Miten ne ministerit pystyivät käydä kiovassa piipahtamassa samalla kun miljoonat asukkaat ovat loukussa siellä?
Tarkoitan tuota tapaamista Zelenskyn kanssa.
Lisäksi. Katsokaa tätä videota mikä oli "todisteena" siitä että hän on kiovassa. Huomioikaa tuo taulu taustalla. Se muuttuu "valkoiseksi" kun hän siirtyy pois puhelinkamerastaan tavalliseen kameraan.
https://www.msn.com/en-ca/news/photos/zelensky-posts-video-from-kyiv-of…
Kommentit (15)
Ei ne asukkaat ole loukussa, voivat lähteä pakoon. Ne ovat loukussa, jotka eivät halua/voi lähteä pakoon.
Ne on ne itäisemmät Ukrainan kaupungit, mitkä ovat täysin saarrettuja.
Kiovaan pääsee ja Kiovasta pääsee pois.
Siten se siis onnistui. Kuten journalisteiltakin ja vierastaistelijoilta. Yms. Yms.
Kiovahan nimenomaan ei ole piiritetty.
Vierailija kirjoitti:
Kiovahan nimenomaan ei ole piiritetty.
Miksi ole? Luulisi että 200t sotilasta riittäisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne asukkaat ole loukussa, voivat lähteä pakoon. Ne ovat loukussa, jotka eivät halua/voi lähteä pakoon.
Miksi eivät halua?
Vierailija kirjoitti:
”pystyivät käydä” 🙄🤡🤬
...piipahtamassa.
Ei tuossa mun mielestä mitään vika ole. Miten itse sanoisit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät halua?
Lue uutisista, ei tartte kysellä tyhmiä Vauvalla.
Miksi ne ei olisi pystyneet käymään siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”pystyivät käydä” 🙄🤡🤬
...piipahtamassa.
Pystyivät käymään. Myös minua ärsyttää tällainen laiska kielen rais kaus. Poikkeamassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”pystyivät käydä” 🙄🤡🤬
...piipahtamassa.
Pystyivät käymään.
Kiovaan kyllä pääsee, kymmenen tiesulun jälkeen. Iso osa asukkaista ei halua jättää kaupunkia, vaan puolustaa sitä. Osa on piilossa metrotunneleissa. Osa on paennut kaupungista. Venäläiset jumittavat mudassa ilman ruokaa ja varusteet rikki. Verenhimoiset Ukranalaiset sotilaat metsästävät vihollista koko ajan. Redditistä saa suoraan ensi käden tietoa suoraan kentältä, ilman uutistoimistoja tai hallituksia.
Ei Kiovaa ole saarrettu. Sinne ei vain kannata mennä, koska voi tulla ohjus tai pommi niskaan.
Uppp