Vti munuaisissa?
Ensin oli pari päivää normaali tulehdus ja sainkin sitten antibiootit jotka on vienyt tulehduksen pois. Nyt sitten järrrrkyttävä kipu molemmissa kyljissä, alaselässä jne.. Voisiko olla levinnyt vai mitäköhän tää on? Särkylääke piti ottaa ja jomottaa pahasti :(
Kommentit (37)
Jaahas, että virtsatietulehduksen ns jälkitauti. Voi apua, kaikkea sitä on.
Onko sitten niillä joilla krooninen virtsatientulehdus suurempi vaara saada tätä munuaistautia?
Mulla kanssa kävi niin, että vti-antibioottikuurin jälkeen oireet lähtivät hetkeksi, mutta sitten pamahtikin kuume ja selkä tuli kipeäksi. Tulehdus oli noussut munuaiseen ja jouduin jäämään sairaalaan, koska mulle oli tullut vielä verenmyrkytys. Ensimmäiset suonensisäiset antibiootit eivät tehonneet ja sain vielä pahan anemiankin tulehduksen takia, olin todella huonossa hapessa tuolloin, onneksi menin ajoissa sairaalaan! Mulle jäi tuosta tulehduksesta joku vaurio munuaiseen, jonka takia se tulehtuu vieläkin helposti. :(
Mene ihmeessä lääkäriin!
Olen aika varma ettei puhelimessa oteta vakavissaan koska ei tosiaan oo ees lämpöä mulla AP
Voiko munuainen "pamahtaa" siitä?
Voiko saada molempiin vai vaan toiseen?
En tiedä mulla pahin kipu oikeella seläs/kyljes ja tuntuu hieman vasemmal. Myös alavatsa kipeä/jomottaa AP
No voi hyvänen aika! Soita sinne päivystykseen! Mikä tässä nyt on niin vaikeaa tajuta?!
Ap provoilee. Kukaan oikeasti ole noin tyhmä.
Toivottavasti ap lähti jo päivystykseen. Ihme porukkaa täällä, kun vingutaan jostakin käsikivusta ja rampataan lääkärissä, mutta kun vaikuttaa hyvin todennäköiseltä, että on kyseessä vakava ja nopeasti tuhoa tekevä bakteeritulehdus, ei viitsitä edes soittaa lääkäriin. Toivottavasti et päädy dialyysiin asti, kun et lähde ajoissa lääkäriin.
No en kyllä soita kun särkelääkekin auttoi.. AP
Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP
[/quote]
Soitat NYT ja kysyt onko aihetta tulla. Et menetä mitään. Niinkuin aiemmin joku jo mainitsi, munuaisten kanssa ei kannata leikkiä ja jäädä odottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:06"]Jos aamulla jatkuu niin sit heti soitan, halua turhaa kuormittaa ensiapua AP
[/quote]
Höpönassu. Vai että tällainen provo tällä kertaa.
Ai hetikö provo jos ei lähde lääkäriin kun mammat niin sanoo? Kuka tällästä jaksais keksiä kun ei tämmösestä saa ees hupia aikaseksi.. AP
Oletetaan ettet provoa. Siinä tapauksessa ansaitset sinulle tulossa olevan Darwin-palkinnon. Onnitteluni.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:36"]
seksuaalinen nainen
[/quote]
Seksuaalisesti aktiivinen, korjataan vähän...
Soita päivystykseen!