Mitä mieltä Fittness naisen kropasta Kuva
Plussat ja miinukset fittnessnaisen kropasta.
Kommentit (30)
Aivan hirvee kroppa....Ylävartalo y-mallinen ja perse liian pieni siihen nähden :(
Kamalan ikäviä kommentteja, kun henkilö ei tosiaan itse kysy asiaa ja halua täällä ainakaan tulla arvostelluksi. Eri asia, jos olisi ap:n oma kuva. Mites noi tekijänoikeudet? Kysyitkö saatko laittaa kuvan tänne?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:20"]
Mulla olis vaan miinuksia niin jätän kertomatta.
[/quote]
Sano ny vaan.....
[/quote]Liikaa negatiivissävytteisiä superlatiiveja.........
Ettekö oikeasti osaa pitää mölyjä mahassanne?
Eiköhän tämä nainen ole kuitenkin kuvat jossain julkaissut, kun ap on niihin päässyt käsiksi.
Nyt täytyy sanoa että olen mieluummin tällainen vähän plösö kuin tuollainen.
Kuva löytyy muijan Instagram sivulta, et siellä esittelee pakaroita ja rintoja
Eikö teillä ole mitään rajaa ilkeissä kommenteissanne? Ihan järkyttävän törkeää mielestäni levitellä yksityishenkilön(?) kuvia jossain palstalla, oli hän sitten itse ladannut ne instagramiin tai minne liene. Kävikö mielessä että henkilö saattaa olla vaikka entinen "läski" ja olla iloinen uudesta kropastaan jolloin haluaa myös siitä, työnsä tuloksista julkaista kuvia. Mukava sitten löytää itsestään tämmöinen mollausketju... Ja ei en ole kuvan henkilö/tunne häntä. Mua vaan kyrsii ihan saatanasti mihin tämä nykymaailma on menossa ja varsinkin some, huhhuh.
Ihan kaunis nainen instagramkuvissaan, vaikka toi ap:n postaama kuva ei kovin edustava olekaan. Ap kuulostaa muuten av:lle aiemminkin postailleelta "fittness"-pervolta, vaikka tässä ketjussa ei olekaan muuta kovin kummallista kuin persoonallinen oikeinkirjoitus
Aika järkyttävä?