mua vaivaa raiskaus
En uskalla puhua tästä koska varmaan romahdan..
Asuin eri paikkakunnalla kuin nykyään ja erosin ex miehestäni. Yritin parantaa yksinäisyyttäni käymällä baareissa koska en keksinyt enää muuta mistä löytäisin uuden suhteen. En halunnut yhden illan juttuja vaan aidon rakastavan miehen ja perheen. Ex mieheni piinasi minua ja selitteli ihmisille minusta valheita vaikka olin oikeasti ihan hyvä ihminenutta hän mursi minut henkisesti. Yhtenä iltana tulin baarista ja hyppäsin yhden ulkolaisen muistaakseni pizzakuskin kyytiin kun en jaksanut kävellä kotiin. En ymmärrä miksi päästin hänet kotiini mutta hukkasin samalla uuden kännykkäni ja sitä yhdessä yritettiin selvitellä missä se on. Minulla oli kotona juomaa jota join ja humallauin niin että heräsin kun hän oli lähtemässä. En tiedä mitä oli tapahtunut mutta kysyin tuliko hän sisääni niin hän vastasi että vatsalle joten siitä päättelin että minut oli raiskattu. Aamulla itkin ja tajusin että ehkä puhelin jäi hänelle. En kuitenkaan uskaltanut rikosilmoitusta tehdessäni mainita että minut on luultavasti raiskattu. Poliisit laittoivat puhelimeni kuulemma seurantaan mutta eipä siitä mitään kuulunut. Jälkeenpäin kuulin että poliisit jäljittävät jos puhelimen katoamiseen liittyy rikos. Muistan tuon miehen nimen ja asuinpaikan mutta tämä kaikki tapahtui n 3v sitten. Itken edelleen.