Tuore naisystävä pissaa seisaallaan?
Olen seurustellut naisen kanssa puoli vuotta. Ei asuta yhdessä, mutta hän jää usein yöksi.
Tänä aamuna hän meni vessaan ja koska kuulin hänen harjaavan hampaitaan, ajattelin, että mahtuisin sinne mukaan kuselle. Kun avasin oven, nainen seisoi pöntön edessä ja lorotteli toinen käsi haaruksissa kuin mies, toisella kädellä harjasi hampaitaan.
Nähtyään minut hän yllättyi ja nolostui. Lähdin vessasta, koska minäkin olin yllättynyt ja eihän siellä sittenkään ollut minulle tilaa. Hän meikkasi ja lähti töihin, en ehtinyt kysyä mitään, enkä kehdannut enää tekstata perään tuollaisesta aiheesta.
Voiko naiset oikeasti pissata seisaallaan? Kysyisin naisystävältäni, mutta en tiedä miten tämän voisi tuoda esille, enkä halua nolata itseäni.
Kommentit (26)
Epäsiistiä hommaa. Tuota tekee oikeasti bakteerikammoiset :D oli wc-pönttö puhdas?
Googleta gogirl, käyttää varmaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:34"]
Googleta gogirl, käyttää varmaan sitä.
[/quote]
Toihan ois kätsä, pitäisköhän ostaa? Sit vois mennä festareilla miesten tapaan pisuaarille bajamaja-jonotuksen sijaan. Kattoiskohan miehet kieroon? :D :D
Kätevä nainen kun osaa tehdä noin monta asiaa yhtaikaa. Hygienia voi kyllä kärsiä tuollaisissa tilanteissa, jos ei ole huolellinen. Hampaidan harjaaminen ulostaessa kuulostaisi ainakin aika riskiltä hommalta.
-Mies 29v + 1v-
Onko sinulla thaimaalainen tyttis? Siellä suunnalla tuollainen on normimeininkiä...
Ehkä sillä on urinaali käytössä, pönttös näyttää niin hirveältä ettei halua istua. Olen harkinnut hommata kokeiltavaksi itsekin.