Eikö ole aika heikkopäistä jos pyörii av:lla kokopäivän?
Minä olen tehnyt niin. Tiedän että se ei ole mikään hyväjuttu.
Kommentit (12)
Joskus mullakin ollut noita päiviä, et lagaan vaan selaamassa av-palstaa. XD Kyllä mä sillon mietin et pitäskö itkeä vai nauraa. :D Onneks kukaan tiedä.
Onhan se. Itsellä jos joku ilta tähän menee yli tunti tai lähemmäs kaksi, niin alkaa kyllä ottaa päähän ja olo on jotenkin ihan dizzy. Miten tästäkin eroon pääsee?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:28"]Sairasta touhua. Menkää hoitoon.
[/quote]
Tää on parasta hoitoa tylsyyteen:)
Av:ssa pitäisi olla kissan kokoisin kirjaimin varoitus etusivulla, jossa lukee että saattaa aiheuttaa riippuvuutta.
Mammat valittaa, että mies pelaa mutta itse notkuu tuntikaupalla av:lla:) Turhaa selitellä ei ole mitenkään eri asia.
Enpä tiedä. Olen niin paljon suorittanut elämääni, että päiväpalstailut tekee ihan hyvää joskus.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:28"]Sairasta touhua. Menkää hoitoon.
[/quote]
Tarkoitus olisikin. Hoito tuskin auttaa hetkessä, joten aloittamisen jälkeenkiin hengailisin täällä. :/ Jossain luki, että addiktiot syntyvät paikkaamaan elämän tyhjyyttä. Mun isoisä oli alkkis, joten mieluummin kyllä av kuin kossu...
.
Pohtii masentunut nettiaddikti
Täällä on n. 97% ihmisistä lobotomiapotilaita, joten ei haittaa, että sinäkin notkut täällä.
So what, hyvää viihdettä sairaslomalla.