Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vti munuaisissa?

Vierailija
24.08.2015 |

Ensin oli pari päivää normaali tulehdus ja sainkin sitten antibiootit jotka on vienyt tulehduksen pois. Nyt sitten järrrrkyttävä kipu molemmissa kyljissä, alaselässä jne.. Voisiko olla levinnyt vai mitäköhän tää on? Särkylääke piti ottaa ja jomottaa pahasti :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:36"]

seksuaalinen nainen 

[/quote]

Seksuaalisesti aktiivinen, korjataan vähän...

Soita päivystykseen!

Vierailija
22/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyelonefriitti. Sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että virtsatietulehduksen ns jälkitauti. Voi apua, kaikkea sitä on. 

Onko sitten niillä joilla krooninen virtsatientulehdus suurempi vaara saada tätä munuaistautia? 

Vierailija
24/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kävi niin, että vti-antibioottikuurin jälkeen oireet lähtivät hetkeksi, mutta sitten pamahtikin kuume ja selkä tuli kipeäksi. Tulehdus oli noussut munuaiseen ja jouduin jäämään sairaalaan, koska mulle oli tullut vielä verenmyrkytys. Ensimmäiset suonensisäiset antibiootit eivät tehonneet ja sain vielä pahan anemiankin tulehduksen takia, olin todella huonossa hapessa tuolloin, onneksi menin ajoissa sairaalaan! Mulle jäi tuosta tulehduksesta joku vaurio munuaiseen, jonka takia se tulehtuu vieläkin helposti. :(

Mene ihmeessä lääkäriin!

Vierailija
25/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma ettei puhelimessa oteta vakavissaan koska ei tosiaan oo ees lämpöä mulla AP

Vierailija
26/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko munuainen "pamahtaa" siitä? 

Voiko saada molempiin vai vaan toiseen? 

Vierailija
27/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mulla pahin kipu oikeella seläs/kyljes ja tuntuu hieman vasemmal. Myös alavatsa kipeä/jomottaa AP

Vierailija
28/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika! Soita sinne päivystykseen! Mikä tässä nyt on niin vaikeaa tajuta?!

Vierailija
29/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoilee. Kukaan oikeasti ole noin tyhmä.

Vierailija
30/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap lähti jo päivystykseen. Ihme porukkaa täällä, kun vingutaan jostakin käsikivusta ja rampataan lääkärissä, mutta kun vaikuttaa hyvin todennäköiseltä, että on kyseessä vakava ja nopeasti tuhoa tekevä bakteeritulehdus, ei viitsitä edes soittaa lääkäriin. Toivottavasti et päädy dialyysiin asti, kun et lähde ajoissa lääkäriin.

Vierailija
31/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä soita kun särkelääkekin auttoi.. AP

Vierailija
32/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tauti 

Vierailija
33/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP

Vierailija
34/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP
[/quote]

Soitat NYT ja kysyt onko aihetta tulla. Et menetä mitään. Niinkuin aiemmin joku jo mainitsi, munuaisten kanssa ei kannata leikkiä ja jäädä odottelemaan.

Vierailija
35/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP
[/quote]

Höpönassu. Vai että tällainen provo tällä kertaa.

Vierailija
36/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hetikö provo jos ei lähde lääkäriin kun mammat niin sanoo? Kuka tällästä jaksais keksiä kun ei tämmösestä saa ees hupia aikaseksi.. AP

Vierailija
37/37 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan ettet provoa. Siinä tapauksessa ansaitset sinulle tulossa olevan Darwin-palkinnon. Onnitteluni.