Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaisuuden vaikutus asumistukeen

Vierailija
25.08.2015 |

Vaikuttaako se edelleen? En löytänyt tietoa ja täällä tiedtetään kaikki :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. (Siis yleiseen asumistukeen). Omaisuudesta tulevat tulot tietysti vaikuttavat (jos myyt metsää, saat vuokratuloja tai osinkoja tms)

Vierailija
2/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:16"]

Ei vaikuta. (Siis yleiseen asumistukeen). Omaisuudesta tulevat tulot tietysti vaikuttavat (jos myyt metsää, saat vuokratuloja tai osinkoja tms)

[/quote]

OK. kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet normaalisti töissä ja haet vain kuukaudelle asumistukea niin et saa tod.näk. mitään koska kela käyttää laskennallista tuloa. nimim. 250€ bruttona kuukaudessa ja asumistukipäätös hylättiin. Tuota palkkaa ennen olin ollut vanhempainpäivärahalla.

Vierailija
4/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta asumistukeen mutta huvittavasti, vapaisiin vuokra-asuntoihin. Oon työtön jolla tulot 525€/kk plus asumistuki 280€, mutta halpoja vuokra-asuntoja ei minulle annettu kun on perintönä saatu tontti keskellä lapin korpea! :D se pitäisi myydä ensin pois. Mutta tukiin se ei tosiaan vaikuta joka on surkuhupaisaa. Mutta en minä sillä tontilla voi asua eikä se ole kaupaksi mennyt.

Vierailija
5/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä eläkeläisen omaisuus? Siis henkilö saa tavallista eläkettä palkasta, pientä tosin ja asuu juopon knassa omakotitalossa josta ei pääse eroon (riitaisuus). Muuttaisi vuokra-asuntoon. Saako asumistukea?

Vierailija
6/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:22"]

Entä eläkeläisen omaisuus? Siis henkilö saa tavallista eläkettä palkasta, pientä tosin ja asuu juopon knassa omakotitalossa josta ei pääse eroon (riitaisuus). Muuttaisi vuokra-asuntoon. Saako asumistukea?

[/quote]

eläkeäläisen asumistukeen omaisuus vaikuttaa, lukuunottamatta asuinkiinteistöä, jossa itse asuu. Eli aapeen kuvaamassa tapauksessa kyllä vaikuttaa, eikä saa asumistukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän