Oma kuva treffipalstalla...
Onko noloa? Nolompaa ehkä kysyä tämmöstä jos sen sinne jo pistänyt, mutta en tiiä, jotenkin kiusallista kun tuttuja varmasti paljonki mutta onhan ne sitten siellä itsekkin joten ei oo ''varaa'' pitää nolona... :D Hahah voi jessus
Kommentit (28)
En tiedä nolosta, mutta lihatiskimeininkiä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:48"] Nelonen jatkaa: olen mies, minkä vuoksi olis pakko laittaa. Naiset varmasti saa vastauksia vaikkei olisi kuvaa vaan pelkkä tieto: olen nainen. T:M40 [/quote] Varmasti saakin: copy-pastetun viestin jonka joku epätoivoinen laittaa jokaiselle. Ja näitä epätoivoisia on paljon. Kannattaako noita nyt varsinaisesti viesteiksi laskea, pelkkää spämmiä. [/quote] No mitä ihmettä, pitääkö kaikista yksinkertaisistakin asioista tehdä niin vaikeita? Jatkuvasti törmää tähän kun naiset valittavat nettideiteistä että kun miehiltä ei tule sellaista yhteydenottoa joka EROTTUU, että nainen tuntisi olevansa kaikkien naisten joukosta hänelle kirjoittaneen miehen ihailun kohde. Just joo, nettideittipalstalla jossa pelkkä profiiliteksi ja kuva kertoo ihmisestä kuitenkin hyvin vähän ja jossa toinen toistaan samanlaisempia naisia on hyvin paljon. Että missäköhän se vika olisi? Naiset eivät tee aloitetta itse, mutta tuon lisäksi odottavat että aloitteen tekevä mies on kaikin puolin täydellinen ja häneltä tulevan viestin pitää heti saada sukat pyörimään jaloissa, muuten ei tule mitään eikä naista kiinnosta tutustua ollenkaan. Hirveät vaatimukset asetetaan jo sille että vastataanko miehelle mitään. Ei näin naiset, ryhdistäytykää.
[/quote]
Ryhdistäydy itse. Niitä miehiä riittää, jotka osaavat nettideitissä lähestyä viestillä joka ei ole pelkkää örinää tai massapostausta. Sellaista kannattaa odottaa tai etsiä vähän pidempäänkin, eikä tyytyä siihen copy-pastettajaan.
Ap varmaan käy iltariennoissakin paperipussi päässä ettei vaan kukaan tunnista.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Aloittaja sanoi laittaneensa kuvansa. Et jaksanut lukea kolmea riviä tekstiä?
Ja on hiukan eri asia tulla nähdyksi tanssilattialla kuin kertoa julkisesti kumppanin kaipuustaan, toiveistaan, unelmistaan, mahdollisista lapsihaaveistaan ym. Noitahan usein deittiprofiileissa on.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Aloittaja sanoi laittaneensa kuvansa. Et jaksanut lukea kolmea riviä tekstiä?
Ja on hiukan eri asia tulla nähdyksi tanssilattialla kuin kertoa julkisesti kumppanin kaipuustaan, toiveistaan, unelmistaan, mahdollisista lapsihaaveistaan ym. Noitahan usein deittiprofiileissa on.
[/quote]
Ja sä et jaksanut lukea siihen kun ap sanoi poistaneensa kuvansa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:28"] Ap varmaan käy iltariennoissakin paperipussi päässä ettei vaan kukaan tunnista. [/quote] Aloittaja sanoi laittaneensa kuvansa. Et jaksanut lukea kolmea riviä tekstiä? Ja on hiukan eri asia tulla nähdyksi tanssilattialla kuin kertoa julkisesti kumppanin kaipuustaan, toiveistaan, unelmistaan, mahdollisista lapsihaaveistaan ym. Noitahan usein deittiprofiileissa on. [/quote] Ja sä et jaksanut lukea siihen kun ap sanoi poistaneensa kuvansa.
[/quote]
Missä hän niin sanoi?
Mikäli tosissaan olet siellä niin kuva kehiin, niin niillä muillakin on
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:28"] Ap varmaan käy iltariennoissakin paperipussi päässä ettei vaan kukaan tunnista. [/quote] Aloittaja sanoi laittaneensa kuvansa. Et jaksanut lukea kolmea riviä tekstiä? Ja on hiukan eri asia tulla nähdyksi tanssilattialla kuin kertoa julkisesti kumppanin kaipuustaan, toiveistaan, unelmistaan, mahdollisista lapsihaaveistaan ym. Noitahan usein deittiprofiileissa on. [/quote] Ja sä et jaksanut lukea siihen kun ap sanoi poistaneensa kuvansa.
