Tyttö lähes 15v ja
Pituuskasvu edelleen vauhdissa. On siis kasvanut tasaisesti koko ajan. Ei juurikaan pyrähdyksiä vaan 4-7 cm vuodessa. Kasvanut lyhyimpien kavereiden ohi, vaikka aiemmin ollut aina se lyhyin. Jotkut vaan kasvavat hieman pidemmässä ajassa. Tämä siis teille jotka harmittelette lyhyttä lastanne. Meilläkin tyttö joutui käymään kaikenlaisissa verikokeissa sun muissa ja kasvua tarkkailtiin.
Kommentit (13)
Öööh, olisiko esim. pituuskasvuun liittyvä otsikko?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:02"]Öööh, olisiko esim. pituuskasvuun liittyvä otsikko?
[/quote] Esimerkki? Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:06"]15v ja kasvaa edelleen.
[/quote] Ei ole ihan vielä 15v. Ap
No ehkä kaikki ei vaan osaa niin näppärästi keksiä otsikoita. Anteeksi vaan. Ap
Eli ihan normaalipituinen tytöstä tuli ja toki kasvaa edelleen. Parasta, että tyttö on jo nyt tyytyväinen pituuteensa. Aiemmin harmitteli lyhyyttään. Ap
Ei kai lähes 15-vuotiaana kasvava tyttö ole edes mikään erikoisuus.
Hei, jos haluat kohdistaa kirjoituksesi heille, jotka harmittelevat lyhyttä lastaan niin ehkä kannattaisi miettiä otsikkoa vähän tarkemmin :)
Jos sattuisin olemaan kiinnostunut kokemuksista lapsen pituuskasvusta, en välttämättä arvaisi avata keskustelua otsikolla "Tyttö lähes 15 v ja".
Minkä pituinen on nyt, koska kuukautiset alkoivat? Itse pitkä pätkän tyttären äiti.
Tyttö on 156cm ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Ja en miettinyt otsikkoasiaa. Ap
Otsikkoasiaa kannattaisi tosiaan miettiä.
Iällä eu juuri ole väliä. Kasvun loppuminen liittyy kuukautisiin. 2 vuotta niiden alkamisen jälkeen kasvaa.
Mulla alkoi menkat 14v kun olin 169cm ja musta tuli loppupeleissä 178cm :)
Mikä olisi ollut hyvä otsikko? Olen huomannut ettei mahdu pitkää otsikkoa. Siksi kirjoitin suoraan lyhyen kun en jaksa olla lyhentemässä ja korjaamassa otsikkoa. Ap