Tuore naisystävä pissaa seisaallaan?
Olen seurustellut naisen kanssa puoli vuotta. Ei asuta yhdessä, mutta hän jää usein yöksi.
Tänä aamuna hän meni vessaan ja koska kuulin hänen harjaavan hampaitaan, ajattelin, että mahtuisin sinne mukaan kuselle. Kun avasin oven, nainen seisoi pöntön edessä ja lorotteli toinen käsi haaruksissa kuin mies, toisella kädellä harjasi hampaitaan.
Nähtyään minut hän yllättyi ja nolostui. Lähdin vessasta, koska minäkin olin yllättynyt ja eihän siellä sittenkään ollut minulle tilaa. Hän meikkasi ja lähti töihin, en ehtinyt kysyä mitään, enkä kehdannut enää tekstata perään tuollaisesta aiheesta.
Voiko naiset oikeasti pissata seisaallaan? Kysyisin naisystävältäni, mutta en tiedä miten tämän voisi tuoda esille, enkä halua nolata itseäni.
Kommentit (26)
Onko hän varmasti nainen? Tarkistaisin asian hyvin pian... M25
Minä olen mies ja pissaan istualteni, joten miksei naiset siis voisi tehdä sitä seisaaltaan.
kyykkypissaa jotkut suosii mut on kyllä haastavaa kun ei voi tähdätä
Ilmeisesti ainakin julkisissa vessoissa jotkut pissaa seisaaltaan, ainakin roiskeista päätellen :/
Siis seisoiko pöntölle päin kuin mies? Itse saatan usein yleisissä vessoissa tukeutua jalkalihaksiini ja "istua" ilmassa, mutta ihan normaalisti "oikeinpäin". Tämä siksi, etten halua istua likaisille reunuksille
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:06"]
[/quote]
Seksiä harrastaessa on ainakin naiselta tuntunut ja näyttänyt. Ehkä pitää kuitenkin ensi kerralla tutkia sitä alakertaa vähän tarkemmin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:11"]
Siis seisoiko pöntölle päin kuin mies? Itse saatan usein yleisissä vessoissa tukeutua jalkalihaksiini ja "istua" ilmassa, mutta ihan normaalisti "oikeinpäin". Tämä siksi, etten halua istua likaisille reunuksille
[/quote]
Tuota kyykkypissaamista tulee välillä nähtyä mökillä. Tämä nainen kuitenkin seisoi pöntölle päin jalat suorana.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:13"]
[/quote]
Tuota kyykkypissaamista tulee välillä nähtyä mökillä. Tämä nainen kuitenkin seisoi pöntölle päin jalat suorana.
Ap
[/quote]
impossible. vain miehet pystyy.
Kyllä sinua nyt on taidettu kaupoissa pettää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:06"]
[/quote]
Seksiä harrastaessa on ainakin naiselta tuntunut ja näyttänyt. Ehkä pitää kuitenkin ensi kerralla tutkia sitä alakertaa vähän tarkemmin.
Ap
[/quote]
Hah hah :D
Oon huomannut tuon seisten pissaamisen, kun matkustaa lähelle itärajaa. Siellä huoltoasemilla kulkee niin paljon venäläisiä naisia, että vessojen lattiat lainehtii kusesta. To-del-la ällöttävää! Julkiset vessat pysyy siisteinä tasan niin kauan, kun jokainen nainen ymmärtää istua siihen rinkulalle ihan tavallisesti ja pyyhkiä pimppansa normaalilla tavalla.
Kotona harrastettavaa naisten seisten pissaamista en tajua lainkaan!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:11"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Provo. Jos oisi totta, niin me naisetkin käytäisiin seisaaltaan puskissa pissassa. Mikä oisikin kiva juttu.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:10"]Ilmeisesti ainakin julkisissa vessoissa jotkut pissaa seisaaltaan, ainakin roiskeista päätellen :/
[/quote]
Nii i.. Ehkä se on pöpökammoinen.
Sano sille naisellesi, että nostaa seuraavalla kertaa sen reunuksen ylös, jos pissailee seisaaltaan.
M39
Kai jotkut osaa. Yhden spurgunaisen näin tekevän niin, pissa lensi kaaressa : O Ja oli kyllä nainen mielestäni.
No kyllä mä ainakin pystyn pissimään seisten, mutta siinä on niin suuri todennäköisyys roiskia kintuille, että en tee tuota kuin nakuna ulkona. Eli siis en oikeastaan koskaan, lähinnä mökillä saaressa, jossa ei ole muita. Joskus nuorempana huvikseen kotivessassa, mutta ilman housuja siis.
Tiedän olevani nainen. Varmasti.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:25"]
No kyllä mä ainakin pystyn pissimään seisten, mutta siinä on niin suuri todennäköisyys roiskia kintuille, että en tee tuota kuin nakuna ulkona. Eli siis en oikeastaan koskaan, lähinnä mökillä saaressa, jossa ei ole muita. Joskus nuorempana huvikseen kotivessassa, mutta ilman housuja siis.
Tiedän olevani nainen. Varmasti.
[/quote] Myös tyttäreni pissi pienenä seisaaltaan ulkona jos oli pakko. Otettiin kuitenkin housut kokonaan pois.
Ehkä sillä on "etupillu" ja niin isot häppärit, että niillä voi tähdätä? En kyllä uskaltais kokeilla.
Onpa harvinaisen tyhmä aloitus taas kerran.