Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma kuva treffipalstalla...

Vierailija
25.08.2015 |

Onko noloa? Nolompaa ehkä kysyä tämmöstä jos sen sinne jo pistänyt, mutta en tiiä, jotenkin kiusallista kun tuttuja varmasti paljonki mutta onhan ne sitten siellä itsekkin joten ei oo ''varaa'' pitää nolona... :D Hahah voi jessus

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, tosin itse en laittaisi. Mutta en varsinkaan omalla nimellä. Kerran töissä jouduin etsimään erään yrittäjän yhteystietoja, niin ensimmäisenä hakutuloksena paukahtikin hänen treffi-ilmoituksensa.

Vierailija
22/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:46"]

Laittaisin itse sellaisen kuvan, josta erottaisi jollain tavalla millaiset kasvoni ovat, mutta ei näkisi kuitenkaan kasvoja kokonaan, jolloin tunnistaminen olisi vähän hankalampaa.

[/quote]

Okei :) Kiitoksii kommentista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa: olen mies, minkä vuoksi olis pakko laittaa. Naiset varmasti saa vastauksia vaikkei olisi kuvaa vaan pelkkä tieto: olen nainen. T:M40

Vierailija
24/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:47"]

Ihan ok, tosin itse en laittaisi. Mutta en varsinkaan omalla nimellä. Kerran töissä jouduin etsimään erään yrittäjän yhteystietoja, niin ensimmäisenä hakutuloksena paukahtikin hänen treffi-ilmoituksensa.

[/quote]

Mulla nimimerkkinä semmoinen josta omaa nimeäni ei tunnista. Profiilissa ei muutenkaan mitään kovin kattavii tietoja, kuvan sinne pistin mutta poistin nyt sitten... :D En ymmärrä miksi se nyt sitte näin kiusalliselt tuntuis... :) 

Vierailija
25/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:46"]Laittaisin itse sellaisen kuvan, josta erottaisi jollain tavalla millaiset kasvoni ovat, mutta ei näkisi kuitenkaan kasvoja kokonaan, jolloin tunnistaminen olisi vähän hankalampaa.
[/quote]
Tuollaiseen en ottaisi yhteyttä. Menee samaan luokkaan näiden pipo/lippis syvällä päässä ja autinkolasit silmillä -tyyppien kanssa.

Miksi ylipäätään olla treffisivustolla jos ei voi kuvaansa sinne laittaa?

Vierailija
26/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomille profiileille en tee aloitteita. Jos kuvaton laittaa viestiä niin sitten saatan vastata riippuen viestin sisällöstä.

Vierailija
27/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:48"]

Nelonen jatkaa: olen mies, minkä vuoksi olis pakko laittaa. Naiset varmasti saa vastauksia vaikkei olisi kuvaa vaan pelkkä tieto: olen nainen. T:M40

[/quote]

Varmasti saakin: copy-pastetun viestin jonka joku epätoivoinen laittaa jokaiselle. Ja näitä epätoivoisia on paljon. Kannattaako noita nyt varsinaisesti viesteiksi laskea, pelkkää spämmiä.

Vierailija
28/28 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittaisi, tuo seuranhaku on sen verran yksityisasia että en välitä sitä koko maailmalle kuuluttaa. En kyllä ihmettele jos toiset haluavat laittaa, kaikilla ei ole yhtä suurta yksityisyyden tarvetta. Sitten jos alan jonkun kanssa kirjoitella niin tarjoudun aika pian lähettämään kuvani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi