa shoppailla. Silloin voisivat olla auki pidempään.
Joskus olisi hyvä jos kauppaan pääsisi jo seitsemältä, niin voisi käydä ennen työpäivää.
Mä tykkään Alepan aukioloajoista 07-23.
Nykyiset välttää. isossa kaupassa käyn viikonloppuisin ja työpaikan lähellä kaksikin kauppaa aukeaa klo 7, ehdin hakea niistä evästä jos tarvitsee. Lähikaupat on auki 22 saakka. Harvoin käyn 20 jälkeen kaupassa, mutta aikaisin aamulla käyn toisinaan. Yöllä en tule kaupassa käymään todennäköisesti edes joka vuosikaan.
Voiko kauppa pitää auki niin että vain osa kaupasta on aamuisin auki ja osa vain iltaisin. Kuka ostaa esim. elektroniikkaa heti Cittarista aamulla varhain.
Aikasintaan aamu 6-7 auki, en tarvisi aikasempaa ja jonnekin 23, max 24 riittäisi. Eli näköjään mun puolesta voisi olla kiinni 00-06.
Oma lähikauppani (K-Supermarket) on ma-la avoinna 7-22 ja su 10-22. Jos olisi auki 23 asti, ehtisin iltavuoronkin jälkeen kauppaan, eikä joutuisi käymään huonon valikoiman 24/7-Siwassa.
Vapauttaisi aukiolot eli saisivat olla oman harkinnan mukaan auki. Jos saisin vallan päättää niin olisivat 24/7 auki. Jos ajattelen vähän realistisemmi niin klo 7-23 toimisi hyvin varmaan myös työntekijöiden puolesta.
Oman harkinnan mukaan. Kannatan vapaata aukioloa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:20"]Joskus olisi hyvä jos kauppaan pääsisi jo seitsemältä, niin voisi käydä ennen työpäivää.
[/quote]
no mun kaupat aukee seittämältä
Aamuvirkkuna ihmisenä tykkäisin, jos kaikki ruokakaupat aukeaisivat jo klo 7, myös sunnuntaisin.
24/7, kiitos. :)
Puoleenyöhönkin ehkä riittäisi.
Haluaisin 24/7-aukiolot ja erikoistarjouksia yön tunneille.
Mulle riittäisi kiinni klo 19 eikä sunnuntaisin auki. En käy koskaan sunnuntaina kaupassa. Enkä mene.
Kellon ympäri kuten Yhdysvalloissa.
Mun puolesta sais olla auki 9-19 varmaan ehtoa kaikki kauppaan
Sunnuntaina voisi aueta jo kymmeneltä. Teen aina sunnuntaisin viikon ruokaostokset ja sunnuntaina on muutenkin aina aikaa shopata.
up