[/quote]
Missä hän niin sanoi?
[/quote] Viesti 6.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:40"]
[/quote]
Missä hän niin sanoi?
[/quote] Viesti 6.
[/quote] 6 vaan 8.
Kuvan profiiliin laittamalla yhteydenotot moninkertaistuvat. Lisäksi karsiutuu heti pois sellaiset jotka eivät olisi kiinnostuneita ulkonäön vuoksi.
Itse löysin oman kultani ihan vain sillä tuurilla, että oli bongannut kuvani etusivulta viimeksi kirjautuneista :)
Eli kannatan kuvan laittamista.
Todella tyrkkyä! Prostituoitujen mainoksissa yleensä on kyllä kuvia.
No löytyyhän teidän facebook kuvannekin googlaamalla nimeä.
Mitä noloa on käydä treffeillä? Mielestäni nolompaa on julkaista kaikkea paskaa facebookissa puolituttujen nähtäväksi.
Mitä vitun paskajankkausta tuo on että NAISET kyllä saavat huomiota, NAKSET saavat viestejä, NAISET NAISETNAISET, en minä MIES mitään... Huoh! Kyllä minä joudun about 99 % aloitteista tekemään ihan itse, netissä. Kuvattomana olen, koska minusta on noloa olla deittisivuilla täysin tunnistettavasti. Ruma en ole enkä lihava, en vain näytä kuvaani kaikille. Kiinnostaville kyllä. Ja useimmiten kommentti on "kaunis, wau kun oot söpö, nätti" jne.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:46"]Mikäli tosissaan olet siellä niin kuva kehiin, niin niillä muillakin on
[/quote]
Minä olen kuvaton ja täysin tosissani.
Minä joskus tein treffipalstalle kaksi ilmoitusta. Toisessa hain pelkkää sänkyseuraa kun taas toisessa jotain muuta. Muutama sellainen mies oli jolta tuli aivan sama viesti kumpaankin ilmoitukseen, en vastannut. Poistin sitten jonkin ajan kuluttua profiilit kokonaan.
Meni noin vuosi kun ajattelin kokeilla taas ja toiselta niistä miehistä, jotka sen kopioidun tekstin oli laittanut, laittoi taas sen aivan saman viestin. En varmaan muuten olisi edes muistanut että on sama mutta kun oli vieläkin se sama typerä kirjoitusvirhe.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:43"]
En laittaisi.
[/quote]
Ok! Miksi?
Laittaisin itse sellaisen kuvan, josta erottaisi jollain tavalla millaiset kasvoni ovat, mutta ei näkisi kuitenkaan kasvoja kokonaan, jolloin tunnistaminen olisi vähän hankalampaa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:48"]
Nelonen jatkaa: olen mies, minkä vuoksi olis pakko laittaa. Naiset varmasti saa vastauksia vaikkei olisi kuvaa vaan pelkkä tieto: olen nainen. T:M40
[/quote]
Varmasti saakin: copy-pastetun viestin jonka joku epätoivoinen laittaa jokaiselle. Ja näitä epätoivoisia on paljon. Kannattaako noita nyt varsinaisesti viesteiksi laskea, pelkkää spämmiä.
[/quote]
No mitä ihmettä, pitääkö kaikista yksinkertaisistakin asioista tehdä niin vaikeita? Jatkuvasti törmää tähän kun naiset valittavat nettideiteistä että kun miehiltä ei tule sellaista yhteydenottoa joka EROTTUU, että nainen tuntisi olevansa kaikkien naisten joukosta hänelle kirjoittaneen miehen ihailun kohde. Just joo, nettideittipalstalla jossa pelkkä profiiliteksi ja kuva kertoo ihmisestä kuitenkin hyvin vähän ja jossa toinen toistaan samanlaisempia naisia on hyvin paljon.
Että missäköhän se vika olisi? Naiset eivät tee aloitetta itse, mutta tuon lisäksi odottavat että aloitteen tekevä mies on kaikin puolin täydellinen ja häneltä tulevan viestin pitää heti saada sukat pyörimään jaloissa, muuten ei tule mitään eikä naista kiinnosta tutustua ollenkaan. Hirveät vaatimukset asetetaan jo sille että vastataanko miehelle mitään.
Ei näin naiset, ryhdistäytykää.