Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden lopettamisen jälkeiset ikävät oireet

Vierailija
25.08.2015 |

Lopetin e-pillereiden syömisen kevättalvella, eikä kuukautiseni ole vieläkään alkaneet. Ihoni on mennyt todella huonoon kuntoon ja minulle on kasvanut viikset. Kyllä, viikset :( olen muutenkin hyvin tumma, mutta ei minulla ole ennen ollut noin näkyviä ihokarvoja huulten yläpuolella. Nyt ne näyttävät selvästi viiksiltä! Miten ne kannattaisi poistaa? Naisellisuus on tällä hetkellä aivan nollassa.. Myös poskiin ja leuan alle on alkanut kasvaa karvaa!! Tekisi mieli aloittaa e-pillerit uudelleen, mutta ne turvottivat hirveästi ja seksihalut olivat poissa. Onko kenellekään muulle käynyt näin? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset mulla on ollut 30 vuoden iän jälkeen aina. Ajelen joka toinen päivä partahöylällä, ei mene kuin alle minuutti. 

Vierailija
2/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:54"]

Viikset mulla on ollut 30 vuoden iän jälkeen aina. Ajelen joka toinen päivä partahöylällä, ei mene kuin alle minuutti. 

[/quote]

EN kyllä ala naisena ajamaan "viiksiä", siinähän tulee sitten sänki!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pillerit lopetit

Vierailija
4/4 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama räjähti finneille, hiukset tippui päästä kun taas muualla rupesi karvat rehottamaan, että voihan nyt saatana! Muuten ollut kyllöähyvä valinta lopettaa joten enpä aio niihin silti enää palata, haittavaikutuksista huolimatta. Ennemmin olisi pitänyt olla aloittamatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä