En ole koskaan saanut sitä, mutta voisiko joku avata mikä siinä pillussa on niin ihmeellistä?
Että pitää siitä jatkuvasti täälläkin jauhaa. Olen mies.
Kommentit (9)
Ei sitä vaginan ihon tuntumaa, liukkautta ja puristusta voita mikään.
Nainen pesee itse itsensä, mikä on kätevämpää kuin Fleshlightin käyttö.
ehkä suuhoito olisi makeampaa jos mälliä aikoo lennättää
Vierailija kirjoitti:
Hmm, tästä heräsi kysymys. Tunteeko terska samalla tavalla kuin muu iho?
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Onhan sinulla se miniterska aka klitoris.
Aluksi tuntuu vain että iho on herkempi. Kun kyrpä alkaa kovettua entisestään, tuntuu enemmänkin samalta kuin jalat olisi kylmettyneet pakkasessa ja sitten pääsee lämpimään suihkuun. Se tunne kun ne jalat lämpenee eli veri alkaa kiertämään kunnolla. Kuvittele se sama tunne jalkojen väliin, jossa on tavallaan pieni kolmas jalka samalla tuntemuksella. Se ero vain on, että kun jalat normaalisti on lämmenneet niin se hyvä tuntemus veren kiertämisestä laimenee, mutta kyrvässä se hyvä tuntemus vain jatkuu ja jatkuu kunnes tuntuu erityisen hyvältä ja alkaa tapahtumaan. Itse ruiskutus taas tuntuu kuin olisi pieni kramppi siinä kolmannessa jalassa mutta hyväntuntuinen kramppi. Ei ihan niin hyvältä tunnu kuin huipentuma ennen ruiskutusta. Sen jälkeen alkaa laimentua kunnes lopulta löystyy pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. NainenOnhan sinulla se miniterska aka klitoris.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Ei se ihan samanlailla tunne. En saa orgasmeja työntämällä sormiani ahtaisiin paikkoihin.
Naisen suloinen pehmeys hyväilee kivikovaa ja kiiltävää terskaa. Lopuksi koko komeus laukeaa sisälle ja siemenet leviävät kohdunsuulle ja siitä matkalle kohti munasolua. Eeeh. Alkoi tehdä mieli... 💕