Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä motivaatio laihariin??

Vierailija
24.08.2015 |

Vaikka on 40 kg ylimäärästä ja verenpainelääke ja vaikka mitä niin en vaan teidä mitä tekis kun sruoka ja viini on niin hyvää. Miten mä saan itteeni pois tästä kurimuksesta? Asialliset vast. kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääss ävikaa ellei oma terveys käy motivaatiosta

Vierailija
2/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, sinä olet itse asiassa hyvinkin oikeassa. MOnella hyvin lihavalla syömisen ongelman takana on monimutkaisia psykologisia solmuja. Tai ruuan tuoma mielihyvä on niin suurta, että siihen koukuttuu samalla tavalla kuin toinen (laiha) tupakkaan, alkoholiin tai vaikka juoksemiseen. Kontrollin pitämiseen.

rva 102kg

Vierailija
4/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla kiva juttu aiheeseen

tsemiä

http://terveydenasialla.com/laihdutus-nain-valtat-mieliteon-top-5/

Vierailija
5/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ... ap

Vierailija
6/13 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aloittaisit siitä ruuasta. Mieti, mitä kannattaa syödä ja miksi. Vähäkalorinen ruoka ei välttämättä ole hyväksi, koska se lisää nälkää, joten ruuan määrä kasvaa. Normaalirasvaisella ruualla voit hyvin olla ilman ruokaa ateriavälit; et siis tarvitse välipaloja. Kaikki patukat ja ruuankorvikkeet kannattaa unohtaa.

Syö kun on nälkä, älä varmuuden vuoksi.

Vierailija
7/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ainakin tää autto kun oli motivaatiosta kiinni

Toivottavasti se auttaa muillakin :D

Vierailija
8/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile perinteisen dietoimisajatuksen sijaan hyvien asioiden lisäämistä (vs. huonojen karsinta). Kun yrität saada lisää kasviksia ruokavalioosi, tulet huomaamattasi jättäneeksi niistä huonommista jutuista vähän pois. Itselläni ainakin runsas kasvisten syönti vähentää herkkuhimojakin, ei tarvitse yhtään pinnistellä että tulis syöneeksi niitä vähemmän kun ei vaan tee enää yhtä paljon mieli kuin ennen.

Riittävä määrä kasviksia ei ole muutama parsakaalinkukinto tai tomaatinsiivu lautasen reunalla, vaan puolet lautasesta jokaisella aterialla. Vaatii paljon opettelua (ainakin itelläni), että muistaa ja jaksaa ja saa otettua tavaksi miettiä joka aterialle myös sen kasvispuolen. Sinnikkäästi on opeteltava.

Vierailija
9/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy saada se hyvänolontunne jostain muusta kuin ruoasta. Siitä on kyse.

Vierailija
10/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.... itselläni sama ongelma, joskin ylipainoa on 25 kg vähemmän. Tiedän, että minun olisi mukampi olla, näyttäisin paljon paremmalta, vaateiden osto ei olisi kärsimystä ym. 

Terveydestä en saa mitään motivaatiota, koska olen täysin terve, edes perinteisiä selkä- hartiakipuja ei ole, vaikka ikäseni (53v.) valittavat niistä hoikemmatkin. Verenpaine, kolesteroli, hemoglobini, luun tiheys ja mitä vielä ovat ihanteelliset. 

Mutta sinulla on selkeät terveysriskit. Sen tietysti ymmärrät eli se ei nyt riitä. En osaa sitä taikasanaa sanoa. Tai osaan: rakastuminen :)

Vierailija
12/13 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoi itseäsi sillä, että kun kiloja tippuu, alat näyttää paremmalta, jaksat paremmin, voit ostaa uusia vaatteita jotka tod.näk.istuvat ylle paremmin kuin ylipainoisena. Liikunta oikeasti tuo hyvän mielen ja oikea terveellinen ruoka hyvän olon.

Kun itse jätin roskaruoan,alkoholin, karkit ym.ja aloin tehdä terveellistä ruokaa ja käydä päivittäin pienellä lenkillä, paino alkoi tippua nopeaa tahtia ja huomasin jaksavani pidempiä ja pidempiä lenkkejä, aloin tehdä kotona lihaskuntoa ylläpitäviä harjoituksia ja en enää ikävöinyt epäterveellistä ruokaa.

Olin läski,nyt enää pari kiloa ylimääräistä ja olen onnellisempi kuin ikinä.

Tsemppiä!!!

Vierailija
13/13 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.