Pitkästä avioliitosta eronneet
Ensiksi, kuinka selvisiT? Oliko päätös yhteinen vai vain toisen.
Itse olen halunnut erota jo pidemmän ajan. Nyt kun ero alkaa olla virallista lyö täysi tyhjyys.. Lapset isoja, koko aikuisikäni olen asunut tässä asunnossa... Koko 26vuoden liiton ajan olen toiseen tunkeutunut. Mitä nyt?
Kommentit (9)
Käyt jumppaamassa ja hommaat trimmin kropan, sitten tämmöinen urheilullinen nuorimies kuten minä rupeaa mieluusti rakastajaksesi.
Onko aloittaja mies kun puhuu toiseen tunkeutumisesta...?
No minä erosin 15 v jälkeen koska miehellä oli rakastajattaria. En tosin tiennyt niistä ennen kuin jäi kiinni. Oli saanut lapsenkin tuoreimman tapauksen kanssa. No olihan se paskaa eron jälkeen. Erossa meni ME. Ei enää yhteisiä suunnitelmia, ei enää turvallista arkea, ei enää työpaikan kahvihuoneessa leppoisia kuulumisia perhe-elämästä. Jäljellä enää minä, orpo tapaus. Naisena koin itseni orvoksi vakiintuneiden seassa. Koin joutuneeni toisen luokan kansalaiseksi yksinhuoltajana. Vaikea kuvailla, vain toinen eronnut tietää.
Jos 26 vuotta olet vaimoasi pettänyt niin eiköhän ero ole vaimollesi vain helpotus. Jos itse kärsit niin voi voi.
7 jatkaa että aikansa siinä meni mutta selvisin. Välit eksän kanssa oli hyvät ja satuin keskusteltua paljon. Lapsen paras oli kummallekin sitten tärkeintä - tosin jos ex olisi arvottanut lapsen parhaan jo aiemmin niin ei olisi uittanut sukuelintään joka reiässä. No mutta ystävinä säilyttiin eikä se liitto ollut niin suurta tunteiden leiskuntaa ollutkaan. Henkilökohtaisesti olen eron jälkeen ollut onnellisempi. Erosta on nyt 12 vuotta. Minullakin uusi liitto, tosin avo, en enää halua naimisiin. Kyllä erosta selviää mutta aikaahan se ottaa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:30"]Jos 26 vuotta olet vaimoasi pettänyt niin eiköhän ero ole vaimollesi vain helpotus. Jos itse kärsit niin voi voi.
[/quote]
En pettänyt ja olen se vaimo.. Otin siis miehestäni eron. Omasta tahdostani. En ymmärtänyt miksi haukuttiin pettämisestä. Minä en pettänyt.
Rakastin. Ja rakastan edelleen mutta se rakkaus on nyt tehty tapettavaksi. Kauan se saikin elää, siitä olen kiitollinen. Loppu on vain suloisen katkera.
Olen yksin. Joku sanoikin että ei ole enää 'me'. Ei perhe-elämää. Se sattuu. Koskee ja pelottaa.
Ap
Up