Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kadonnut" lapsuuden ystävä kadoksissa.. (Tampere HUOM!)

Vierailija
25.08.2015 |

En tiedä, osaako täällä kukaan auttaa, mutta kokeilen kuitenkin. Haluaisin ottaa yhteyttä lapsuuden ystävääni, jota en ole vuosiin (n. 8 vuoteen nähnyt). Tietoja hänestä ei kovin paljoa ole.

Ainakin lapsuuden asui Tampereella. Etunimi on Camilla ja silloinen sukunimi alkoi S:llä. Ymmärtääkseni on mennyt naimisiin (tämän kuulin vuosia sitten ohimennen). Nykyistä sukunimeä en siis tiedä. Ikää on 25 tai 26 vuotta tällä hetkellä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, että kävi Kalevan lukiota! :) -ap

Vierailija
2/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ketju ei ihan heti putoa ;( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut mitään facebookin ryhmiä? Tämä av-palsta on niin hakuammuntaa.

Vierailija
4/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan lukiosta en tiedä, mutta muuten v'ähäiset tuntomerkit sopivat erääseen joka nelisen vuotta sitten opiskeli lähihoitjakais. Pitkät, tummat hiukset, kaunis, ttyliläs, naisellinen ja hillitty fiksun oloinen ihminen.

Vierailija
5/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pahoittelee naurettavia kirjoitusvirheitä :( ja toivoo että ystävä löytyy :)

Vierailija
6/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain facen tampere-palstalla huutelisin tätä. Toivottavasti kaveri löytyy.

Vierailija
7/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vainoaja/stalkkeri?

Vierailija
8/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sen vanhemmille ja kysy niiltä.

Vierailija
9/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että tällaisista viesteistä laitettaisiin viestiä sille henkilölle, jota etsitään. Ei niin että paljastetaan täällä missä hän on ja mitä tekee. Parempi että etsitty henkilö ottaa itse yhteyttä ja kertoo olinpaikkansa. Voi tosiaan olla kyse mistä tahansa vainoajasta ja ihan perusteltu syy miksi on kadonnut.

Vierailija
10/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan lukiolla on oma FB-ryhmä... 

Vierailija
11/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuoli pari vuotta sitte.

Vierailija
12/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:54"]

Toivoisin että tällaisista viesteistä laitettaisiin viestiä sille henkilölle, jota etsitään. Ei niin että paljastetaan täällä missä hän on ja mitä tekee. Parempi että etsitty henkilö ottaa itse yhteyttä ja kertoo olinpaikkansa. Voi tosiaan olla kyse mistä tahansa vainoajasta ja ihan perusteltu syy miksi on kadonnut.

[/quote]

Aivan. Tästähän on poliisiin muistuttanut, että ei  anneta niitä ihmisten tietoja tuntemattomille, vaikka kuinka olisi nyyhkytarina mukana.

Vierailija
13/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stalkkaaja :o FB:sta olen yrittänyt etsiä, mutta uskonnostaan johtuen (?) hän ei ilmeisesti ole siellä. Kysyisin toki hänen vanhemmiltaan, mutta minulla ei ole heidän numeroitaan ja isän nimeä en muista, äidin toki. Olimme pitkään ystäviä, mutta sitten muutimme ja yhteydenpito jäi, joka itseäni on jäänyt harmittamaan. -ap

Vierailija
14/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 8 vuotta näkemättä on vielä aika lyhyt aika. Luulis nyt että sen verran osaisit facee käyttää että ihan etunimen lyöt siihen ja alat sitten selaileen. Tiedätkö yhtään minkä nimisiä kavereita hänellä on ollut esim yläasteen aikana? Niiden perusteella jo aika hyvin luulisi löytyvän.

Vierailija
15/15 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:10"]

En ole stalkkaaja :o FB:sta olen yrittänyt etsiä, mutta uskonnostaan johtuen (?) hän ei ilmeisesti ole siellä. Kysyisin toki hänen vanhemmiltaan, mutta minulla ei ole heidän numeroitaan ja isän nimeä en muista, äidin toki. Olimme pitkään ystäviä, mutta sitten muutimme ja yhteydenpito jäi, joka itseäni on jäänyt harmittamaan. -ap

[/quote]

No voithan joka tapauksessa laittaa viestiä noihin fb-ryhmiin ja pyytää hänet tuntevia välittämään yhteystietosi. Parempi etsiä ihan omalla nimellään. En minä ainakaan uskaltaisi jakaa ystävieni asuinpaikkatietoja ja muita tietoja nimettömille etsijöille netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme