Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni ihminen perustelee laukkuostostaan?

Vierailija
25.08.2015 |

"Mä olen tehnyt niin paljon töitä tässä kuussa, että päätin vähän hemmotella itseäni ja ostaa laukun, koska mä ansaitsen sen."
Miksi ei voi vaan sanoa, että halusin tällaisen laukun joten ostin sen? Toki kyllähän varmaan joku käyttää tollaista shoppailua "itsensä hemmotteluna", mutta mä ainakin shoppailen silloin kun mieli tekee enkä perustele ostopäätöksiäni muille, "Koska mä ansaitsin".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kategoriaan menee ITSELLE synttäri- tai joululahjan ostaminen... jos ostamiselle pitää keksiä syitä, on henkilöllä kyllä jonkin tason ongelmiaostelun suhteen

Vierailija
2/3 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omassa tuttavapiirissäni koskaan kuullut kenenkään perustelleen laukkuostoksiaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:25"]Samaan kategoriaan menee ITSELLE synttäri- tai joululahjan ostaminen... jos ostamiselle pitää keksiä syitä, on henkilöllä kyllä jonkin tason ongelmiaostelun suhteen
[/quote]
Joo tämäkin. Ja useimmitenhan nuo selittelijät on bloggareita. Kerran NRJ:tä kuunnellessani Tuija taisi sanoa myös, että ansaitsi puentä hemmottelua niin psti parin tonnin merkkilaukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän