Mitä mieltä Fittness naisen kropasta Kuva
Plussat ja miinukset fittnessnaisen kropasta.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:55"]
fitness? painonnostaja toi on hartioista päätellen... rasvaprosentti myös todella suuri jos toi pitäisi "fitness" -kategoriaan laittaa. Oletko itse tuo henkilö?
[/quote]
Kyllä nainen on fittness harrastaja, mut nimeä en kyllä muista kun et etunimi taisi olla Jessica??....ja Vaasasta..luin jonkun jutun fittness lehdestä.
No en lähde arvosteleen sen enempää sellaista, joka ei ole itse tänne halunnut arvosteltavaksi.
Miksk joku julkaisee itsestään tuollaisia otoksia?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:55"]
fitness? painonnostaja toi on hartioista päätellen... rasvaprosentti myös todella suuri jos toi pitäisi "fitness" -kategoriaan laittaa. Oletko itse tuo henkilö?
[/quote]
Kyllä nainen on fittness harrastaja, mut nimeä en kyllä muista kun et etunimi taisi olla Jessica??....ja Vaasasta..luin jonkun jutun fittness lehdestä.
[/quote]
Mikä on fittness? Vittuniemi?
Selässä on ihan hyvin lihaa, mutta ollakseen "fitness" pitäisi rasvoja saada alaspäin ja jalka-perseosastoon lisää lihasta. Oletko synnyttänyt, maha näyttää siltä?
Ihan käsittämättömät hartiat naiselle, ja noihin hartioihin nähden muu kroppa on kuin eri paria. Mahakin on sen näköinen etten usko tuon koskaan enää menevän fitness-kisoissa lavalle, hyvä jos on koskaan ollutkaan.
Fitness on kirosana minulle, sen verran pinnallisilta nämä Jutat ja muut alan ihmiset tuntuvat.
Luulitteko te tosiaan, että fitness-misut on vuoden ympäri kisarasvoissa? :P
Kaunis nainen mutta niin epätasapainoinen vartalo, ettei näytä enää terveeltä.
Muija on 23v ja näyttää aivan 35v??! Onkohan tullu syötyä kaurapuuroa aamuisin??! :D
Mulla olis vaan miinuksia niin jätän kertomatta.
Hyi helvetti!!! En panis. Hirveen näkönen...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:16"]
Muija on 23v ja näyttää aivan 35v??! Onkohan tullu syötyä kaurapuuroa aamuisin??! :D
[/quote]Toivottavasti ei ole treenannut "tampereen tyylillä" eli piikki persauksiin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:20"]
Mulla olis vaan miinuksia niin jätän kertomatta.
[/quote]
Sano ny vaan.....
Ihan kuin jostain kauhuelokuvasta toi "nainen".