Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko LV yliarvostettu?

Vierailija
24.08.2015 |

En  tajua, miksi aina blogistit sun muut kohkaava tuosta LV:stä. Ihan käytännöllisiä tuotteitahan niillä on, esimerkiksi käsirasvaa olen käyttänyt jo vuosikymmeniä ja pesuaineetkin vaikuttavat hyviltä. Kivoja perustuotteita siis, mutta en nyt jaksaisi lähteä erikseen noita tuotteita, esim. voiteita ja laukkuja esittelemään kavereille ja tuntemattomillekaan missään blogeissa. Aika moni myös voivottelee merkin korkeaa hintaa, mutta mielestäni on aika tavallista luokkaa nuo hinnat. Esim. tuo LV:n käsirasva maksaa lähikaupassa jotain 3e, mikä ei normaalin työssäkäyvän ihmisen kukkarossa kauheasti tunnu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo enää miltään luksusmerkiltä tunnu, kun joka toisella vastaantulijalla Hesan keskustassa on LV:n veska kainalossa. Rumiakin ovat.

Vierailija
2/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että Luis Vitton on laajentanut tuotteitaan puhdistusaineisiin. Minulla on iho-ongelmia ja mietin, voisiko LV:n korkealaatuisista tuotteista olla apua. Kenellään kokemusta? Hintapuoli vain mietityttää, kun kerta laukutkin maksavat satoja euroja. Paljonkohan LV:n kasvojenpuhdistusaine maksaa suunnilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n Soin de Visage-kasvogeeli maksoi pari kuukautta sitten noin 138 euroa. Hieman hintava mutta ainakin itselläni toimi! Jos rahat riittää, niin suosittelen!

Vierailija
4/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyköhän noita kasvogeelejä jo Helsingin myymälästäkin? Tekisi kovasti mieli kokeilla. Laukkuihin olen ollut hyvin tyytyväinen, joten uskon etteivät ihonhoitotuotteetkaan tuottaisi pettymystä.

Vierailija
5/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää, onko Luis Vittonilla nykyään kasvojenhoitotuotteitakin? Aivan uutta tietoa, minäkin olen kiinnostunut kuulemaan käyttökokemuksia.

Vierailija
6/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin pahvi LV ja LV ovat ERI MERKKEJÄ! Louis Wuitton EI OLE SAMA kuin mamma-LV!!

Vierailija
7/29 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laukusta ihan maksimissaan 50 €. Ei oo himoa ostella ylihintaista materiaa.

Vierailija
8/29 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:51"]

Maksan laukusta ihan maksimissaan 50 €. Ei oo himoa ostella ylihintaista materiaa.

[/quote]

Joko olet älyttömän tyhmä tai loistava provoilija :D

Vierailija
9/29 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Joko olet älyttömän tyhmä tai loistava provoilija :D
[/quote]

-Älytön tai tyhmä riippuen fiiliksestä.

Vierailija
10/29 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt LV:n kasvojenhoitotuotteita jo vuosia. Hajustettomuuden ansiosta sopivat hyvin herkälle iholle. Mielestäni hinta laatu-suhde on mainio. Ainut heikkous on tuotteen imago, sillä jotenkin miellän LV:n vanhempien rouvien tuotteeksi.

Vierailija
11/29 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitten varmaan aika köyhä, kun meni puolikas kuukausipalkka yhteen laukkuun :(

Vierailija
12/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Kelassa ja siellä asiakas-toiletissa oli LV:n nestesaippuaa. Olipa pahan tuoksuista! Oletin luksusmerkin tuotteilla olevan mielyttävämpää tuoksua.

Vierailija
13/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se laukku.

Vierailija
14/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on LV coloria pyykinpesussa, tai no jotain bio-luvilia se oli. Ihan tyytyväinen olen. 

Vierailija
15/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmö. Onko joku LV:n laukkumalli. 

Vierailija
16/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:58"]Ryhmö. Onko joku LV:n laukkumalli. 
[/quote]

:Ddd jos ei ole niin uudelleennimeämisen aika!

Vierailija
17/29 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:50"]

Kävin tänään Kelassa ja siellä asiakas-toiletissa oli LV:n nestesaippuaa. Olipa pahan tuoksuista! Oletin luksusmerkin tuotteilla olevan mielyttävämpää tuoksua.

[/quote]

Jaahas, tästä syystä siis KELA syynää niin tarkkaan kaiken ja perivät "aiheetta" maksettuja tukia takaisin. Onko siellä vessoissa oikeasti pakko pitää jotain kallista LV-saippua, kysynpä vaan...

Vierailija
18/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni LV:nkin olisi aihetta strategisella tasolla miettiä sitä, kannattaako valtion virastoille myydä luksustuotteita. Aika herkästi tulee ainakin itselle mieleen, että mitä hyvä veli-kerhoja Kelan ja LV:n johdon välille on oikein ehtinyt muodostua - normaalistihan kaikki valtion hankinnat pitää kilpailuttaa! Kyllä tässä voisi olla juttuvinkin aika esim. MOTille.

Vierailija
19/29 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:58"]Ryhmö. Onko joku LV:n laukkumalli. 
[/quote]
On. Värikäs Pipsa on jo laittanut tilaukseen ja esittelee seuraavissa porinoissa. Se on niin ihana ja sopii täydellisesti sinipunapinkkikukertavaan viskoosimekkoon <3

Vierailija
20/29 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Lahdessakin Kelan konttorin vessoissa oli LV:n saippuaa. Taisi olla hajusteetonta, sillä ei tuoksunut juurikaan. Ihan ookoota saippuaa, mutta aika tavallista luksusmerkiksi. Odotin jotain hienompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi