Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvaltainen opiskeluala, äijät kuolaavat muutaman tytön perään :D

Vierailija
25.08.2015 |

IT-alan korkeakoulu kyseessä. Ryhmässä yhteensä 6 naispuolista opiskelijaa, joista kaksi on vanhempia (n. 40-vuotiaita), kaksi nörttityttöä, ihan söpöjä, mutta aika persoonallisen näköisiä (pukeutuvat poikamaisesti, räikeän väriset hiukset, pelaavat videopelejä). Ja sitten on kaksi tyttöä, joista ei voisi aavistaakaan että opiskelevat alaa. Sellaisia superkauniita ja hyväkroppaisia trendikkäitä tyttöjä.

Ovat hirveän suosittuja jo ensimmäisten päivien jälkeen. Kaikki auttavat heitä, haluavat seuraan ja kyselevät haluavatko apua opiskelukaupunkiin liittyvissä jutuissa. 

Tänään kuulin ruokalassa kun pari poikaa jutteli, että "on meidän ryhmässä ainakin kaksi tyttöä! Siis sellaista nättiä tyttöä." Ja hirveä tappelu kuka pääsee istumaan heidän kanssaan. Ryhmittyivät sitten koko jätkäporukka sinne ruokalan keskiosaan niiden tyttöjen kanssa. 

Ihan söpöä. Säälittää kyllä vähän ne kaksi nörttilikkaa.

T. Vanha kurppa joka aloitti AMK:n nuorisopuolella.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa alaa olen opiskellut. Ei ollut yhtään samanlaista vaikka kukaan luokan tytöistä ei ollut nörttejä vaan ihan tavallisia kauniita naisia. Ehkä meidän luokalla oli sitten järkeviä poikia/miehiä.

Vierailija
42/45 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän missä tahansa paikassa miehet kuolaa lähinnä vain niiden muutaman kaikista seksikkäimmän tytön perään. Tyttöystäväksi tietysti sitten kelpaavat myös ne normaalin näköiset tytöt, mutta ei heidän perään sentään kuolata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:57"]

Samaa alaa olen opiskellut. Ei ollut yhtään samanlaista vaikka kukaan luokan tytöistä ei ollut nörttejä vaan ihan tavallisia kauniita naisia. Ehkä meidän luokalla oli sitten järkeviä poikia/miehiä.

[/quote]

Ei siihen tarvita edes järkevyyttä, vaan normaaleja sosiaalisia taitoja ja hiukkasen elämänkokemusta, että on nähty ettei maailman ainoat naiset ole ne pari kaunista, jotka sattuvat osumaan samaan aikaan opiskelemaan...

Vierailija
44/45 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:13"]

Ei kukaan tervejärkinen ala säätämään luokkakavereiden kanssa.
[/quote]

Monien tykkäyksien perusteella en siis ole tervejärkinen kun erään luokkalaiseni kanssa seurustelinkin pari vuotta. Toisessa koulussa taas oli muuta peliä puolin ja toisin naisilla ja miehillä keskenään, minulla myös. Tosin sillä "luokalla" oli päälle 200 oppilasta jos se jotain vaikuttaa.

Vierailija
45/45 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös opiskellut IT-alaa, meitä parikymppisiä tyttöjä luokalla oli neljä ja loput kolmisenkymmentä poikia/miehiä. Ihan perusnättejä kaikki oltiin/ollaan, mitään ahdistelua ei saatu osaksemme ja oltiin porukassa 'normaalisti' mukana. Toki ekan vuoden opiskelijabileissä tuli jonkin verran iskuyrityksiä, mutta nopeasti ne loppui. Kaikki myös valmistuimme ihan ajallaan :) ja ilmeisesti hölmö olen minäkin kun ensimmäisenä vuonna aloin seurustella luokkakaverin kanssa, opiskelut ovat jo molemmilta päättyneet ja edelleen ollaan yhdessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi