Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjän vaikeneminen

Vierailija
25.08.2015 |

Seurustelukumppani petti ja ei ole kyennyt puhumaan mitään, on kadonnut kuin maan alle. Ei vastaa viesteihin, puheluihin, sähköposteihin. Laittanut ehkä estot kaikkiin. Uusi nainen taitaa jo asua saman katon alla. En minä tuota pettäjää takaisin ottaisi, toiminut todella törkeästi. Kuitenkin pitäisi puhua asioita ja vaihtaa muutamia tavaroita pois.  Miksi on noin käyttäytynyt, kun katoaa kokonaan? Syyllinen olo vai mikä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka alattelee mulkullaan.

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia myös avioeroja tulee ja paljon hahahahahaaaaa. Surkimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnainen on varmasti onnessaan, kun sai hyvän miehen. Ilmeisesti kukaan vapaa mies ei kiinnostu noin vajaista naisista.

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äskettäin petetyksi ja jätetyksi. Pari päivää siitä kakkosnainen  hehkutti, että ihanaa, kun ei tarvitse enää salassa olla.

Vierailija
5/5 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku suostuu olemaan toisena naisena tai edes alkaa tapailla varattua miestä? Olen itse sinkku ja jossain vaiheessa haluaisin miehen itselleni. Ellei suhde ala rehelliseltä pohjalta eli molemmeta ovat vapaita ja myös henkisesti irti edellisistä kumppaneista (tässä iässä eli 40 plus on usealla ollut suhteita tai suhde) , en ala tapailla ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi