Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suoratoistopalvelut - mitä teillä käytössä?

Vierailija
17.03.2022 |

Meillä Spotify ja Bookbeat, joissa molemmissa ns. perhetilit eli sekä mies että minä käytetään niitä. Telkkaria meillä ei ole, joten muita kuin nuo ei tarvita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja HBO.

Vierailija
2/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle areena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix, Viaplay, HBO Max, Disney ja Ruutu+

Vierailija
4/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ ja Netflix. On mulla Spotify ja Bookbeat myös, mutta en laske noita kyllä suoratoistopalveluiksi.

Vierailija
5/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erillismaksullista koska ne ovat aika-ja rahasyöppöjä. Yleveroa pitää maksaa joka tapauksessa joten sieltä tulee jotain katseltua.

Vierailija
6/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeliaTv, Netflix, Viaplay, Disney+, Spotify. Voisi noista jotakin karsia jo pois...

Vierailija
7/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO Max ja Disney+. Vaihtelen näitä aina välillä. Kohta varmaan laitan Disney+:n pois ja otan tilalle Netflixin. Sieltä katsomatta ainakin Lucifer ja Brooklyn 99.

Vierailija
8/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yhteistilauksena kaveriensa kanssa Hbo ja Disney plus ja aikoi nyt jonkun ottaa , mutta en muista mikä se oli. Ei ihan näitä yleisimpiä, mutta ihan tunnettu kuitenkin.

Itselläni on Storytel tai joku muu kirjapalvelu koko ajan käytössä ( ollut jo useita vuosia)

Lisäksi meillä on siskoni kanssa Netflix

Sitten välillä joku ilmaispaketti, kun tulee tarjouksia vaikka Cmoresta tai Ruutuplussasta

Vierailija
9/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaplay ja HBO Max. Discovery+ tilaus taisi jo päättyä kun olin vain olympialaisten ajaksi ottanut. 

Vierailija
10/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi varmaan olisi sanoa mitä ei ole🤣

Vierailija
11/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discovery+ ja Netflix. Jälkimmäinen vain osan vuotta. En katsele urheilua vaan 90 day -sarjoja

Vierailija
12/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon prime mainostaa ilmaista kokeilua 30 päiväksi. Pitänee sekin testata lähiaikoina. 

Vierailija
13/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa olisi ollut tehdä kysely, mihin listannut vaihtoehtoja tarjolle. Itse kierrätän eri palveluita vaihdellen sen mukaan, kun jostain loppuu kiinnostavat katsottavat.

Vierailija
14/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ ja Netflix. On mulla Spotify ja Bookbeat myös, mutta en laske noita kyllä suoratoistopalveluiksi.

Miten niin Spotify tai Bookbeat ei ole muka suoratoistopalvelu? Mikä periaatteellinen ero siinä on, toistatko videota vai audiota striimistä?

Vierailija
15/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa olisi ollut tehdä kysely, mihin listannut vaihtoehtoja tarjolle. Itse kierrätän eri palveluita vaihdellen sen mukaan, kun jostain loppuu kiinnostavat katsottavat.

Täällä oli musiikkipalveluista tuollainen kysely, mutta liekö sekin poistettu sääntöjen vastaisena.

Vierailija
16/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli musiikkipalveluista tuollainen kysely, mutta liekö sekin poistettu sääntöjen vastaisena.

Ei näköjään vielä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4513886/onko-sinulla-jokin-musiikin-suo…

Vierailija
17/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Viihde Viaplay, Tidal

Vierailija
18/18 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 

Cmore, Viaplay, Discovery+

Cmore meillä on aina. 

Vaihtelevasti sitten on 1-3 muuta samanaikaisesti, riippuen mitä mistäkin aina tulee.